Kesän 2010 NHL Fantasy Draft: Kokoonpanoketju

  • 13 653
  • 53

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Niin ollaanko nyt vetämässä samanlainen äänestys, kuin viime draftissa, eli ensin joukkueet jaetaan konferensseihin joista "managerit" äänestävät toisen konferenssin joukkueet antamalla pisteitä, eli parhaalle 15-heikoimmalle 1. Näistä konferensseista 8 parasta pleijareihin joissa konferenssin 1. kohtaa 8.sijoittuneen joukkueen, 2.vs.7 jne. ja toisen konferenssin joukkueet äänestävät kumpi mistäkin parista menee jatkoon. Tällä kaavalla siis loppuotteluun asti, kunnes äänestetään kahden konferenssinsa voittaneen joukkueen välillä mestari.
Tuo systeemi kuulostaa oikein hyvältä.

Ps. Odotetaanko ensin, että kaikki managerit ovat varanneet joukkueensa täyteen? Vai miten? Jokerinho ei ole nimittäin vieläkään käyttänyt kahta viimeistä varaustansa. Ei mitään kiirettä, mutta hop, hop...
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Läheskään kaikilla ei vielä ole analyysejä ja mainospuheita joukkueistaan kirjoiteltu. Itse juuri kirjoittelin Flyersin pelikirjan ja syväanalyyttisen luotauksen miksi draftasin näin.

Anyway, mitenkäs homma nyt etenee? Odotellaan että jokainen on saanut jotakin raapusteltua?
 

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Läheskään kaikilla ei vielä ole analyysejä ja mainospuheita joukkueistaan kirjoiteltu. Itse juuri kirjoittelin Flyersin pelikirjan ja syväanalyyttisen luotauksen miksi draftasin näin.

Anyway, mitenkäs homma nyt etenee? Odotellaan että jokainen on saanut jotakin raapusteltua?
En usko, että kaikilla riittää mielenkiintoa kirjoittaa mitään laadukkaita syväanalyysejä joukkueistaan, joten minun puolestani äänestykset voisi jo aloittaa ja näin saataisiin tämä touhu taas etiäpäin. Tuossa muutaman viikon sisällä olis lähtö pidemmälle reissulle missä tietokonetta ei tule seurattua, joten ois kiva saada tämä valmiiksi ennen sitä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
En usko, että kaikilla riittää mielenkiintoa kirjoittaa mitään laadukkaita syväanalyysejä joukkueistaan, joten minun puolestani äänestykset voisi jo aloittaa ja näin saataisiin tämä touhu taas etiäpäin. Tuossa muutaman viikon sisällä olis lähtö pidemmälle reissulle missä tietokonetta ei tule seurattua, joten ois kiva saada tämä valmiiksi ennen sitä.

Näin mä vähän ajattelinkin tuossa kun sitä kirjoittelin itelleni, mutta siinähän sitä innostui näpyttelemään. Odotellaan mitä draftin pääperkele ja aloittaja sanoo, mun puolesta vaikka iänestykset käyntihin vaan jos ei ihmiset jaksa kirjoitella minkäänmoisia analyysejä ja mainospuheita. Juoksemalla kustu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös