Kenet Jatkoaikalaisen haluaisit / et haluaisi tavata livenä?

  • 24 043
  • 162

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Enpä osaa sanoa.

Kenties haluaisin, kenties en. Kenties haluan pysyä kasvottomana ja jättää arvailujen varaan, kuka on kuka. Ehkäpä silti pohjimmiltani, kun olen sen verran utelias, niin haluaisin nähdäkin joitain tyyppejä. Naiset nyt tietysti etusijalla :p Mutta mutta.. Ei sanota nimiä, mutta onhan täällä niitä, joita haluaisi ainakin nähdä (ei välttämättä tavata) ja joita taas ei haluaisi nähdä.
 

Miguel

Jäsen
Jlammi, ikäväksesi joudun kertomaan, että olen tavannut sinut. Pelicansin peleissä olet ollut napsimassa kuvia aivan vieressäni.

Mutta itse haluaisin tavata ainakin (tulevat ensimmäisenä mieleen):
edit: Otetaan esimerkit pois kuljeksimasta. Mieli on muuttunut osittain, ja toisaalta noita kiinnostavia nimimerkkejä olisi oikeastaan aikamoinen määrä.

En ole järjestämässä mitään tapaamisia, mutta jos sattuisi osumaan samaan paikkaan kanssani joku näistä (ja monista muista), vaihtaisin mielelläni pari sanaa. Ja mielestäni on aina mukavaa, jos profiilissa on syntymäpäivä näkyvillä, saa paremman hahmotelman.
 
Viimeksi muokattu:

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: No hei

Viestin lähetti hermano


No kattos. Voin tarjota. Vaikka seuraavan kerran kun laahustat Raksilaan Jokereita katsomaan.

...jos sanot että Stenius on aivan llloistava selostaja...

Elikkä varaa ensimmäiseen välieräpeliin yhden tuopin hinta ylimääräistä hynkkyä, niin palaamme asiaan. Ja lupaan miettiä sitä Steniustakin - kyllä hyvä seura on sen arvoista (oluesta puhumattakaan).
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti ozo
Abu - Meillä on aina paljon erimielisyyksiä..

¤ Moto Hmm... Tuntuu siltä, et äijä on sellainen heavypitkätukkamaalaisjussi...

Mä perun tämän.. Ilmeisesti mulla on väärä kuva teistä, joten sorii ja näkemiin.. Abu on loppujen lopuksi NHL-fani, joten sait kunniotukseni takaisin.. Ja mitä parasta, et suuttunut mun viestille vaan annoit olla.. Hienoa!

Voisin lisätä vielä muutaman mun listralle:

Flonaldo - Unohtui täysin! Tuttu Kiekkopesän ajoilta...

Jagr68 - Venäjän kiekon asiantuntija. Unohtui vahingossa..

Designer - Meillä on sama "intohimo"?! Matkustaminen. Ei ole mikään maalaisjussi, on käynyt minun tavoin monessa maassa ja se on kunnioitettavaa. Yllättävää myös, että hän ei petä tyttöystävänsä ollessaan Thaimaan huoraparatiisissa! Wauu.. Mikä jatkä!

ipaz - Loppujen lopuksi mukava illuusio. Ilmoittaa suosikkijoukkueksi NHL'ää.. :D Auttoi mua Paul Healey'n kanssa.. Thanks!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Pääsin heti kuudennella yrittämällä takaisin tuolille, kun olin lukenut tuon edellisen viestin. Harvoin sitä saa noin reipasta tunnustusta. Kiitos, ozo! Otetaan oluet joskus jos satutaan samaan baariin ja jutellaan Kaakkois-Aasiasta. :cool:

Mitenköhän tämän hysteerisen kohtauksen selittää työkavereille..
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Noose olisi myös mukava tavata,
voisimme käydä hossossa, natsata hiukan Dream Theateria ja lopuksi kävisimme huormaamassa.
 

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Re: Re: Ketä Jatkoaikalaista haluaisit/et haluaisi tavata livenä?!

Viestin lähetti ozo


Mä perun tämän.. Ilmeisesti mulla on väärä kuva teistä, joten sorii ja näkemiin.. Abu on loppujen lopuksi NHL-fani, joten sait kunniotukseni takaisin.. Ja mitä parasta, et suuttunut mun viestille vaan annoit olla.. Hienoa!

Voisin lisätä vielä muutaman mun listralle:

Flonaldo - Unohtui täysin! Tuttu Kiekkopesän ajoilta...

Jagr68 - Venäjän kiekon asiantuntija. Unohtui vahingossa..

Designer - Meillä on sama "intohimo"?! Matkustaminen. Ei ole mikään maalaisjussi, on käynyt minun tavoin monessa maassa ja se on kunnioitettavaa. Yllättävää myös, että hän ei petä tyttöystävänsä ollessaan Thaimaan huoraparatiisissa! Wauu.. Mikä jatkä!

ipaz - Loppujen lopuksi mukava illuusio. Ilmoittaa suosikkijoukkueksi NHL'ää.. :D Auttoi mua Paul Healey'n kanssa.. Thanks!

Täh! Eikö Designer käy huorissa...?
 
G

Guest

Minä haluan tavata jokaisen jonka voisin opastaa elävien vetten äärelle, meidän Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen tykö. Ei hymiöitä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Jonkin sortin vesielementaaleja, taitaa olla saatananpalvonta kyseessä...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Janos, tehdäänkö niin, että en hauku Janos Valmusta sinun silmiesi edessä jos sinä puolestaan lupaat olla soittamatta Janos Valmusta minun korvieni edessä?;)

Reilu diili!
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti JHag
Janos, tehdäänkö niin, että en hauku Janos Valmusta sinun silmiesi edessä jos sinä puolestaan lupaat olla soittamatta Janos Valmusta minun korvieni edessä?;)

Reilu diili!
Hmm... Okei. Harmi vaan, ettei Sakke Lindfors ole T. Halmeen tai M. Nykäsen tapaan mennyt levyttämään paskaa studioon nii voitais tehdä tällainen samanlainen sopimus... :D

Muuten, perustele, mikset ole innostunut Janoksen musasta?
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tarviiko sitä perustella? :D Ei se ole edes musiikkia, mutta äänimattonakin aika hirveää tuubaa....katso kohta yv:si muuten.

Mitä? Eikö S. Lindfors ole levyttänyt? Asia on pikimmiten korjattava, kansa vaatii! Ja sitten vaan Tenavatähti-kisaan
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
SaiPa henkiset kirjoittajat olis kiva tavata

Kun taas näitä en tahtoisi kohdata:
-finnishninja, noh enpä sano mitään, jokainen omalla tavallaan.

-Jagr68, jäänyt huono kuva niistä hihhuli kirjotuksista.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
Tarviiko sitä perustella? :D Ei se ole edes musiikkia, mutta äänimattonakin aika hirveää tuubaa....katso kohta yv:si muuten.

Mitä? Eikö S. Lindfors ole levyttänyt? Asia on pikimmiten korjattava, kansa vaatii! Ja sitten vaan Tenavatähti-kisaan



Munmielestä on jotenkin käsittämättömän sulosta kuinka omistautunut Janos on kyseiselle J. Valmuselle...
Hmm, ainakin kuunteleen "omaa" musiikkiaan?:)

Ja Sakesta...No, jotenkin sekin on vaan suloista...:)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Alkoholipitoisen tuokion merkeissä ehkä moniakin. Ehkä. :rolleyes:
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag

Mitä? Eikö S. Lindfors ole levyttänyt? Asia on pikimmiten korjattava, kansa vaatii! Ja sitten vaan Tenavatähti-kisaan


Eikös kultakurkku-Sakke lauleskellut taustakuorossa siinä kotikisojen '91 kunniaksi levytetyssä biisissä? "aishoki aishoki, totta toki siinä on se joki..." :cool:


EDIT: Tämän täytyy olla telepatiaa...
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Siinä on se jokin!

Viestin lähetti Janos

Hmm... Okei. Harmi vaan, ettei Sakke Lindfors ole T. Halmeen tai M. Nykäsen tapaan mennyt levyttämään paskaa studioon nii voitais tehdä tällainen samanlainen sopimus... :D

Olihan Sakke mukana laulamassa Kari Tynin syvällisesti sanoittamalla ikimuistoisella hittirevityksellä "Icehockey - Siinä on se jokin!", joka rustattiin '91 MM-kisoja varten, valitettavasti.
Muita samaisella sinkulla debytoineita artisteja taisivat olla ainakin Pasi Huura ja Thiimu Silanni.

EDIT: Ylänurkkaan hupsahti, 1-0 Motolle :)
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Toki sekä myös legendaarinen Simo Saarinen esiintyi kyseisellä levytyksellä. :p
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen samaa mieltä muutaman muun kanssa siitä, että ehkä se juttu luistaa kuitenkin paremmin näin kuin että näkisi jonkun face-to-face. Näiden kirjoitusten perusteella muodostaa eri nimimerkeistä erilaisia mielikuvia, mutta jos jonkun tapaa niin voi tulla helposti mieleen, että mikähän vitun idiootti tuokin on...

Vertaus vaikka joihinkin sokkotreffeihin. Ensin kirjoitat kymmeniä sähköposteja jonkun "ihanan" kanssa ja sitten kun näet niin ei tarvikaan enää koskaan kirjoittaa.

Siis, jos täältä pyytäisi jonkun tuntemattoman kaverin mukaan oluelle, niin se voisi olla joko äärimmäisen hauska kokemus tai sitten ei osaa puhua mistään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kari Tyni, tuo rentouden ja objektiivisuuden perikuva. Ja myös varteenotettava riimittelijä, jos noin on. Vapise Martti Syrjä;

Icehockey - siinä on se jokin.

Mieshän on guru ja visionääri samanaikaisesti.

Laitas Kari tähän riimi paikoilleen, jos satut lukemaan:

"Kyllä kiekkoilijan kelpaa hillua, kun usein on tarjolla ........"
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kenet halaisit nähdä livenä?

- Ralli (Isä Aurinkoinen. Tuo mitä vannoutunein ja uskollisin HIFK:fani, jonka kirjoitusoikeuksien poistaminen oli maaliman kaikkien aikojen suurin oikeusmurha)

- Ervatsalo ( Tuo Stadilaisten ja Stadilaisen kulttuurin suuri ihailija )

- JHag ( Näkee että mies on toimittaja? Erittäin hyvin perusteltuja, ironisia ja asiallisia kirjoituksia )

Mutta kuten sanottu, homma toimii paremmin näin eli anonyymina.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ralli(t) olisi kiva tavata. Lisäksi kiinnostaisi se yksi häirikkö kuka on jo poistettu täältä useampaan kertaa.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kapa76
Ralli(t) olisi kiva tavata. Lisäksi kiinnostaisi se yksi häirikkö kuka on jo poistettu täältä useampaan kertaa.

Eipä se niin viihdyttävää olisi. Netissä uhoavaa sanan säilää ja iskuja rohkeasti jakelevat uhoajat, saattavat paljastua Irl:ssa aikamoisiksi tuppisuiksi, toisaalta siinähän vasta näkemistä olisi:)
 
Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ja kertomista seuraavana päivänä jatkoajassa! Siinä lyötäisiin tosielämän tuppisuu lyttyyn alta pienen, sekunninmittaisen aikayksikön! :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös