Kenet toivot voittavan UMK 2022?

  • 1 316
  • 10

Kenet toivot voittavan UMK 2022?

  • The Rasmus - Jezebel

    Ääniä: 15 35,7%
  • Isaac Sene - Kuuma jäbä

    Ääniä: 6 14,3%
  • Olivera - Thank God I'm an Atheist

    Ääniä: 1 2,4%
  • BESS - Ram pam pam

    Ääniä: 8 19,0%
  • Younghearted - Sun numero

    Ääniä: 2 4,8%
  • Cyan Kicks - Hurricane

    Ääniä: 6 14,3%
  • Tommi Läntinen - Elämä kantaa mua

    Ääniä: 4 9,5%

  • Äänestäjiä
    42
  • Poll closed .

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Àjattelin laittaa äänestyksen siitä, kenet juuri sinä toivot voittavan UMK 2022? Äänestä siis sitä ehdokasta, jonka toivot ja haluat voittavan UMK:n 2022. Kommentissa voi sitten kertoa, kenet uskot voittavan UMK 2022. Äänestysaikaa on yksi vuorokausi!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
The Rasmus oli aluksi itselleni ylivoimainen ykkönen, mutta ajan kuluessa ja biisejä uudelleen kuunneltaessa onkin käynyt niin, että Cyan Kicks on se mille eniten toivoisin voittoa, joten ääni lähti siihen suuntaan.

Uskon silti, että Rasmukselle voitto lopulta menee, joka kelpaa myös.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Itse toivon Youngheartedia. Biisi on itsellä ollut kovassa kulutuksessa ja on biiseistä omasta mielestäni kokonaisin ja ehyin kokonaisuus. BESS on kuitenkin se kenen uskon voittavan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Essi-BESSi voittoon!
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Aika varma oon The Rasmuksen voitosta ja se kelpaa myös oikein hyvin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Punainen on valttia ja enää lähinnä tarvitsee miettiä että millaisella prätkällä elämä kantaa Tommi Läntisen stagelle.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensimmäinen kerta elämässäni, kun äänestin the Rasmuksen puolesta ja senkin tein vain ja ainoastaan Empun vuoksi. Hänelle toivon kaikkea hyvää.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Klikkasin Läntisen, koska on makuuni sittenkin se paras biisi. Eri juttu on se, toivonko tuota oikeasti viisuihin. Ehkä selkeästi seuraavina tulee The Rasmus, Bess ja Cyan Kicks. Noihin ei ole radiossakaan hermo mennyt. Toki olen utelias, mitä illan show tarjoaakaan, muuttuuko mieli johonkin suuntaan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Klikkasin Läntisen, koska on makuuni sittenkin se paras biisi. Eri juttu on se, toivonko tuota oikeasti viisuihin. Ehkä selkeästi seuraavina tulee The Rasmus, Bess ja Cyan Kicks. Noihin ei ole radiossakaan hermo mennyt. Toki olen utelias, mitä illan show tarjoaakaan, muuttuuko mieli johonkin suuntaan.

Läntinen on no-brainer-valinta. Liian harva äänestyksessä päättänyt antaa elämän kantaa kun punaliuhun harrikkapreesens ottaa tilan haltuun.
 

Glove

Jäsen
LäntisTommi tietenkin. No, oikeasti se mulle ihan se ja sama. En olisi edes tiennyt koko kisasta jos en olisi lukenut netistä tv-ohjelmia kun katsoin onko tänään mitään hyvää elokuvaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös