Kenelle jatkoa, kenelle ei?

  • 8 446
  • 33

Iso Mäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hate @Vellihousu
Aika hyvillä perusteilla oikeastaan: jankkaat kahden herran vastausten perään, nostat ikivanhan ketjun ylös vain tölviäkseen heitä ja ilmoitat vihaavasi heitä suosikkijoukkueen kohdalla.

Ellet pistä nyt jotain rotia tähän hullutteluun, saat vähintään muutaman ottelun kakkua.

OK.

Kiitokset vinkistä.

On syytä ryhdistäytyä. En missään nimessä halua ottaa kakkua.
 

Iso Mäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hate @Vellihousu
Sitä saa tällaisella pelleilyllä aika helposti. Et ole kertonut vielä mikä oikein hiertää, mutta kunhan vaan lopetat niin hyvä.
OK, kiitos Punamusta.

Se mikä hiertää on nimenomaan se, että palstalla ei olla valmiita myöntämään omia virheitä tai virhesanomisia tai virhearviointeja etc.

Itse pystyn siihen helposti, sen tulet näkemään.

Sain kiinni pari nimimerkkiä, jotka tähän eivät pysty. Varsinkin Paskahousu, hänellä meni ns. pasmat aivat sekaisin. En siedä sellaista. Olen pahoillani. Pyrin parantamaan tapani.
 

Iso Mäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hate @Vellihousu
Antaisin sittenkin korkille jatkoa.

Vellihousu toki ekana hiuksista vittuun koko palstalta.

En tietenkään päätä asiasta ja ehdotankin äänestystä asiasta. Punamusta, voisitko avata äänestyksen Vellihousun pitämisestä palstalla?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Selvä pyy. Lasken tässä vaiheessa itseni irti tästä, sillä halusin vain lopettaa turhan hosumisen heti alkumetreilleen. Kiitos ja öitä. Älä riehu itseäsi pois täältä :)
Kyllähän tuo riehui itsensä pois palstalta. Eli Iso Mäki tunnukset palstalle on nyt poistettu. Raskauttavana tekijänä oli epäily tuplatunnuksista, mutta sitä juttu ei kertonut, mikä se toinen käyttäjätili oli? Jäikö Iso Mäki nyt tuolla toisella tilillä tänne riehumaan?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kyllähän tuo riehui itsensä pois palstalta. Eli Iso Mäki tunnukset palstalle on nyt poistettu. Raskauttavana tekijänä oli epäily tuplatunnuksista, mutta sitä juttu ei kertonut, mikä se toinen käyttäjätili oli? Jäikö Iso Mäki nyt tuolla toisella tilillä tänne riehumaan?
Mä kyllä ymmärsin tuon @Moderaattorit viestin niin että tuo tuplatunnus olisi jo joku aiemmin poistettu. Eikös ne yleensä noin ilmoiteta. Säännöt kun kieltävät usean tunnuksen käytön niin varmasti tuo toinen olisi poistettu samalla.

Saiko muut kuin minä tuolta jotain typerää yksityisviestiä? Vellihousu varmaan sai myös. (viestien sisältöähän ei kuulu kertoa julkisesti).
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Saiko muut kuin minä tuolta jotain typerää yksityisviestiä? Vellihousu varmaan sai myös. (viestien sisältöähän ei kuulu kertoa julkisesti).

Jep. Useita.

Minäkin käsitin että tämä olisi ollut joku jo kertaalleen poistettu ja samaa uumoiltiin myös jo yöllä Kierrätyskeskuksen puolella. En kyllä hahmota kenestä olisi voinut olla kyse, mutta ehkäpä tuolla ei ole niin väliäkään.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Vähän tuo teksti haiskahti jotenkin feikiltä mitä kirjoitti tuonne "mistä kaikki alkoi" -ketjuun.

Ei sinänsä sisällöltään, mutta yhdistelmänä mm. termi "bandwagoniin" kanssa herätti epäilyksiä.

Noh, olkoon miten on, mutta tuo riehuminen ansaitsi sopimuksen irtisanomisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös