Kenet Jatkoaikalaisen haluaisit / et haluaisi tavata livenä?

  • 24 053
  • 162

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Njaa-a.

Henkilöitä, jotka tahtoisin tavata.... mieleen ovat kiinnostavina (tässä tapauksessa hyvin kirjoittavina, tai koomisina) henkilöinä jääneet tsei_tsei, Suomi-Salama, Cairns, vilpertti ja Tj.

Myös nämä futisvääntäjät, Abu, hannes_ko, liverpool jne. olisi mukava tavata... Saisi varmasti hyvän väännön.

Muutamia olen jo tavannutkin. Kaksi heistä pelaa loistavassa Joroislaisessa salibandyjoukkueessa, sekä kaksi heistä umpisurkeassa lappeen Rantalaisessa kyhäelmässä :D

Jaa, niin. Ehkä tärkein jäi... Predator voisi olla aika rankka tapaus livenäkin :)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
jlammi, älä vaivu surkeuden suohon - minähän halusin nähdä kaikki ja se sisältää myös sinut :)
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Itse tunnen täältä Jokeri-iki:n, muita en tunne, mutta nämä haluaisin tavata:

- Girlzilla15, tottakai!:)
- Vakio(ihan hyvä tyyppi, ainakin kirjoitustensa perusteella
- Sniper2001:) (mystinen tyyppi, joka ei kirjoituksillaan kehuja kerännyt
- Cobol
- Flonaldo
- lisää ei tullut mieleen mutta heitä joka tapauksessa on...

Näitä en mielelläni haluaisi tavata:

- Jlammi:)
- ervatsalo
- Potaischuk #67(käyttäjäoikeudet poistettu aiemmin)
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti ozo
¤ Moto Hmm... Tuntuu siltä, et äijä on sellainen heavypitkätukkamaalaisjussi...

No eipä juuri enempää metsään olisi voinut mennä. Keskimmäinen nimi on aika lähellä Jussia, mutta siihen se jääkin.

Vajaa 700 cd:n joukossa taitaa olla yksi levy, jonka voi kiistämättä heviksi laskea, tukka ei koskaan ole ollut pitkä ja vuonna 2001 poistuin muistaakseni kerran Kehä III:n sisältä. Keravalle... No joo, yleensä tulee mökillä käytyä muutaman kerran kesässä, mutta jäi väliin viime vuonna.

------

Itse kysymykseen. En nyt varsinaisesti ketään haluaisi tavata. Netti erillään oikeasta elämästä.... Korkeintaan voisi tavata mukavia tyttöjä 09-alueelta, pitkistä hiuksista plussaa ja foto ois kiva ylläri :)
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haluaisin nähdä - silkasta uteliaisuudesta - melkeinpä kaikki tänne aktiivisesti kirjoittavat, mutta tapaaminen onkin vähän eri asia. Näin on ihan hyvä.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Olisi hillittömän hienoa tavata kaikki!

Luulen tosin että mukavimman juttelun saisin aikaan Jagerin ja Predatorin kanssa.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän noiden oman suosikkijengin ihmisten kanssa olisi mukava vaikka matseissa jutella. Emmä nyt tiedä, että muuten heillä ja minulla tarvitsisi välttämättä olla mitään yhteistä, olen suhteellisen tyytyväinen nykyiseen kaveripiiriini. ;)

Muista kirjoittajista sellaiset, jotka osaavat perustella hyvin mielipiteensä, olivatpa mitä mieltä tahansa. Teinipeelojen, torspojen ja välinpitämättömien kanssa en välittäisi liiemmin keskustella. Se ei johda yhtään mihinkään, korkeintaan vit...kseen.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmm mietitäänpäs no todellisuudessa olisi mukava tavata usempiakin ihmisiä. Onpa muutamia chatti tuttuja tavattu ja pääasiassa tapaamiset ovat olleet varsin antoisia ja viihdyttäviä, turhat ennakkoluulot romukoppaan.

Eli listataan muutamia : Jhag, Vilpertti, Annuli, Theref,Kuningas, Korak, Janos, Bigredbob, ok näitähän tulis kamalasti, lisään nimiä, kun jaksan ;)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tuosta vastauksestasi, Moto, tuli mieleen sellainen juttu, että eikös me kaikki tehdä mielikuvia ihmisistä joiden kanssa esim. puhumme puhelimessa mutta emme ole koskaan tavanneet? Ja tämäpäs onkin mielenkiintoista.

Pahin moka meitsille tältä saralta sattui, kun olin asioinut erään mr.X:n kanssa puhelimessa jo pitemmän aikaa. Mr.X oli silloin töissä suuressa suomalaisessa telealan yrityksessä, jota noihin aikoihin tuli kaikkien pokkuroida, jotta saisi edes perustoiminnot kuntoon. Ja tottakai olin rakentanut mielikuvan tästä henkilöstä päähäni.

No, olin eräässä telealan seminaarissa ja puhuin tauolla erään hyvän tuttuni kanssa niitänäitä, seurassamme oli myös pari minulle tuntematonta henkilöä. Mainitsin em. hankalasta hemmosta ja projektista, kun toinen näistä tuntemattomattomista esittäytyi juuri Mr.X:ksi. Ei voinut muuta kun tuumailla, että olipas mielikuva mennyt poskelleen.

Ehkä juuri siksi on mukava säilyttää ne illuusiot, joita tänne kirjoittavista ihmisistä on. Näet edelleen mielessäsi nickit sellaisina kuin itse haluat.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Kiva kuulla, että jotkut haluaisivat tavata minut. Jokunen on jopa lähestynyt yv-tasolla. Kaikille olen kohteliaasti kieltäytynyt. Pettyisivät vaan. Olen oikeasti aivan helvetin tylsä tyyppi. Ainakin vaimoni mukaan :D .

Muutenkin on kiva käydä näitä keskusteluja vain netin välityksellä. Välillä sitä yrittää arvailla, että oliskohan tuo se ja se tyyppi. Mutta anonymiteetti noin pääasiassa on vain hyvä. Muutaman tunnen ja muutaman tiedän tänne kirjoittelevista nimimerkeistä, mutta en tunne mitään hinkua tutustua kehenkään sen lähemmin, varsinkaan kotieläinvihaaja finnishninjaan :mad: . Kirjoitan vielä ytimekkään vastauksen ninjan aloittamaan ketjuun vapaassa keskustelussa, jahka saan verenpaineeni riittävästi laskemaan.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Meikäläisen nelikko

Jouni - asuu tosin liian kaukana
Jagr68 - minkälainen se oikeasti on?
hermano - otteluraportit hauskoja
juhaht - parhaita Blues-kirjoittajia täällä
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pakko kertoa tässä yhteydessä juttu, josta olen aiemmin maininnutkin, mutta en löytänyt sitä. Liittyen nickeihin, niiden yleisyyteen ja mielikuviin niistä.

Asustelin kahteen otteeseen Jenkeissä, noin vuosi kerrallaan, ja jälkimmäisen vuoden vietin pääasiassa Chicagossa 90-luvun alussa. Liityin paikalliseen videovuokraamoon, joka toimi siten, että hevijuuserit saivat oman tunnuksen, jota käyttämällä pystyi varaamaan videoita etukäteen 24 h/vrk. No, tarjosin tietenkin ensimmäisenä niille JHagia ja mimmi sanoi, että sorry, we already have JHag, could you pick another one. No, siinä sitten sekunnissa keksin, että sure: K.Yrpä ja mimmi oli että oh---how do you spell it? Annoin ohjeet, kirjoitin jopa paperille ja ä:n huomattuaan hän kysyi, että olenko saksalainen....

No, sain sitten Vip-cardin Video Club 75:een ja siinä luki nickinä selvällä suomenkielellä hienosti läpinäkyvän tarramuovin alla, että K.YRPÄ.

Sitä minä vaan ihmettelen, että kuka helvetti se toinen JHag oli? Jerome Hagstrom? John Hagman?

No, olen tässä vuosia toivonut, että joku toinen suomalainen keksii saman hauskan jipon ja sanoo, että K.Yrpä ja sieltä vastataan, että sorry, we already have mr. K.yrpä.
 
Viimeksi muokattu:

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
- JHag ehdottomasti, aina niin räväkkä kantaaottavillaan teksteillään mutta silti niin asiallinen :)
- girlzilla15, ilman muuta :p hauskaa olis..
- IFK- faneja ehdottomasti ois kiva nähä ja keskustella erinnäisistä asioista (BigRedBob, Moto, Tatzka... Hirveestihän noita on..
- Sakke 35 ja BidReds#22 pelkästään nickinsä takia ;)
- Kaikki kärkeviä ja järkeviä tekstejä kirjoittavat, mm. Oiva, Jagr68 jne...

JHag, ET HAUKU JANOS VALMUSTA MINUN SILMIENI EDESSÄ! :mad:

etkä Sakari Linforsia... :rolleyes:
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Paljonhan täällä on asiallisia ja perusteellisia kirjoittajia joiden kanssa olis kiva vääntää peistä ja keskustella lätkästä. Toisaalta jos vain yksi olis mainittava niin silloin varmaankin nuoli osuis oman joukkueen kannattajaaan ja siltä tiimoilta mielelläni varmaan meille kaikille niin "rakkaan" rautatieläisen - railwaymanin kanssa voisin rupatella pizzan/pihvin/tuopin yli.

Old TJ
 

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
1. Baritoni
2. Cannibal
3. kuningas
4. Tohtori Sykerö
5. Tommy AKA Haas

Haukka - Älykäs peto

Olen kone alias hot cone. Lennän taas niinko Tommy Haas, vain pelko on uhkani. Olen juppihippipunkkari ja vaihdan maisemaa......

Sokos In Memorian 2002

byy. Shake that thing like Sokos
 

Aksu

Jäsen
En välttämättä halua nähdä ketään, mutta tavallaan kiinnostaa sekä Therefin että Lapan henkilöllisyydet. Ensimmäisen luulen tietäväni, mutta jälkimmäisestä ei mitään aavistusta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En haluaisi välttämättä tavata ketään. Homman idea toimii paremmin, kun ei tunne porukkaa henkilökohtaisesti. Tai ainakin luulen niin.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Täähän on vähän niinkuin chatteillessa: voi kuvitella toisesta yhtä sun toista ja voi väittää itsestään yhtä sun toista. Joten miksi nähdä kasvotusten ja pilata illuusio.

nimim. 198 cm atleetti, jolla on Einsteinin ulkonäkö ja George Clooneyn älykkyys ... ei kun toisin päin.
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Re: No hei

Viestin lähetti Oiva
Täytyypä sanoa, että yksi maanmainio peitsenvääntäjä on Hermano. Anteeksi, että unohdin. Etenkin kirjallinen tietämys on musertavan mukavaa. Johtopäätös: voisin käydä Hermanon kanssa kaljalla, mutta vain jos hän tarjoaa - niin ja ison tuopin tietty.

No kattos. Voin tarjota. Vaikka seuraavan kerran kun laahustat Raksilaan Jokereita katsomaan.

...jos sanot että Stenius on aivan llloistava selostaja...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös