Kerhon sairastupa kaudella 2021–2022

  • 24 428
  • 106

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Todennäköisesti olisi ollut ihan yhtä olematon kuin mitä oli runkkarissakin.
Erittäin vaikea nähdä kyllä mitään sellaista elementtiä herran pelissä, jossa tason nousua olisi perusteltua odottaa. Collins on hidas, käsistään ja vedoltaan heikko pelaaja, joka häviää liigatasolla todella paljon kaksinkamppailuita. Ei ehdi tilanteisiin muuten kuin näennäisesti kurottelemaan, eikä näe mitenkään ihmeellisesti kenttää tai osaa tehdä peliä.

Kyllähän Collins jää Kerhon historiaan odotusarvoihin ja haettuun tonttiin nähden valtaisaksi pettymykseksi ja yhdeksi Kerhon historian paskimmista vahvistuksista. Ehkä jopa kautta aikojen paskin?
 
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän Collins jää Kerhon historiaan odotusarvoihin ja haettuun tonttiin nähden valtaisaksi pettymykseksi ja yhdeksi Kerhon historian paskimmista vahvistuksista. Ehkä jopa kautta aikojen paskin?

No ei lähelläkään paskinta. Ei mahdu varmaan edes top 20. Aikamoisia seppiä tuolla on kuitenkin pyörinyt aikojen saatossa.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Niin siis pointti oli just nyt haettuun tonttiin (ykkössentteri) ja odotusarvoihin nähden? Voisi toki lisätä mukaan vielä palkan, mutta sen kanssa menisi mulla vaan pekulaation ja kuulopuheen puolelle.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
En ainakaan itse muista että Zagrapan olisi tullut lähellekään ykkösjäbän meriiteillä tai puheilla meille. Edeltävällä kaudella teki Tsekin liigassa 18 peliin 5 pistettä. Voi toki olla, että aika multaa muistot, mutta ehkä ennemmin muistelen juuri jotain Pardavya, josta jotkut puhuivat aikanaan pettymyksenä, vaikka teki 52 peliin 44 pistettä, ja oli muutenkin kiehtova ja viihdyttävä pelaaja.
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen varmasti vähemmistössä, mutta tykkäsin Collinssista, olisin rakastanut jos olisi käyttänyt kroppaa ja ajellut enemmän ja hieronut hanskaa naamaan. En edes pahastu jos jatkaa, mutta vaatii tuon pelityylin koventamisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös