Viestin lähetti Predator
Miksi taas "äänestys"? Eikö tällaisesta asiasta voisi keskustella syvällisemminkin kuin vain "äänestämällä"? Häh?
Viestin lähetti Linda
Haluan nyt kuulla teiltä sen totuuden!
Ovatko miehet sikoja?:eek:
Viestin lähetti Linda
En uskaltanut määritellä tarkemmin "sikaa".
Ja ei tässä taustalla löydy mitään varsinaisia "traumoja" jotka tämän äänestyksen tekoon olisivat ajaneet.
Ai perkeles, olemmeko me törmänneet samoihin naisiin:D Minut jätti aikoinaan eräs tyttöystäväni sillä perusteella, että olin "liian kunnollinen". Muutenkin olen ollut huomaavinani, että naiset haluavat seurustella mieluiten renttujen kanssa, mutta tarvitsevat "kunnollisen" miehen jonkinlaiseksi terapeutiksi, jolle voi sitten itkeä parisuhteen ongelmia. Jossain vaiheessa se tuntui imartelevalta, mutta nyttemmin en kertakaikkiaan enää jaksaisi kuunnella naisten tilittävän minulle ongelmiaan, kertovan miten ymmärtäväinen ja kunnollinen olen verrattuna heidän ääliöäijäänsä.Viestin lähetti fiftyeight
Linda, Linda, kerro...
Jos mies on kiltti, työssä käyvä, toisista ihmisistä ja perheestään huolehtiva, ei ryyppää, ei polta, on kotona eikä reissaa kavereitten kanssa, hän onkin nynny eli nössö, eikä naiset niistä pidä.
Jos taas ryyppää ja rellestää, käy vieraissa jne niin sellainen mies on sika.
Ts. teet niin tai näin, mikään ei koskaan ole naiselle hyvä.
Nimim. Kokemusta on riittävästi.
Viestin lähetti werther
Ai perkeles, olemmeko me törmänneet samoihin naisiin:D Minut jätti aikoinaan eräs tyttöystäväni sillä perusteella, että olin "liian kunnollinen". Muutenkin olen ollut huomaavinani, että naiset haluavat seurustella mieluiten renttujen kanssa, mutta tarvitsevat "kunnollisen" miehen jonkinlaiseksi terapeutiksi, jolle voi sitten itkeä parisuhteen ongelmia. Jossain vaiheessa se tuntui imartelevalta, mutta nyttemmin en kertakaikkiaan enää jaksaisi kuunnella naisten tilittävän minulle ongelmiaan, kertovan miten ymmärtäväinen ja kunnollinen olen verrattuna heidän ääliöäijäänsä.
Taidan olla tänään kyynisellä tuulella...
Viestin lähetti BigRedBob
...että "kaikki naiset ovat huoria, paitsi oma äiti ja sisko. Paitsi että nekin on". Ja tämä keskustelunaihe menee samaan kategoriaan. Eli mitään absoluuttista totuutta tuskin on, jokainen muodostaa omat käsityksensä ja elää niiden mukaan.
Viestin lähetti finnishninja
Luulen että perusnaisella on jonkinlainen viharakkaus sikaileviin miehiin joista täytyy aina kantaa huolta.
Elämä kunnon isin kanssa on turvallista - mutta ah niin tylsää...