Kesähitti-hunters 2010

  • 34 338
  • 112

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Kymppilinjan ja Mariskan biisi näyttää vahvasti menevän tämän vuoden kesähitiksi.

Pari omaa ehdokasta olisi vielä Mikael Gabriel - Pohjoisen poika ja Pariisin Kevät - Tämän kylän poikii. Valitettavasti Youtube-materiaalia kyseisistä biiseistä ei taida olla vielä saatavilla.

Hyvä ehdotus kyllä mutta tässä pitäisi kai etsiä uusia biisejä, tuo ensimmäinen biisi taisi olla jo viime kesänä useassakin kesähitti äänetyksessä mukana.
 

ditrim

Jäsen
Kymppilinjan ja Mariskan biisi näyttää vahvasti menevän tämän vuoden kesähitiksi.

Äskön kymppiuutisissa haukibiisi julistettiin kesäbiisiksi 2010. Kevennyksessä Kymppilinjan pojat pyysivät vielä käsin yhden hauen.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itselle kyseinen haukibiisi ei ainakaan tällähetkellä ole kesähitiksi nousemassa sillä kappaleen pitäisi olla semmonien myös joka soi radiossa ja lähestulkoon jokaisella kanavalla. Itse en ole kuulut että tuota kappaletta olisi soitettu edes radiossa ainakaan näillä pääkanavilla mitä olen kuunellut eli Suomipop, Iskelmä, YleX ja Nova sekä satunnaisesti radiorock sekä Voice sekä paikallinen radio Jyväskylä. Yhtään kertaa ei ole radiossa kuulut kyseistä kappaletta.. Mutta eipä oikein tunnu mikään muukaan olevan selvästi viellä mikään kesähitti.. kesä muutenkin vasta niin aluillaan, että turha mitään viellä nimetä.
 
Itse en ole kuulut että tuota kappaletta olisi soitettu edes radiossa ainakaan näillä pääkanavilla mitä olen kuunellut eli Suomipop, Iskelmä, YleX ja Nova sekä satunnaisesti radiorock sekä Voice sekä paikallinen radio Jyväskylä. Yhtään kertaa ei ole radiossa kuulut kyseistä kappaletta.
Kyllä kyseinen kappale ainakin YleX:llä soi useaan otteeseen päivän aikana, kun biisi A-listallakin on ( http://ylex.yle.fi/musiikki/soittolista ) ja siitä taas olen varma, ettei niitä muitakaan leppoisia kesäbiisejä Radio Rockissa tulla kuulemaan ainakaan kovassa soitossa. Voicella haukibiisi on taas soinut näemmä tänäänkin ainakin tuossa 14:54, 17:50 ja 21:06 pienen tarkistelun jälkeen, mutta noista jäljelle jääneistä Suomipopista, Novasta ja Iskelmästä ei minkäänlaista tietoa. Aika vahvalta vaikuttaa, mutta enpä niin perillä ole tästä kilpailusta, että mitään voisi julistaa tai vastaavaa. Kattellaan.
 
Viimeksi muokattu:

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ketju lukkoon, nyt löyty sellainen biisi että kaikkien kesäbiisihunttereiden pöksyihin valahtaa jännäkakka,- Plöts-

Tässä tämä tulee: Paleface Syntynyt rellestämään. Tässä olkoon kesän 2010 yksi tunnusbiiseistä, vaikka househomot ja tranceidiootit muuta haluaisivat.
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
K

kiwipilot

Itse en voi edelleenkään käsittää mitä tämä biisi tekee kesähitti ketjussa?

Samaa mieltä. Yleensähän nämä kesähitit ovat järjestään pelkkää paskaa á la Valvomon Mikä kesä tai Mamban Vielä on kesää jäljellä. Pariisin kevät on taas parhautta, varsinkin Meteoriitti on aivan saatanan hieno levy.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Todella reipas kipale, jota voi tulkita moneen suuntaan. Kukapa sitä lääkkeitä nappailisi, kun voi matkata ympäri Suomea hymy huulilla!

Pariisin Kevät - Tämän kylän poikii

http://www.youtube.com/watch?v=1PFJrqNp73A&feature=related

Tämä on kyllä aivan helkkarin mukava rämpytys. Sopivan leppoisa. Ehdottomasti minun ykkösvalinta, jos kotimaista kesähittiä haetaan.

Täällä naiset on kuin noitii.. ne kysyy: Oot sie tämän kylän poikii?

Kyllä. Hyvät sanat yhdistettynä sopivan letkeään sointuun. Toimii.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Jotenkin olin siinä käsityksessä, että suomalaisen puhemusiikin pohja oli saavutettu jo ajat sitten, mutta ei. Kyllä sekin pohja pystyttiin tällä paskalla rikkomaan. Seuraavaksi sitten tehdään ilmeisesti kikkeliskokkelis- ja apuuuva-biisejä. Voi vittu sentään.

Aivan totta. Pistää hiukan vituttamaan kyseinen biisi. Kopioidaan vähän kummelia ja sitten väliin "tsiigaan pari tziksii, kruisaan pitkin dikzii ja heitän hohdokasta vikzii" sanoja, jotka ei tarkota mitään, niin näemmä tuollakin saadaan rahaa ja levyjä myytyä. Apinakin osaa paremmin tehdä musaa. Ja sitten tuo "pojat on poikii" viisu. Siinä on "mulla mahtava kullllltakello" ja muita perkeleen vanhoja vitsejä jotka ärsyttävää suunnattomasti. Eikö nää osaa tehdä mitään omaa? Ei voi oikeasti kukaan aikuinen noita levyjä ostaa, joten kaippa tuo teineihin sitten iskee. Mitäs sillä jos paskalla saa rahaa.

Mahtavaa on kyllä kuulla Palefacen vetävän suomeksi. Hiukan eri tasolla on Miettisen Karri, kuin kukaan näistä suoralippisistä siiderinimijöistä. Suorastaan paistaa läpi huikea tasoero.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Tämän on pakko olla joku kaverin bändi. Niin sontaa tuo oli videota myöten.

Ei ole kaverin bändi, en edes tiedä noiden ihmisten oikeita nimiä. Se on toki myönnettävä että sen verran bändi on tehnyt vaikutuksen että levy löytyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös