Kenen jatkoaikalaisen kanssa haluaisit otella?

  • 2 692
  • 26

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Varsinkin nuorilla kundeilla on välillä halu otella, joko siksi että on paha olla tai ihan vaan voimien koittelemisen ilosta. Kai nykyään mimmitkin muksii toisaan enemmän, nyrkkeilevätkin ihan ammatikseen.

Jatkoajassa on paljon jäseniä, osa meistä vaikuttavat aika kyrviltä tyypeiltä. Sellaisilta joita voisi olla kiva vähän niistää. Täältä löytyy myös alfauroksia, jotka luulevat olevansa tai olevatkin jalustalla. Jalustojahan on aina kiva vähän horjuttaa.

Tällä ketjulla ei ole missään nimessä tarkoitus toimia minään uhkailukanavana tai yllyttää väkivaltaan ketään tai mitään kohtaan.

Ihan vaan hassuttelumielessä!

Ite haluisin otella vanhan mallin 100-eräisen nyrkkeilymatsin @Pisin Kääpiö 186cm kanssa. Sivistynyt ukko, jonka kanssa olisi kiva imeä single maltia pillillä matsin jälkeen ja jutella neukkutrolleista. Lämmittelynä voitaisiin ottaa pikainen lukkopaini @Zalmonella n kanssa ja hapettaa se, ihan vaan huvikseen.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ystävyysottelun voisi piruuttaan ottaa yöketjun jamppojen kanssa.

Luultavasti lopputuloksena olisi se että itse ottaisin jokaisessa matsissa tyylipuhtaasti kuokkaan, ja naureskelisin ottelu(ide)n jälkeen kuinka huono suoritus tuli tehtyä.

Vai puhuttiinko nyt kolmiottelusta?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tuollainen mäiskiminen ei oikein ole minun juttuni, vaikka nuoruuden harrastuksiani ovat mm. metsähommat ja kuulantyöntö. Kuvainnollinenkin otteleminen on vähän siinä ja siinä. Sanallisesti operoin mieluiten muussa kuin mittelöhengessä, mutta en uskalla luvata jääväni sanattomaksi, jos näkökentässä tapahtuu vulgaaria pölvästöintiä. Muuten itse kukin pärjätköön omine mielipiteineen. Mielipiteet ovat kuin peräreikiä, jokaisella on oma.

Sellaisen yhden single maltin voin kyllä hävittää huiviin seuran vuoksi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Painiottelu nimimerkki @TQoFE :n kanssa voisi olla aika mielenkiintoinen, mutta en kehtaisi häntä kysyä matsiin, koska ottelu päättyisi minun kannaltani nöyryyttävästi. Ethän loukkaannu tästä ajatuksesta, parahin @TQoFE ?

Koska olen miehinen mies, tahdon otella vähintään yhtä miehisen tyypin kanssa. Näin ollen @HIFK ...ei kun siis @DarkTower on valintani. Häviäjä joutuu myöntämään kommenttinsa Norjan parin vuoden takaisesta viisuedustajasta vääräksi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Itse en sinänsä välittäisi ottaa matsia kenenkään kanssa, koska nekkuun tulisi kaikilta lukuunottamatta sitä yhtä turkulaista narusäbäriä.

@Bacon in kanssa en varsinkaan, sieltä tulee kuitenkin vyön alle. Toki jos hän iän miehenä toimittaa putelin Jamen poikaa, niin tottahan sitä pienen painimatsin voi ottaa.
 

Jeffrey

Jäsen
Minulle on kokoa senverta suotu, että kovin mielelläni en ketään lyö, enkä ikinä ole lyönytkään. Nuorempana poikana kuitenkin silloisen työnantajan kustantamana kävin harrastamassa lukkopainia, ja pieni virkistävä paini voisi toki olla ihan paikallaan. Käyttäjänimetön on naisasia -ketjussa kovasti kehuskellut painimis frekvenssillään, joten tuossapas olisi mukava poikamainen painiottelu tiedossa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Itse en sinänsä välittäisi ottaa matsia kenenkään kanssa, koska nekkuun tulisi kaikilta lukuunottamatta sitä yhtä turkulaista narusäbäriä.

Huom! Nykyään entinen reikäpalloilija.

En minä kenenkään kanssa painiin lähtisi, en edes virvelipojan. @Captain Slow oli jo haastamassa yöketjun aktiiveja, mutta kyllä minä passaan suosiolla. Parempi olla ihan rauhaksiin vain ja olla tällainen diplomaatti. Koskaan en ole turpaan ottanut, mutten koskaan ole turpaan antanutkaan. Se linja on ja toivottavasti pysyy.

Armeijassa muuan luutnantti sanoi, että paras tapa voittaa tappelu on pinkoa täysillä pakoon. Sanoi voittaneensa kaikki kärhämät, kun oli niin nopea juoksija. Koskaan ei ollut kuulemma turpiinsa saanut ja kerran oli joutunut turpaan antamaan, mitä katui kyllä syvästi. Oli muuten harvoja upseereja, joita oikeasti arvostin. Älykäs ja hyväsydäminen mies.

Tosikkona totean, että ihan turha ja tyhmä ketju. Minä mitään paini muutoin kuin toisinaan veljellisesti isoveljeni kanssa, kun olen parina viime vuonna huomannut jo ihan pärjääväni. Jatkoaikalaiset voivat täten huokaista helpotuksesta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
En minä kenenkään kanssa painiin lähtisi, en edes virvelipojan. @Captain Slow oli jo haastamassa yöketjun aktiiveja, mutta kyllä minä passaan suosiolla. Parempi olla ihan rauhaksiin vain ja olla tällainen diplomaatti. Koskaan en ole turpaan ottanut, mutten koskaan ole turpaan antanutkaan. Se linja on ja toivottavasti pysyy.
Puhe olikin ystävyysottelusta. Tyyliin Turhapuro - Rahnasto. Ja hymiö.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
@Ted Raikas ja @Tinke-80 kohtaavat kaikkien aikojen nörttimäisimmässä tietovisassa. Aihealueina: Fantasiakirjallisuus, Star Trek tv-sarjat ja Scifi yleisesti. Kuulemma Veikkaus ja PAF ottavat jo vetoja vastaan.

-Tinke
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@Ted Raikas ja @Tinke-80 kohtaavat kaikkien aikojen nörttimäisimmässä tietovisassa. Aihealueina: Fantasiakirjallisuus, Star Trek tv-sarjat ja Scifi yleisesti. Kuulemma Veikkaus ja PAF ottavat jo vetoja vastaan.
Mikäpä ettei, mutta ainakin Star Trekin kohdalla olisin kuin H.Moilanen konsanaan. Pitänee prepata ihan huolella jos tälläinen "mestaruustaisto" osuu kohdalle!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Mikäpä ettei, mutta ainakin Star Trekin kohdalla olisin kuin H.Moilanen konsanaan. Pitänee prepata ihan huolella jos tälläinen "mestaruustaisto" osuu kohdalle!

Star Trekin kohdalla ei tarvitse katsoa kuin tämä lista läpi niin varmasti tasapäin pääsemme kilpailemaan "mestaruustaistossa".

The Top 100 Star Trek Episodes Of All Time!

Enää puuttuu kilpailulta virallinen tuomari ja pari tietojuomaa alle niin meillä on mestaruustaisto päällänsä.

-Tinke
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
mitään kohtaan.Ihan vaan hassuttelumielessä!

Ite haluisin otella vanhan mallin 100-eräisen nyrkkeilymatsin @Pisin Kääpiö 186cm kanssa. Sivistynyt ukko, jonka kanssa olisi kiva imeä single maltia pillillä matsin jälkeen ja jutella neukkutrolleista. Lämmittelynä voitaisiin ottaa pikainen lukkopaini @Zalmonella n kanssa ja hapettaa se, ihan vaan huvikseen.

Ja tälläkö meinaat siis korvata korvien välissä olevat puutteet??

Ihan siis hassuttelumielessä kysyn...
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Luin tämän ketjun otsikon aluksi "Kenen jatkoaikalaisen kanssa haluaisit olla" ja ehdin kirjoittamaan jo pitkät pätkät romanttisia unelmia. Sääli että meni nyt hyvä kirjoitus täysin hukkaan.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Luin tämän ketjun otsikon aluksi "Kenen jatkoaikalaisen kanssa haluaisit olla" ja ehdin kirjoittamaan jo pitkät pätkät romanttisia unelmia. Sääli että meni nyt hyvä kirjoitus täysin hukkaan.

Vaatii ehdottomasti uuden ketjun avaamisen. Littipeukkua.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Vaatii ehdottomasti uuden ketjun avaamisen. Littipeukkua.

Minäkin kannatan tätä. Palstallahan on sellainen ketju, jossa voi kertoa, että kenen kanssa voisi olla mukavaa käydä kaljalla. Ehkä olisi syytä avata ketju sille, kenen kanssa haluaisi käydä iltapäiväkahvilla. Tai yömyssyllä?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ehkä vähän lähemmin ketjun aiheeseen:

tykkään todella paljon erilaisisita tietokilpailuista, mutta näihin Jatkiksen nettiversioihin en ole oikein jaksanut osallistua. Monesti näissä on kuitenkin sen suuri houkutus huijata - kuten preveli-tapauksesta tiedämme - ettei motivaationi riitä.

Sen sijaan olisi hauskaa ottaa "matsia" tietovisan äärellä @mjr :n tai @Pisin Kääpiö 186cm :n kanssa, puhumattakaan @vlad :sta.

edit. uskoisin muuten niin, että mikäli laitettaisiin Jatkoajasta joku 4-5 hengen tiimi kiertämään stadin paikallisten pubivisoja, niin varmasti saataisiin hyviä tuloksia.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sen verran kukkahattu heiluu palstalaisilla jo tämän ketjun perusteella, että tuskin saisin kunnon adrenaliinihumalaa keneltäkään. Pelkkä piekseminen kun ei tyydytä, vaan huuma tulee siitä, että voittaa voittaa vertaisensa. No niin, tuliko jo uhottua riittävästi. Lajiksi lukkopaini tai bjj.
 
@Bacon in kanssa en varsinkaan, sieltä tulee kuitenkin vyön alle. Toki jos hän iän miehenä toimittaa putelin Jamen poikaa, niin tottahan sitä pienen painimatsin voi ottaa.

Se on kuule terävä potku kasseille ja homma loppuu kuin seinään. Silleen ne nakkikioskijonon mestaruudetkin voitetaan. Joten älkää alkako mulle ryttyileen.

Mutta Virvelimiehen kanssa joku juomamatsi olisi aika kova sana. Voittaja on se, joka ei makaa pöydän alla.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mutta Virvelimiehen kanssa joku juomamatsi olisi aika kova sana. Voittaja on se, joka ei makaa pöydän alla.

No mutta, koskas Sairaan Paska vierailee Hakassa seuraavan kerran?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Viitataanko tässä nimimerkkiin @Melko Huono? Häntä muistelin tuossa toisessa ketjussa. Väkivalta ei ole ratkaisu!

Ei toki viitata, El Klasikossa ei ole kyse pääkaupungiseudun virtuaalipippelinmittauskilpailusta, vaan rehdistä kilvasta kahden perinteikkään suurseuran välillä. Parasta marraskuisena tiistai-iltana.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ei toki viitata, El Klasikossa ei ole kyse pääkaupungiseudun virtuaalipippelinmittauskilpailusta, vaan rehdistä kilvasta kahden perinteikkään suurseuran välillä. Parasta marraskuisena tiistai-iltana.

Jostain raitiolinjojen ulkopuolelta tuo mainitsemani nimimerkkikin on. Anteeksi sekaannus.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Se on erittäin pätevä kysymys. Toivottavasti joku viikonloppu niin saattaa joutua lähtemään reissuun.

Nyt puhelua Rannistolle, että hoitaa Klasikon 5.12.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös