Kenen maila se nyt sitten oli?

  • 1 964
  • 14

Kenen maila?

  • Salmun

    Ääniä: 10 6,1%
  • Jääskeläisen

    Ääniä: 75 45,5%
  • Kohnin

    Ääniä: 52 31,5%
  • Jonkun muun

    Ääniä: 28 17,0%

  • Äänestäjiä
    165

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tästäkin asiasta voidaan äänestää. Kenen maila sitä Blues-pelaajaa suuhun nyt sitten loppujen lopuksi osui?
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen melko varma että kyseessä oli jonkun IFK-pelaajan maila. IFK:han sikailee aina.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Totta kai se oli Salmun maila, hänellehän jäähykin tuomittiin, vanha totuushan on että kaukalossa tuomarin sana on laki ja nyt Juha rikkoi lakeja ihmemailoineen.

Olen myös kehitellyt ideaa Jumalan mailasta, tämän henkiolennon edesottamukset ovat aiheuttaneet parranpärinää myös aiemmin, pikaisesti miettien parikin puhetta aiheuttanutta tilannetta tulee mieleen, vuonna 1986 Jumala käytti lentopallomailaansa Diego Maradonan apuna ja pari vuotta sitten Pekka Saarenheimo teki maalin väitetysti kädellä, mutta olen saanut tietooni melko varmoista lähteistä että tälläkin kertaa oli kyseessä Jumalan käsi.

Jompi kumpi näistä vaihtoehdoista se on oltava, ellei sitten viedä ajatusta niinkin pitkälle että Juha Salmu olisi Jumala...
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Ilman muuta se oli Salmun maila. Tuomarit vain ottivat sen huomioon, että Jääskeläinen oli hetkeä aiemmin varastanut Juha Salmun mailan, jonka linjatuomari huomasi. Oikea mies meni boksiin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Fossey kirjoitti:
Rinkelinmäen muovinen roskasaavi.

Niin, itsekin mietin, että onkohan tässäkin asiassa taas erehdytty.

Ollaanko aivan varmoja, ettei jäällä ollut taas Tony Salmelainen riehumassa roskistensa kanssa?
 

Bandana

Jäsen
Kivaa. Mäkin haluun mukaan mukahassuttelun muikeaan maailmaan.

Ensinnäkin otsikon kysymys on virheellinen. Ei Kapten Jockeen mikään maila osunut, vaan katsomosta heitetty puukko. Kuka sen puukon sitten heitti? No vanha kunnon manne Pee.

No leikki leikkinä.

Tosiasiassa se meni näin.

Kohn ja Jocke ajautuivat kulmaan, tajuten tilanteen vaikeuden.

- Jocke, this will only kirpaista once, but I have to hit you with my stick, because we have to get two-men-powerplay, Laddy totesi vakavana.

- Umm, jag vet inte, Jocke mietti.

- Come on, it'll be fun. Imagine how all the hillbillies JYP-fans will cry at Jatkoaika.com, Kohn muistutti.

- Nej men okej, Jocke vastasi huokaisten.

He odottivat kuinka Jari Jääskeläinen luisteli tilanteeseen ja sitten Laddy nosti mailaansa ja huitaisi Jockea huuleen.

Natsi Ringbom oli myyty.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Bandana, sä oot hyvä näissä! Taisit peräti itse olla salapukuun pukeutunut mystinen hahmo Jari Jääskeläinen? Tai peräti Ringbom?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Vähän Bandanan linjoilla kun tarkemmin mietin. Koska Kohn ajattelee vain omaa etuaan ja varastaa maaleja niin hän ajatteli tietty asian näin: "Hmm, olemme yhden miehen ylivoimalla...lyön Jockelta pari hammasta pois niin ainakaan hän ei vie paikkaani pointilla...joo, lavastetaan tuo Jypin jannu..."ja kops, Ringbom kiittää.

Yhteenvetona; aivan järkyttävää poraamista täysin päivänselvästä jäähystä. Harmi ettei mieshuora Pee pääse osallistumaan keskusteluun.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
En kyllä tilanteen taustoja tiedä, mutta mutulla heittäisin, että sikakatsomo provosoi Jääskeläistä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kohnin mailalta ainakin aamu-tv:n(vai huomenta suomen) pätkän mukaan näytti samoin jonkun clipin minkä pikaisesti katselin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös