Kenen bandwagoniin hyppäät kaudella 2018–2019?

  • 84 311
  • 425

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
HIFK ja toinen punainen eli Sport.
Mutta vasta playoffeissa jos/kun Ässien kausi ohi.
 
Viimeksi muokattu:

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kun tie katkeaa, niin
Ilves
IFK
SaiPa
niin kuin aina. Tuossa järjestyksessä. Jos mikään ei onnistu, niin aivan sama, mikä pilipalijengi vie.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Kovin moni kuitenkin muistaa kertoa kuinka Lukko tekee vuodesta toiseen tappiota, eli eivät hyväksy konsernirakennetta. Sillä perusteella voisi sanoa myös pikkuseuraksi. Mutta se tästä hassuttelusta; enhän tuollaista oikeastaan muun joukkueen fanille olisi edes ehdottanut.
Tästähän on keskusteltu aikaisemminkin: Iso- vai pikkuseura

Itse en ainakaan Lukkoa miellä varsinaisesti isoksi seuraksi, se on pikkuseura jolla on laittaa enemmän rahaa pelaajahankintoihin kuin vertaisillaan. Lukko on pikkuseura joka ainakin pyrkii isojen hiekkalaatikolle, tästä syystä ei välttämättä kerää kaikilta sympatiaa siinä missä muut pienemmät seurat.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Jos Kärpät tippuu, siirryn Ilveksen leiriin. Jos molemmat ulkona, sitten EVVK.
 
H

Hidas_ja_kankea

Sport voitti vasta kotonaan Kärpät 2-1. En ymmärrä kärppäkannattajien vähättelyä tappiosta pelin ollessa paska ohipeli. Ottelu oli tasoltaan keskimääräistä laadukkaampi. Sport uhrautui ja Kärpät syyllistyi virkamieskiekkoon.

Sport raastoi tuli perseen alla. Pienen budjetin seura on käyttänyt euronsa hyvin ja valmentajavaihdos on tehnyt hyvää. Peli oli kollektiivista ja uhrautuvaa. Pieni vaihtelu mitallisteihin tekisi myös terää. Yleisö eli mukana ottelussa keskieuropalaisittain. Ottelutapahtuma oli kaukana Raksilan raukeudesta tai Hakametsän kirkonmenoista.

Lisäksi Kärppien ja Sportin pelaajissa sekä valmennuksessa löytyy yhteistä historiaa.

Sport on suosikkini kaikkia muita paitsi kannattamaani seuraa vastaan. Finaaleissa nähdään.
 

PlayMacher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Rovaniemen Kiekko, HIFK, Rangers.
Olen OYKSissa syntynyt oululainen mutta vietin nuoruuteni Stadissa, joten ehdottomasti HIFK jos Kärpät ei pärjää. IFK:n futispuoli on itselleni paljon läheisempi mutta sen verran tullut itsekin Nordiksella istuttua että punaisten menestys lämmittää. "Pieniä" seuroja tietty symppaa jokainen, mutta säälillä ei saa urheilussa mitään.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
1. Sport
2. Ilves
3. HIFK
4. Lukko
5. HPK

Noiden jälkeen oikeastaan se ja sama.

Ja tämä järkkä siis siinä tapauksessa että tapahtuu ihme eikä Pelicans pelaakaan finaaleissa *hymiö*
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Vaikka minulla on Hämeenlinnan vuosieni takia ikuiset ja suuret sympatiat HPK:n suuntaan, niin kyllä tässä tänä keväänä on vaikea olla menemättä Sportin bandwagoniin. Tykkään siitä mitä he tekevät, ja mielestäni ansaitsisivat pitkän kevään, sekä lisäksi Sport jos mikä olisi raikas tuulahdus. Jos joutuvat aloittamaan sääleistä, niin paljon tietysti ratkaisee ketä vastaan siellä joutuvat, mutta jopa kuuden sakkiin selviäminen ei ole heillä täyttä haihattelua..

Jo ennen kauden alkua toivoin SaiPalle menestystä, ja toivon edelleen. Ihan vain koska monet muut keskikastin joukkueet (Ässät, Pelicans, KalPa) ovat lähimenneisyydessä päässeet maistamaan finaaleja ja jopa mestaruuksia. Että nyt olisi mielestäni SaiPan vuoro, ja lisäksi heillä olisi tällä kaudella sellainen "nyt tai ei koskaan" rosteri. Tosin se on kyllä viime aikoina osoittanut pettämisen merkkejä, että saapa nähdä..

Eli siis

1. Sport
2. SaiPa/HPK

Noiden jälkeen aivan sama minulle..
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
Noniin. Suhkoht ajoissa varmaan, mutta ajankohtainen ainakin Ässä faneille.
Itse hyppään tänä vuonna Sportin bandwagoniin. Olisi kiva jos Mestis joukkue pääsisi pitkälle. Hyvää kevättä Sport!
Aika sama, jos ja kun Jukurit ja KalPa sakkaa, niin toivottavasti Sport tai edes KooKoo pärjäisivät.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
1. Sport
2. Pelikääns

SaiPasta en tykkää, koska voittavat aina Lukon paskemmalla pelillä. Hävetkää. :(
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Joku näistä saa viedä, jos paras ei jostain syystä siinä onnistu: SaiPa, HPK, Pelicans, Sport tai IFK.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
KalPa tyytynyt vain kasvattajaseuraksi eikä mestaruus ole näin tavoitteena. Niin.

Toivon Kärpille kolmatta mestaruutta putkeen.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Offtopic:

Toivon Kärpille kolmatta mestaruutta putkeen.

Noo, jos nyt pelattais ensin tää kausi loppuun. Mutta joo, kyllä minä tykkäisin, että Kärpät voittais tänä keväänä ja sitten vielä ens keväänä, Kärpät sais triplan ja nousis Tapparan ja TPS:n kanssa samaan sarjaan, ja Manner samoin nousis tripla-valmentajaksi Jortsun rinnalle ;)
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Offtopic:



Noo, jos nyt pelattais ensin tää kausi loppuun. Mutta joo, kyllä minä tykkäisin, että Kärpät voittais tänä keväänä ja sitten vielä ens keväänä, Kärpät sais triplan ja nousis Tapparan ja TPS:n kanssa samaan sarjaan, ja Manner samoin nousis tripla-valmentajaksi Jortsun rinnalle ;)
Ei tarvitsisi pelata tätä enää pidemmälle. Samaa kaavaa menee ensi kausikin.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kärppien bändiksessä.

Finaalissa on lähes idioottivarmasti Kärpät ja Tappara.

Todennäköistä mutta olisipa taas tylsyyden multihuipentuma. Molemmat siellä pelaa vuodesta toiseen. Ei kyllä jaksa katsoa jos näin käy.

Ehkä itse olen Lukon wagonissa, vaikka nuo nyt finaaliin tule ikinä pääsemään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös