Olen kerännyt liikaakin kaikenlaista, onneksi viime aikoina on joku tolkku tullut tähänkin ja olen heittänyt paljon roinaa menemään.
LEHDET:
- Aku Ankka. Vuodesta 1972 alkaen kaikki numerot tallessa, paitsi pari jouluna ilmestynyttä extraa. 1971 ja 1968 puuttuu kolme numeroa. 1969 ja 1970 muutama enemmän. 1967 ja alaspäin tein periaatepäätöksen, että hankin nuo näköispainoksina. Ei ole riittävän paksu lompakko alkaa hankkimaan etenkään 50-lukua kun oikein mitään ei edes ennestään sieltä omista.
- Roope-Setä. Kaikki numerot tallessa, paitsi joku jouluhomma tästäkin mennyt hukkaan.
- Kiekkolehti. Pari vanhaa numeroa puuttuu. Päätin heivata 2000-luvun lehdet helvettiin tilaa viemästä.
- Maali-lehti. Yli puolet ilmestyneistä numeroista puuttuu eikä oikein mistään tahdo näitä löytää.
- Suosikki. 1980-luvun lehdet ostan täyteen jos halvalla löytyy. 1990-lukuakin on, mutta eipä ne enää oikein kiinnosta.
- Urheilulehti. 1982-86 on täydet vuosikerrat. Uudemmista en juuri ole kiinnostunut.
- Aku Ankan erikoisjulkaisut (Karusellit, Päivästä päivään jne). Näitä on vähän kaikenlaisia.
- Satakunnan Kansan sivut koskien Ässien Liigaotteluita. Näitä olen ottanut yli 30 vuotta talteen mutta muuttojen ym jäljiltä on kateissa varsinkin 80-lukua paljon.
KIRJAT:
- Jääkiekkokirja. Hakusessa numerot 1-7, 12 ja 16.
- Muuta Urheilukirjallisuutta ostan aina jos halvalla irtoaa, parhaimpia löytöjä olen tehnyt kirjaston poistomyynneistä.
MUSIIKKI:
- LP:t, CD:t, yksittäiset mp3-biisit (Dance, Italo, Rock, Pop jne erityisesti 80-luku). Älppäreitä on noin 100, cd-levyjä muutama sata ja irtobiisejä joitakin tuhansia.
VIDEOT:
- Jääkiekko-ottelut ja koosteet. Liigasta nyt jotain yli 7000 koostetta tallessa, näistä Ässien osuus yli 1100.
- Muut urheiluvideot, esim futis, yleisurheilu ja hiihto. Pääasiassa 80-luvun arvokisat.
- Musiikkivideot ja live-esiintymiset
- TV-sarjat (lähinnä vanha kotimainen laatuviihde)
Jossain vaiheessa keräsin erilaisia tölkkejä ja viinapulloja, joita asettelin hyllyjen päälle aakkosjärjestykseen, mutta tulin sittemmin järkiini ja hävitin kaikki. Muita hylättyjä kohteita ovat mm. erilaiset tulitikkuaskit ja muovipussit joita kohtaan intoa riitti vain muutaman kuukauden.