Mainos

Kerrankin hyödyllinen peli

• 2 173
  • 21

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti Mr Pilli

Vahakin oppiin tulokset 65%, 70% ja 75%

Oletko siivous alalla? heh

Sain ekalla 85% enkä jaksanut hioa taitojani enempää.

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Re: Re: Kerrankin hyödyllinen peli

Viestin lähetti mikkoz
Oletko siivous alalla? heh

Ylläty ja ihmettele, olen opetus alalla, hah.
Mutta silti pystyn tunnustamaan luki-ja kiroitus häröni.

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hmm? Ekalla 90, sitten 85 ja 65!! Siitä suivaantuneena vetäsin 85 ja sitten 95 kun osasin jo varoa tietyn laisia sanoja.

Afan

Jäsen
Harvinaisen kiusallinen tapaus, vasta seitsemännellä kerralla 100 % oikein. Ja sitä vielä luulee jotain kielioppiasioita osaavansa. Pöh.

Shane

Jäsen
85 % oikein, mikä on pieni pettymys, meikäläiseltä kun menee yleensä aina hermot esim. muutamien jatkoaikalaisten täynnä kirjoitusvirheitä olevia tekstejä lukiessa..

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eimuuten oo pahit teeks kertailla näitäasioita.
Meitsin tulokset 85%, 90%, 95%, 85%, mikä on ihan tyydyttävää, koska oonkin aina uskonut hallitsevani nämä yhdyssana-asiat. Nimittäin yllättävän usein kun opiskelukaverien juttuja lukee, esim. yhteisissä projekteissa, saa olla korjaamassa juuri yhdyssanoja sieltä täältä.

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
80 > 85 > 95 > 85 > 90 > 95 > 90 > 90 > 95 > 95 > 80 > 90 > 85 > 95 > 95 > 100

Oli pakko saada kaikki oikein. Muutamiin kysymyksiin vastasin väärin ainakin viidesti, nopea oppiminen ei siis kuulu vahvuuksiini. Jotkut sanoista olen muuten joskus erikseen opetellut, ja nyt osa niistä meni väärin. Outoa.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
85%. Pitää kokeilla myöhemmin uudestaan, jos jaksan.

Onko jompikumpi todellakin yhdyssana?

EDIT: ~10 yritystä takana, enkä päässyt 95%:ia parempaan. Ärsyttävää kyllä, sillä kerralla ainoa moka oli sellainen, jonka olin mokannut jo pari kertaa aiemminkin... Ei jaksa enää. Eli palaan pelin pariin luultavasti n. 5 minuutin kuluttua...

Viimeksi muokattu:

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
75 %. Yllättävän vaikee. Pitää parin päivän päästä ottaa uudestaan niin siitä voi olla jotain hyötyäkin.

pak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikkei se aina niin kivaa olekaan niin, SaiPa.
Johan on vaikeeta!
Tulokset 60, 55 ja 45!!

Täytyy vain todeta, ettei se äidinkielen opettaja aikoinaan turhaa hermojansa menettänyt.

...hävettää...

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tyytyväinen saa olla tulokseen 90%!
I'm the king

Voittaja

Jäsen
Tuota älypäätä tuli jauhettua kesällä/alkusyksystä töissä aika paljonkin, ja enkkari oli jotain 15000 huitteilla, hieman päälle. Pitänee taas aloittaa pelaaminen, olin jo unohtanut koko pelin..prkl kun mainitsitte tuon täällä.

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
70 % täälläkin. Onhan tämä nyt häpeällinen tulos sellaiselle, jonka vahvuus äidinkielessä oli nimenomaan kielioppi ja joka kirjoitti äikästä paria pinnaa vaille ällän. Vaan niinhän se on ettei tässä päässä pysy kuin numerot.

Voittaja

Jäsen
75% sain, ja olen oikeastaan ihan tyytyväinen. Itse olen aina ollut aika huono kieliopissa, ja sen kyllä huomaa. Äitini, joka opettaa äidinkieltä, on varmaan aina ollut "ylpeä" näistä "saavutuksistani". Paremmin osaan kirjoittaa Englantia kuin Suomea.

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Kolme kertaa koitin, tulokset olivat 85, 65, 85. Ihan tyytyväinen olen suoritukseeni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy