Kenestä HIFK:n uusi Päävalmentaja

  • 3 548
  • 33

Kenestä päävalmentaja

  • Raimo Summanen

    Ääniä: 47 18,7%
  • Kari Eloranta

    Ääniä: 17 6,7%
  • Samu Kuitunen

    Ääniä: 13 5,2%
  • Pentti itse

    Ääniä: 125 49,6%
  • Joku muu, kuka?

    Ääniä: 50 19,8%

  • Äänestäjiä
    252
  • Poll closed .

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
HIFK etsii siis uutta valmennusta Bob Francisin ja Tom Coolenin tilalle.
Kenen uskot/luulet tulevan päävalmentajaksi vetämään petojoukkoa?
 
Viimeksi muokattu:

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En pitäisi mitenkään mahdottomana sitä että Pena hyppäisi itse penkin taakse. Faksi laulaa, fööni puhaltaa, brändi skulaa ja äijät pelaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
On ihan parasta, että saatiin tännekin yksi ketju lisää, jossa käsitellään IFK:n valmentajakysymystä. Itse äänestin 'Joku muu, kuka?' ja vastaan, että IFK:n uusi käskyttäjä (ei siis käskijä, vaan nimenomaan käskyttäjä) on toivottavasti Billy Tibbetts. Tällöin ehkäpä ympyrä sulkeutuisi; Jatkoajan kaksi eniten paskanjauhantaa viime päivinä aiheuttanutta aihetta yhdistyisivät perverssillä tavalla ja turha jauhaminen loppuisi kuin seinään. Ja joulurauha olisi pelastettu.
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Raimo Summanen olisi paras joululahja mitä voisi saada. Sen jälkeen Juhani Tamminen ja Pentti Matikainen tulevat pienessä takaa-ajo asemassa.
 

scholl

Jäsen
Ne 10 nimeä taitaa puuttua kokonaan noista vaihtoehdoista.

No tässä tapauksessa ei kannata lähteä arvaamaan. Hallitus valitkoon parhaan tähän tilanteeseen saatavilla olevan vaihtoehdon.
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Eikös joku ollut jo bongannut Joulupukin Stockalla? Asia siis varmaan loppuun käsitelty.

Eiköhän Pena kohta kuitenkin valmenna naapuria. Tammisen ottaisin itse. Aurinkokuningas sopisi ifkiin, kuin täytekakku naamaan.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Pena tietenkin, olettaen että HIFK haluaa menestyä ja ennen kaikkea pelata brändin mukaista kiekkoa. Nujakoinnin mahdollisuuskin kasvaisi HIFK-peleissä ainakin potenssiin 10.
 

Zuppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Jokerit
Taitaa olla SUMMANEN uusi HIFK:n koutsi. Jotenkin tuntuu, että huomenna asiasta tiedotetaan! Tiedä näitä!
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Zuppana kirjoitti:
Taitaa olla SUMMANEN uusi HIFK:n koutsi. Jotenkin tuntuu, että huomenna asiasta tiedotetaan! Tiedä näitä!

Epäilen vahvasti. Kyllä se on Fööni kuka siellä penkin takana huseeraa. Petteri Sihvonen olisi toki mieluisa nähtävyys.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
P. Sihvonen puikkoihin ja apupojiksi Raato Summanen ja Juhani I Aurinkokuningas. Olisi niin paljon egoa liikenteessä että IFK pärjäisi varmasti.
 

Zuppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Jokerit
avatar kirjoitti:
Epäilen vahvasti. Kyllä se on Fööni kuka siellä penkin takana huseeraa. Petteri Sihvonen olisi toki mieluisa nähtävyys.

Epäillä saa, mutta sellanen fiilis on perseessä. Ehkä huomenna ollaan jo viisaampia. Jos Pena on siellä niin melkein yhtä varma on se, että Masa on kakkonen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Joku muu, veikkaisin Tamia. Tosin Summanenkin olisi jälleen mielenkiintoista nähdä SM-liigassa.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Uskon edelleen vakaasti, että veljekset Hexi ja Allu vievät IFK:n sääliplayoffeihin pudotakseen siellä suoraan kahdessa ottelussa. Voiko urheilulehti muka olla väärässäkin?
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Kari Eloranta olisi varmasti Brändin mukainen valinta. Pro Piri.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Äänestin luonnollisesti joku muu, mikä, eli Tami. Lupaan ostaa pari irtolippua HIFK:n kotipeleihin, mikäli Tami penkin taakse tulee. Mä en seuraa peliä, mä seuraan Tamia. Miettikää sitä steppaamista siinä vaihtopenkin edessä.
 

Franchi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, ACF Fiorentina
SM-Liigassa on selkeä tarve J. Tammisen kaltaiselle osaajalle, visionäärille ja persoonalle. Siis missä tahansa muussa seurassa kuin SaiPassa, joten IFK:kin sopii uhriksi vallan mainiosti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös