Kukas sun muroihin on xxx?
Tämän päiväisessä L-S:ssa Normio myöntää ettei jatka lukossa enää tämän kauden jälkeen,että eiköhän tämä nyt ollut tässä.Kiitos vaan palveluksista Normiolle ja yllättävän kauanhan hän täällä viihtyi.Harmi vaan kun taas yksi suosikeista muuttaa majaa.
En ajatellut enää ottaa tähän kantaa mutta pieni kommentti sallittakoon (Wayne?)?Samaa mieltä siitä asiasta ettei Kauvo ole paljoakaan kehittynyt viime vuosien aikana mutta paha siinä on kehittyä kun yleensä saa 4.-ketjun paikoilla pelata eikä aina mahdu kokoonpanoonkaan,yritä siinä kehittyä.Varmaan Kauvo on vähän jo urautunut tuolla paikalla pelaamiseen ja totta on sekin,että peliaikaa pitäisi saada lisää ylemmissä ketjuissa (missä joukkueessa tahansa) mutta potentiaalia miehessä varmaan on ja kuten Wanha Kettu sanoikin niin oikea valmentaja ja vastuu voisi auttaa Kauvoa.Myös yksi asia miksi jatkoa Kauvolle soisin on se,että voidaanko jostain löytää tarpeeksi uusia kotimaisia pelaajia korvaamaan lähteviä joita tuntuu olevan jonoksi asti,voisi olla hyvä joidenkin "vanhojenkin" jäävän?Vaikka Kauvo on täällä jo kauan pelannut niin ei hän ole saanut koskaan kovinkaan kummoista näyttöpaikkaa ja taas tuntuu,että Vainiola ajaa ohi hierarkiassa vaikka vasta tällä kaudella on noussut liigaan.Kyllähän nyt jo on huomattavissa itsevarmuuden kasvua Kauvossa kun puolet joukkueesta on poissa ja vastuuta tullut alkukauteen verrattuna mutta sanoisin,ettei nykyiset ketjukaverit oikein sovi Kauvolle.Kauvohan itse ei ole peliätekevä sentteri vaan "roudari" joka mahdollisuuden tullen pystyy suoraviivaiseen ratkaisuun itse (hyvä laukaus).Tosin voi olla Kauvolle sopivan nykyään jo paremmin laiturin paikka kun on väkisinkin oppinut 4.-ketjun roolissa "roudarin" hommat (uusi Normio?).Kuten tuolla jo aiemmin sanottiin on Kauvo edelleen näin vanhempana pelaajana silti aika nuori ja parhaat vuodet edessä päin.Tosin voi olla Kauvon ajatuksissa olevan samat aatokset kuin Normiolla,että aikansa kutakin,toivon itse ettei näin ole ja Kauvolle löydetään sopivat ketjukaverit ja peliaikaa lisää.
P.S.-Olkku:Thanks
P.S.-Wayne:Bring it on!