Meneehän ne treidit tässäkin ketjussa, turha uutta ketjua perustaa. Treidien ilmoittaminenkin on lähinnä muodollista, treidien osapuolet sitten huolehtivat itse että varaavat omalla vuorollaan (päivittävät listan).Noniin mikä nyt on päätös aikataulujen mukaan menemisen aloittamiselle? ma, ti vai ke? Lisäksi treideille oma ketju voisi olla hyvä olemassa.
Mun mielestä noita treidejä voitais uudistaa siten että pelkkiä varausvuoroja saa treidata, eli pelaaja treidit olisi kiellettyjä. Koska noilla pelaajakaupoilla ei periaatteessa ole mitään tekemistä draftaamisen kanssa.
Älkää vaan menkö ainakaan draftia pilaamaan turhalla höntyilyllä. Olisi enemmän kuin mukavaa jos tällä kertaa kaikki 30 manageria olisi mukana jotta drafti olisi mahdollisimman tasokas. Ei 25 managerin ja lukuisten rästivyöryjen drafti jaksa oikein kiinnostaa. Siksi itse olen ainakin hitaan draftaamisen kannalla. Miksi pilata jotain hienoa kiirehtimällä?
Tyhmältähän tää tuntuu vaan odottaa, mutta jospa huomenna lyödään sitten kello käyntiin. Ei tässä oikein kenenkään yli voi hyppiä, kun ei ole ilmoitettu draftin virallisesta aloituksesta vielä.
Melkein pelästyin, että tänään päästäisiin oikein kunnolla varaamaan. Mutta eipä tuota Lampista ole ilmeisesti pariin päivään näkynyt. Eli palataan asiaan syksymmällä :)
No niin, eka kierros on yhtä vaille valmis. Jatketaanko aikatauluista huolimatta sitten heti vaan eteenpäin?