Kenet olisi pitänyt hankkia ja ketä ei?

  • 26 587
  • 194

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Niin, mitä sitten? Osa arvoista voittaa, osa ei. Ei Gibsonissa mikään viitannut että hän olisi joku Liigan huippuvahti, kuten täällä osa julisti.
Ei niin. Mutta ei myöskään että ei olisi. Paitsi muutaman oraakkelin ennustukset. On niin helppoo olla oikeassa jälkikäteen.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En todellakaan hauku kaikkia etukäteen. Ero osaan puupäistä on se että minun mielipiteeni kyllä vaihtuu kun faktat vaihtuvat. Katson näitä hankintoja realistisesti enkä fanin silmin.
Ehkä sitten niin. Saatat hyvinkin olla fiksumpi kuin nuo/me puupäät, mutta keskustelukumppania ei kyllä kaikista tuolla tyylillä löydä.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lämsän rautaperseet, HKI Gulls
En todellakaan hauku kaikkia etukäteen. Ero osaan puupäistä on se että minun mielipiteeni kyllä vaihtuu kun faktat vaihtuvat.
Tämä on kyllä aidosti arvostettava piirre. En tiedä keihin puupäillä viittaat. Mulla itselläni ei ollut Gibistä juuri mitään oletuksia ennakkoon, mutta ei tässä viitsi hirveästi alkaa suolaamaan niitä kenellä ohi. Aika harvinaista on viime kausina ollut että Lukolla menee näin pahasti maalivahtihankinnat vihkoon, ehkä tällä kertaa oli liian uhkarohkeasti painotettu jotain mystistä kasvuvaraa. Toivottavasti ensi kaudella ei jätetä kaikkea "potentiaalin realisoitumisen" varaan. Tosin toinen ääripää tästä on sitten tän kauden HIFK, en kyllä heillekään kateellinen ole vaikka varmaa kokemusta löytyy muille jakaa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Tässä pitää muistaa se klassinen tyyli, että kun suolaa kaiken ripulipaskaksi etukäteen, niin voi viisastella myöhemmin, että "mähän sanoin!".
Gibsonin tapauksessa ei tarvinnut katsoa kuin viime kausien pelimääriä. Suoranaisesti selittävää tekijää näille ei ollut, tyyliin loukkaantuminen. Herättää kysymyksiä miten "huippumaalivahdilla" ei ollut enempää otteluja alla. Todennäköisin syy on otteet.

Kumpi sitten on pahempi "mitä mää sanoin" tyypit vai ne kun ei näe eikä varsinkaan tajua. Organissatiossa on suuret puheet, mutta viimeisen kahden kauden aikana ei vielä ainakaan olla opittu. Toivoisin että nyt kolmannesta kaudesta jo jotain opittaisiin ja tehtäisiin tarvittavat muutokset.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
En todellakaan hauku kaikkia etukäteen. Ero osaan puupäistä on se että minun mielipiteeni kyllä vaihtuu kun faktat vaihtuvat. Katson näitä hankintoja realistisesti enkä fanin silmin.
Olishan se jollain tasolla reilua nimetä ne edes osittain puupäät, koko puupäistä puhumattakaan. En pidättele hengitystä odotellessa…
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Olishan se jollain tasolla reilua nimetä ne edes osittain puupäät, koko puupäistä puhumattakaan. En pidättele hengitystä odotellessa…
Ne voi käydä katsomassa Gibsonin, Leben ja Harveyn ketjuista.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lämsän rautaperseet, HKI Gulls
Pieni mancrush kyllä tohon Pelsujen Filip Králiin. Meni vähän ohi kun taisi olla alkukauden loukissa, mutta miehen tekeminen näyttää vähän siltä mitä Brookilta saattoi utopistisesti toivoa. Ja tämä mitään Brookilta pois ottamatta.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Pieni mancrush kyllä tohon Pelsujen Filip Králiin. Meni vähän ohi kun taisi olla alkukauden loukissa, mutta miehen tekeminen näyttää vähän siltä mitä Brookilta saattoi utopistisesti toivoa. Ja tämä mitään Brookilta pois ottamatta.
Tässä, kun on näitä Pelaujen ja HIFKin pelejä nyt katsellut, niin Kraalin kanssa myös tuo Lars Bryggman on ihan saatanan hyvä. Ennenkin sitä sanonut. Nytkin ekassa maalissa kaksi HIFKin pakkia moukaroi sitä maalin kulmalla. Bryggman kyllä piti Lindbohmmin mailasta kiinni sen verran ettei päässyt irti ja toinen Pelsu ihan vapaana maalin edestä maali.
Vähän eri tason maalineduspelaaja kuin meidän Nyman.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun mä nyt olen kattonu KalPan ja Ilveksen sarjaa ja molemmat pelit, niin tulee mieleen että mitähän me täällä oltaisiin sanottu jos Lukko olisi hankkinut Tanskasta maalivahdin eli "Stefanos Lekkasin".

Mä ainakin olisin alkanut katselemaan pellinnaruja Mauri Sariolan tapaan. Että sitä vaan että ei näistä maalivahdeista niin tiedä. Gibson, Lebedeff, Harvey ja Lekkas kun otetaan puntariin ennen kauden alkua niin viimeiseksi minä noista Lekkasin olisin valinnut ja helvetin pitkin hampain sittenkin.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Annettu asiattomuudesta rikepiste.
Ylivertainen Huume-Jori ihan lapanen, kun tosipelit alkoivat.
Kolme peliä Tyrskyn povarissa ja miinuksia ropisee.
Hyvä, että väistettiin tämä luoti.

Sen sijaan Ii:n taikuri on totutun kova silloin kuin Kultaa aletaan vuolemaan.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lämsän rautaperseet, HKI Gulls
Tässä, kun on näitä Pelaujen ja HIFKin pelejä nyt katsellut, niin Kraalin kanssa myös tuo Lars Bryggman on ihan saatanan hyvä. Ennenkin sitä sanonut. Nytkin ekassa maalissa kaksi HIFKin pakkia moukaroi sitä maalin kulmalla. Bryggman kyllä piti Lindbohmmin mailasta kiinni sen verran ettei päässyt irti ja toinen Pelsu ihan vapaana maalin edestä maali.
Vähän eri tason maalineduspelaaja kuin meidän Nyman.
Aivan vittu jäätävä ratkaisu nytkin. Huh huh!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei se muillakaan suuseuroilla niin helppoa ole. HIFK ja Ilves tappiolla, HIFK peräti 0-3 ja Ilveskin 0-2. Tietysti paremmin pärjäsivät kuin Lukko, vaikka tosta suoraan 0-4 lähtisivät laulukuoroon.

Tais tulla väärään ketjuunkin vielä kaiken lisäksi mutta olkoon nyt.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Ei se muillakaan suuseuroilla niin helppoa ole. HIFK ja Ilves tappiolla, HIFK peräti 0-3 ja Ilveskin 0-2. Tietysti paremmin pärjäsivät kuin Lukko, vaikka tosta suoraan 0-4 lähtisivät laulukuoroon.

Tais tulla väärään ketjuunkin vielä kaiken lisäksi mutta olkoon nyt.
Siellä on Stadin kingien ketjussa kutakuinkin sama soundi kun täälläkin…joukkue pitäisi vaihtaa suurinpiirtein kokonaan ja valmentaja se vasta pitäisikin.
 

M3st4ri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siellä on Stadin kingien ketjussa kutakuinkin sama soundi kun täälläkin…joukkue pitäisi vaihtaa suurinpiirtein kokonaan ja valmentaja se vasta pitäisikin.
Kevät täälläpäin ollut sangen surullinen, mutta todettakoon että pientä hymyä alkaa löytyä karmealta maistuneen alkuviikon jälkeen. Jos itse olet ulkona niin onhan se maukasta lukea naapurin hiekkalaatikkoa näinä hetkinä.
 

Ihmiskuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun mä nyt olen kattonu KalPan ja Ilveksen sarjaa ja molemmat pelit, niin tulee mieleen että mitähän me täällä oltaisiin sanottu jos Lukko olisi hankkinut Tanskasta maalivahdin eli "Stefanos Lekkasin".
Pitää ihan paikkansa. Ei Lukon veskoja varsinaisesti tarvi puolustella mutta kyllä joukkueen yleinen sekavuus vaikuttaa myös molareihin.

En oikein jaksa uskoa että Lekkas olisi Lukon maalilla suoriutunut tämän kauden kolmikkoa paremmin, ehkä joku Vehanen parhaimmillaan olisi tämän kauden voinut jotenkin pelastaa.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lämsän rautaperseet, HKI Gulls
Pitää ihan paikkansa. Ei Lukon veskoja varsinaisesti tarvi puolustella mutta kyllä joukkueen yleinen sekavuus vaikuttaa myös molareihin.
Joo, ja toimii myös toisinpäin - joukkue pelaa hermostuneemmin kun mikä tahansa supaisu siniviivalta saattaa mennä sisään. Vaikea tän kauden sukellusta laittaa yksittäisten hahmojen piikkiin ehkä poislukien valmennus ja joukkueenrakennus.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Lässi on kyllä hyvä. Ei ole mikään kiire hyökkäysalueella ja syötöt löytää perille ahtaistakin väleistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös