Kesän festarit

  • 525 921
  • 3 030

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei nyt mene ihan kesän festareihin, mutta Lahdessa marraskuussa järjestettävään Mössö XXL metalli festareille on kyllä lippu hankittava.

Turmion Kätilöt, Korpiklaani ja Mokoma saa Krepon liikahtamaan kyllä kohti Lahtea. Lisukkeina vielä Stamina ja Lost Society.
Erinomainen kattaus eikä hintakaan ole erityisen paha. Samalla viikolla aiemmin In Flames, Arch Enemy ja Soilwork sitten Ruotsin kokoelmana Helsingissä, niin siinä näkisi viikkoon jo 8 kovaa orkesteria. Jälkimmäiseen on lipuke, mutta täytyy tuota Mössöäkin harkita.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Erinomainen kattaus eikä hintakaan ole erityisen paha. Samalla viikolla aiemmin In Flames, Arch Enemy ja Soilwork sitten Ruotsin kokoelmana Helsingissä, niin siinä näkisi viikkoon jo 8 kovaa orkesteria. Jälkimmäiseen on lipuke, mutta täytyy tuota Mössöäkin harkita.
Hinta ei kieltämättä ole paha. Itse olen yksi niistä, jotka osti lipun aikoja sitten Frostbite festareille Lahteen. Ei tullut nähtyä Cradle of filthiä eikä Mayhemiä. Josko tällä kertaa lipun hinnalle saisi katetta!
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Kesärauhaan vihjaillaan The Libertinesiä. Ke julkistus/varmistus.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei nyt mene ihan kesän festareihin, mutta Lahdessa marraskuussa järjestettävään Mössö XXL metalli festareille on kyllä lippu hankittava.

Turmion Kätilöt, Korpiklaani ja Mokoma saa Krepon liikahtamaan kyllä kohti Lahtea. Lisukkeina vielä Stamina ja Lost Society.

Voisi vaikka mennä, mutta paikka epäilyttää. Minkälainen keikkamesta on Lahden messukeskus? Onko iso laakea halli? Joskus olin John Smith talvifestareilla ja se Jyväskylän Paviljonki oli kyllä ihan kamala mesta.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Voisi vaikka mennä, mutta paikka epäilyttää. Minkälainen keikkamesta on Lahden messukeskus? Onko iso laakea halli? Joskus olin John Smith talvifestareilla ja se Jyväskylän Paviljonki oli kyllä ihan kamala mesta.
En osaa varmaksi sanoa. Surullisen kuuluisilla Frostbite talvifestareilla olen Lahdessa ollut aikanaan, ja tuo oli iso laaja tila kyllä. Joku paremmin tietävä vastatkoon tähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös