Kesä on kaunista aikaa

  • 646
  • 6

Carlos

Jäsen
Kesä on todellakin kaunista aikaa, kauniita naisia, ohuita+kireitä paitoja, lyhyitä hameita, kesämekkoja... *huokaus*. Näin miehenä joutuu kulkemaan jatkuva hymy naamallaan kaupungilla, mutta asialla on kääntöpuolikin. Viime kesänä istuin erään kollegani tuliterän BMW 320i:n kyydissä ja havaitsimme jotain jumalaista auton oikealla puolella kevyen liikenteen väylällä. Vaalea nuori nainen, musta toppi+shortsit, oikein minimini -mallia, rullaluisteli esitellen lähes täydellistä vartaloaan. Tuolle jumalaiselle näylle tuli sitten hintaa 16 000mk peltikorjausten muodossa. Hassua tapauksessa oli se että kollegani vaimo ei edes suuttunut, ymmärsi kuulemma miehiä liian hyvin. Onko kellään vastaavia kokemuksia / läheltä piti tilanteita? Tulee mieleen ihan menneen ajan seireenit, kauniita mutta niin julmia :D
 

keppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tottenham
No on, on! Läheltä piti tilanteita on vaikka kuinka paljon ollut. Onkohan muuten kukaan koskaan tehnyt tutkimusta "lyhyen mekon" osuudesta (auton)peräänajoissa? Luulisi jonkun asteisen peräänajopiikin osuvan myös alkukesään!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Harvinaisen miellyttävä aihe!
Keppana: Ei kai tuollaista tutkimusta tarvitse tehdä. Sehän on vähän sama kuin jos tutkittaisiin sitä, onko kello kolme päivällä valoisampaa kuin kello kolme yöllä :cool:

Minä en ole autolla koheltanut huomioni suuntautuessa siihen olennaiseen, mutta muuten kuitenkin. Olin tässä pari kesää sitten rullaluistelemassa mukavan lämpimässä säässä, ja kiinnitin jakamattoman huomioni edellä kävelevään neitokaiseen. Kesäiseen mekkoon verhottu vartalo kieli aktiivisesta liikunnan harrastamisesta. Liu'uttelin sitten eteenpäin sellaista reilua hölkkävauhtia enkä lainkaan huomannut, että kyseisellä jalkakäytävällä oli suojatie. Luonnollisesti se oli 20 senttiä alempana kuin jalkakäytävä, ja tulla pamahdin suorilla jaloilla rotvallin reunalta alas. Voin sanoa, että isku tuntui koko selkärangan matkalla aina takaraivoon ja poskihampaisiin asti. En kuitenkaan kaatunut, vaan tyynen rauhallisesti potkiskelin vähän lisää vauhtia ja ohitin tuon kesäisen neidon muina miehinä. Selkää särki aivan perhanasti, eikä polvissakaan hyvältä tuntunut. Myöhemmin tehty tutkimus (ihan itse tein..) osoitti, että pysyviä fyysisiä vaurioita ei tullut.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sattumuksia

Itse olen senverran huolellinen kuski, etteivät vakavatkaan ulkoiset häiriötekiät aiheuta vaaratilanteita. Kaveripiiristä tosin löytyy tapaus, jossa mieshenkilö on kevään ihmeen sokaisemana joutunut tekemään lukkojarrutuksen 60km/h nopeudesta "omituisesti punaisiin liikennevaloihin pysähtyneen autojonon takia". Ei kulemma ollut lähellä: varaa puskurien väliin jäi jopa kymmeniä senttejä.
Juu, mutta oikeesti, koitetaas uroot pitää hormoonit/mieli kurissa, kun ollaan ratissa. Peräänajot on oikeesti vaarallisia.
Kävellessä tietysti meikäläiselle sattuu kaikenlaista. Tämänkin kevään ensimmäisenä lämpimänä päivänä meinasin törmätä liikennemerkkiin. En jotenkin ollut henkisesti valmis. Oli ollut niin kylmä aamu ja ensimmäinen seireeni nousi "aivan puuntakaa" asematunnelista ja lamautti koordinaationi.
Noloin tapaus on muutaman vuoden takaa Kaisaniemen Anttilasta, kun "katseen lukittauduttua" kävelin väärään suuntaan kulkeviin liukuportaisiin. Oli TODELLA lähellä etten lentänyt nenälleni. Onneksi laskin käteni portaiden kaiteelle ja kaiteen omituinen liike sitten ilmeisesti sai selkäytimeni huomauttamaan aivoja seireeniä ympäröivän maailman olemassaolosta ja sen realiteeteista. Jouduin astumaan toisella jalalla ensimmäiselle askelmalle, mutta onnistuin siitä syvään kumartaen juuri ja juuri ponnistamaan itseni takaisin vakaalle liikkumattomalle alustalle. Turha varmaan sanoa kassaihmisten kiinnittäneen kiitettävästi huomiota tohelointiini.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Rullaluistelu on hieno laji ja tehokasta kuntoilua. Tuskin mikään saa vauhtia kiihtymään niin kuin se, että edessä parin sadan metrin päässä keinahtelee eteenpäin aivan mahdoton khmh.... Äkkiä vaan ero kiinni ja sitten pientä zoomailua (mikä on aivan luonnollista, koska luistellessa on pakko katsoa viistosti alas isojen roskien takia).

Kolmena päivänä peräkkäin oon käynyt luistelemassa ja tänäänkin on mentävä, tietenkin, maisemia ihailemaan. Pakko todeta erästä mainosta mukaellen: voin lämpimästi suositella kaikille.
 

farsan

Jäsen
Suosikkijoukkue
LEIJONAT,Ässät, Djurgårdens .I.F. Teemu Selänne
hehe

tämä asia oli minulla jo viime keväänä esillä... sain siitä sekä risuja ettää ruusuja...
kun kevät tulee ,niin on paljon mahtavia "näköaloja"

ööh nyt muistan ,oli kirjotttanut sen aiheen väärälle palstalle...:rolleyes:

..niin että kaupungille vain katsomaan nailonsääriä ja piukkia hameita!!!
 

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Joo...jooo....

Onneksi en omista autoa, no sattuu sitä polkupyrälläkin pahoja vahinkoja :D !

Kova itsekuri ja katse eteenpäin.....tähän aikaan vuodesta se kyllä on lähes mahdotonta jokaiselle "normaalille" miehelle :D !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös