Kesän siirtoikkuna 2022

  • 405 909
  • 4 839

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Itse en ihmettele yhtään. Jos olet seuratasolla lähes kaiken voittaneena urasi ehtoopuolella, tarvittavat hillot keränneenä ja jäljellä on mahis pelata vielä yhdessä huippuseurassa muutama huippukausi, aika monella pelaajalla olisi varmasti kärkisijoilla nimenomaan Barca. Toki on myös Poolia, ManU:a, Realia ja Juvea jne. Barcassa on tarjolla iso tontti ja mahdollisuus taistella tulevien kausien aikana La Ligan voitosta. Eikä kaupungissakaan ole mitään vikaa. Valitsisin itsekin todennäköisesti Lewan roolissa tähtäisin Barcaan. Toki jos seuralla ei massi riitä niin sitten jonnekin muualle.
Jos pelaaja on itse ilmoittanut vain Barcan käyvän, niin silloin hän on sulkenut kaikki muut suurseurat pois. Minun mielestä se on outoa, koska monissa on paremmat mahdollisuudet menestyä kuin Barcassa ja palkkaa ei tarvitse neuvotella alas tulevana kesänä. Kyllä se hitusen ihmetyttää.
 

Fordél

Jäsen
Jos pelaaja on itse ilmoittanut vain Barcan käyvän, niin silloin hän on sulkenut kaikki muut suurseurat pois. Minun mielestä se on outoa, koska monissa on paremmat mahdollisuudet menestyä kuin Barcassa ja palkkaa ei tarvitse neuvotella alas tulevana kesänä. Kyllä se hitusen ihmetyttää.
Ööö...Niin kuin juuri kirjoitin, että jos on jo kaiken voittanut ja hillotkin on tienattu niin ymmärrän hyvin jos haluaa uran viimeiset huippuvuodet pelata juuri yhdessä maailman legendaarisimmista seuroista, kuten Barcassa vaikka muualta saisi enemmän liksaa ja menestysmahdollisuudet olisivat paremmat. Tämä oli se pointti.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Leedsin Raphinhaa ei kiinnostanut siirto Liverpooliin, koska haluaa siirtyä Barcelonaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Myydään De Jong ja tilalle Alonso ja Azpi. Nerokasta.
Eikös niillä ole ajatuksena myydä de Jong ja ostaa Citystä Silva? Tällaista on nyt ollut viikkokaupalla monessakin lähteessä.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Myös tälle saagalle saatu tänään virallinen päätös, kun Gravenberch on ollut tänään perheensä kera Münchenissa ja on juuri allekirjoittanut Bayernin kanssa 5-vuotisen sopimuksen (eli kesään 2027 saakka). Bayernin vriallista julkistusta vielä pukkaa, joka saattaa tulla jo tänään tai huomenna, tai ihan viimeistään ensi viikolla. Gravenberch sen siirron toki itse jo juuri varmisti, joten tuskinpa Bayernillakaan tässä mitään sen suurempaa syytä tai tarvetta on julkistusta viivytellä sen enempää.


 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
R

RystyLitsari

Vitusti ylihintaa, mutta jotain oli tehtävä Manen, Firminon ja Salahin lähiaikoina tapahtuvien poistumisten paikkaamiseksi.
Nyt odotellaan ManU-fanien "we didnt want him anyway"-viestejä.

Itse olen tyytyväinen, että Nunez passattiin, mutta nimenomaan tuolla hinnalla. On kuitenkin lähtökohtaisesti arpa Valioliigaan yhdellä tykkikaudella. Unitedin kannalta järkevämpää sijoittaa tuollainen raha keskikentän pelaajaan.
Mutta uskon, että Nunez tulee onnistumaan Poolissa, jossa on helpompi tulla toimivaan ja menestyvään konseptiin kuin Unitedin raunioihin.
 

Jeffrey

Jäsen
Vitusti ylihintaa, mutta jotain oli tehtävä Manen, Firminon ja Salahin lähiaikoina tapahtuvien poistumisten paikkaamiseksi.
Nyt odotellaan ManU-fanien "we didnt want him anyway"-viestejä.

Tuskin sitä kannattaa kovin pahoillaan olla jos ei tarvinnut sataa miljoonaa maksaa pelaajasta joka palstan asiantuntijoiden mukaan ei osaa syötellä ja haisee pahasti flopilta. Jos United olisi hänet hankkinut, niin nyt täällä naureskeltaisiin siitä ja siihen käytetystä sadasta miljoonasta. Taisi Nunez olla Poolillekin vasta prio 2 satamiljoonaa, sen ensimmäisen mentyä ohitse. Sekin on sitten yksi kysymys, onko fiksua käyttää satanen vaan sen takia että ymmärtääkseni suurempi prio ei halunnut seuraan tulla.

Itse kuitenkin uskon Nuneziin ja luulen hänen olevan hyvä hankinta. Tämä vaikka en ole mieheltä yhtäkään peliä nähnyt, tuskin kovin moni muukaan palstalainen. Sata miljoonaa on kuitenkin aina sata miljoonaa ja sillä rahalla voidaan saada paljon muutakin - varsinkin siinä tilanteessa jossa United nyt on. Näitä hypetettyjä kärkipelaajia nousee kuitenkin melkeinpä joka vuosi, ja ensi kesänä on uusi tilaisuus tällaiseen junaan lähteä, kunhan isommat priot on ensin täytetty.

Jännä nähdä miten tämä vaikuttaa Unitedin siirtokesään. Ollaanko edelleen jonkun isomman kärkipelaajan perässä, vai tyydytäänkö mieluummin pienempään kalaan ja allokoidaan rahat jonnekin muualle?
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös