King Jeremy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Objektiivisesti... No, hyvä, jos itse uskot tuohon.Ei se minua vituta. Erikoiseksi on homma mennyt, jos toisten seurojen hankintoja ei voi enää objektiivisesti kommentoida ilman mitään värilasipelleilyjä.
Pool hankki mielestäni huonon pelaajan, joten sanoin sen. Jos Pool olisi hankkinut esimerkiksi Wolvesin hankkiman Nunesin (josta liikkui jossain vaiheessa huhuja), niin olisin kehunut hankintaa.
Muutenkin vähän erikoinen tuo sinun näkökulmasi, että jokaista asiaa pitäisi tarkastella vain oman suosikkijoukkueen näkökulmasta. Jos sinä olet kannattajana tyytyväinen Poolin keskikenttään, niin hieno homma. Minä taas ulkopuolisena olen sitä mieltä, että keskikentälle olisi pitänyt tuoda aika paljon Arthuria kovempi nimi, jos tavoitteena on kisata Cityn kanssa mestaruudesta. Kauden edetessä nähdään sitten, mihin tuo keskikenttä riittää.
Kuten sanoin, niin minun mielestäni Poolin keskikenttä ei missään vaiheessa ole ollut joukkueen vahvuus, vaan muut osa-alueet ovat olleet niin vahvoja, että tuolla keskikentälläkin on pärjätty. Nyt kun TAA on ollut alkukaudesta todella virhealtis puolustussuuntaan, puolustuksen etäisyydet ovat kasvaneet liian suuriksi ja Matip on puuttunut toppariosastolta, niin nuo muut osa-alueet eivät ole samalla tavalla pystyneet kannattelemaan tuota keskikenttää.
Sulle yritettiin toistuvasti kertoa, ettei nyt puhuttu avauksen hankinnasta. Ja suhtaudun asioihin siten, että minä tuskin tiedän asioita paremmin kuin ne, jotka tuon joukkueen sisällä puuhaavat. Se, mitä kannattajat haluavat, ei ole todellakaan aina järkevää. Lisäksi kausia tulee tämänkin jälkeen, enkä siksi lähti rikkomaan kokonaista systeemiä hankkimalla paniikissa vain jonkun pelaajan, joka näennäisesti saattaa sopia systeemiin. Mä oon aivan varma, että Pool olisi sellaisen hankkinut, jos sellainen olisi ollut saatavilla. Mutta pelaajan pitää olla joukkueeseen sopiva, ja tämä sinun ManU-fanina pitäisi varsin hyvin olla jo oppinut Ronaldo-casesta. Tarkoitan sopivuudella myös persoonaa...
TAA on ollut aina virhealtis puolustussuuntaan. Nyt hän on tehnyt virheitä myös ylöspäin, joista on seurannut pahoja vastaiskuja. Ja olen sen nyt tuonne Poolin ketjuunkin kirjoittanut, ettei keskikenttä ole pelannut parhaalla tasollaan, mutta ei siihen ensimmäinen lääke oikeassa elämässä ole, että hankitaan uusi pelaaja. Siihen lienee joku ihan järkevä syy, joista täällä Jatkoajassa ei tiedetä tuon taivaallista, ja hyvä niin. Kausi on pitkä, joten oma malttini riittää kyllä. Ja vaikka joku kausi olisi vähän heikompi, ei se haittaa, koska aika kivasti tässä on viime vuodet mennyt. Ja mielestäni joukkuetta rakennetaan koko ajan järkevästi, eli uusia tuodaan sisään sopivasti vanhojen tilalle. En siis ole huolissani.