Kesän festarit

  • 522 190
  • 3 022

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tulossa ollaan lauantaina. Muita pakollisia ovat Raumanmerenjuhannus sekä Porin jazzit. Onko tietoa koska Tammerfest järjestetään?
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Provinssi

Se alottaa meikäläisen festarikesän. Juur kävin eilen hakeen liput ja viikko pitäs vielä odotella. Mutta sitten...3 päivää täyttä autuutta.(ja ehkä pikkasen humalaa);)
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Provinssiin pitää lähteä soittamaan ja keikka-aikojen ulkopuolella varmaankin nappailemaan miestä väkevämpää... :cool:

Muut festarit näyttävät jäävän väliin työkiireiden ja muiden takia, mutta säästyypä rahat johonkin tärkeämpään.
 

JanJ

Jäsen
Mulla jää festareista aika moni väliin.
Päällimmäisenä harmittaa Roskilde.
DBTL:n vielä hoidan, mutta Provinssiin mulla on sijainen.
pitää jäädä isyyslomalle :)
Jätän juhannusfestarit kaikki väliin,
Ankkarockissa taas sitten mukana.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Ainoa festari mikä edes vähän kiinnostaa on Tuska. In Flamesia ja Rhapsodya voisi mennäkin vahtaamaan, mutku ei niin ei. Nummetkin latistuneet rankasti, kun aletaan kelpuuttamaan kaiken maailman Rasmukset lavalle.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tällä hetkellä lippu on Imatran Big Band Festivaalille ainoastaan, jonne menen katsomaan lähinnä Ozric Tentaclesia.
Tuskaan on päivälippu tilattu jo ja se saapuu perille 11.6. paikalliseen Lippupalvelun toimipisteeseen, mutta pitää vielä harkita lunastanko sen vai en, koska siellä ainoat kiinnostavat Amorphis ja Trio Niskalaukaus ovat Ankkarockissakin.

Eli kesän ohjelmistossa on IBBF ja Tuska/Ankkarock.
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Minä aloitan festarikauden Provinssirockilla. Loistavia bändejä ja mukavat festarit muutenkin. Harmittaa vaan viime tipassa tulleet peruutukset, mutta onneksi korvaajatkin olivat mielenkiintoisia. Ulkomaalaisista nimistä eniten henkilökohtaisesti kiinnostavat Tool, Manic Street Preachers, Weezer sekä Faithless. Muutkin esiintyjät ovat jälleen todella laadukkaita, joten Provinssirock on lopullisesti varmistanut paikkansa Suomen ykkösfestareina.

Aion mennä myös Ilosaarirockiin sekä mahdollisesti Tammerfestiin. Muut festarit tulen todennäköisesti jättämään väliin.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
DBTL kuuluu kesän pakolliseen ohjelmistoon, samoin kuin Pori jazz, jossa tänä vuonna Gary Moore.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Nummirock

Ainoa missä on tarpeeksi hyviä bändejä(minun makuuni) ja hinta kohdallaan, sekä muutenkin sopiva paikka. Provinssi on aivan liian kallis suhteessa laatuun(siis omaan makuuni sopivaan).
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Nummirock

Viestin lähetti eagle
Ainoa missä on tarpeeksi hyviä bändejä(minun makuuni) ja hinta kohdallaan, sekä muutenkin sopiva paikka. Provinssi on aivan liian kallis suhteessa laatuun(siis omaan makuuni sopivaan).

Nummeen suuntaan minäkin, vaikkakin täytyy todeta, että tämän vuoden esiintyjäkaarti on todellinen pohjanoteeraus koko Nummen historiassa. Fiasko!
Sinne kuitenkin..Lähinnä perinteen vuoksi, sama se ketä siellä soittaa. Eikä muillakaan juhannusfestareilla mitään sen kummempaa ole. Pääsepäähän tänäkin kesänä muutamaksi päiväksi leppoisiin maalaismaisemiin, se on pääasia.
 

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Nummirocki jääköön tänä vuonna väliin, kiitos käsittämättömän surkean hinta-laatu suhteen! 350mk noista bändeistä??? huh huh.... Ihmetyttää muutenkin miksi Nummirock haluaa päästä eroon metalli-imagostaan.

Ilosaarirock jääköön tämän kesän ainoaksi, siellä on aina yhtä hauskaa, soitti sitten mitä bändejä tahansa.
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Ilosaarirock on minun valintani. Tuska kiinnostaisi myös kovasti, ellen olisi Katatoniaa jo viime viikonloppuna nähnyt livenä. Provinssikin kiinnostaa, mutta olen köyhä... Samasta syystä oli jälleen lykättävä pitkäaikaista haavetta osallistua Wave Gothik Treffeniin (Leipzig, Saksa).

Ilosaaressa ovat Niskalaukaus, Kotiteollisuus, Mana Mana ja Viikate sekä ilmeisesti myös kohtalainen määrä kavereita ja tuttavia. Ja kohtuuhintaiset liput... Ja hyvä tunnelma (elleivät järjestysmiehet ala intoilla viimekesäiseen malliin)...
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
nääh...

Juuh ihmetyttää kyllä että vähemmän metallia kuin muutamia vuosia sitten. Mutta kyllä Charon, 69 eyes, Nightwish, Bodom, Trio Niskalaukaus ovat kaikki pakko nähdä. Pehmeämmistä sitten Apulanta, cmx ja guano apes menee vielä.

Mutta viime vuoden Sentenced&Moonspell tasolle vaikea päästä.

Kuitenkin ainoa festari missä on edes suht. paljon metallia, muissa vain pari satunnaista.
 

ipaz

Jäsen
DBTL jää väliin tänä vuonna, mutta juhannuksena hoiperrallaan taas Otalahden rannalla Raumanmerenjuhannusfesterailla (aikas pitkä sana, heh).

Ruisrockiin on tänä vuonna pakko mennä, vaikka siellä ei ulkomaista huippuesiintyjää olekaan. Stratovarius, Nightwish, HIM, CMX, Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus ja Mike Monroe & Andy McCoy, sekä tietysti Eläkeläiset on nähtävä livenä (toivottavasti) kuivassa ja lämpimässä kesäsäässä.

Myös Tammerfest on harkinassa, jos aika ja rahat riittää.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Provinssirock on valintani

Jos kaverit tänä aamuna saa liput hankittua. Jos taas eivät, niin sitten ei auta muu kuin lähteä vaan junailemaan S-joelle.

Festarialueen ulkopuolellakin on varmasti ihan siistiä, joten kyllä kannattaa kuitenkin lähteä, vaikka ei bändejä näkisikään. Eihän tuolla provinssissa mitään ihmeempää ole tänä vuonna, mutta kyllä sen verran hyviä, että kannattaa lähteä. Viina on kuitenkin pääasia tuolla.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Järvenpään Puistoblues = Loistava paikka , loistava tunnelma , vaikkakin tänä vuonna " pääesiintyjät" arveluttavat ( Temptations vol. 15 ja Supremes vol.27 )
Pori Jazz , tietysti . Tänä vuonna 21. kerta ! Tosin siellä esiintyvät tänä(kin) vuonna kestorasittavat Manhattan Transferit , mutta eisemitn vaimo tykkää niistä , joten silloin voi vapaasti katsella " maisemia "
Rauma Blues = Hyvä tunnelma , vaikkakaan en erityisemmin pidä telttahappeningeistä ja ennenkaikkea tänä vuonna hyvää " Chicago - mättöä "
 

artok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Rauma Bluesin voi yhdistää sopivasti Pitsiturnaukseen, täytyy varmaan lähtea.
 

Janneone

Jäsen
Festarikesä tuli avattua DBTL:ssä ja oli muuten hirmusesti porukkaa lauantaina.. perjantai oli tosi hiljanen.. ja sunnuntaista sitten en tiedä.. yllättävän hyvin olen selvinny..ehkä se johtuu siitäkin että loppu rahat kesken enkä saanut enää öliä lisää..
Ja vielä on edessä ainakin Ruisrock!
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Itselläni festarit taitavat jäädä Pori Jazzeihin ja ehkä menen myös kuuntelemaan Ramazottia vaikka en musiikista niin piittaakkaan.En usko tänä kesänä käyvän muualla,kun pitää koko kesä vielä olla töissäkin.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Nostetaanpa hieman ylös kun ei viitsi uutta otsikkoa aiheesta avata. Eli onkos täällä Ruisrockiin menijöitä?

Aiempien viestien perusteella ainakin ipaz ja Janneone olisivat tulossa? MUita lähtijöitä? Niin ja itse olen tietty paikalla :D
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä kyllä ruissalo kutsuu tänä vuonna.Viime vuonna oli aivan loisto kelit ja nyt luvannu vkolopuksi hellettä:cool: Toivotaan että olut teltta alueet on parantunu viime vuodesta.
 

Aksu

Jäsen
Imatran Big Bandeillä tuli käytyä ja suunnistan sinne varmaan vielä kerran tai pari. Muista festareista ei mitään hajua. Pomo ei anna lomaa perkele ja viikonloput muissa riennoissa kiinni... No, omapa on kuoppani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös