kenellä on hauskin signature?

• 2 043
  • 27

Kenellä on hienoin allekirjoitus?

• jpp: Loppupeleissähän me kaikki olemme pelkkiä huoria

Ääniä: 4 4,6%
  • t4: "Se mikä on suurin askel ihmiskunnalle......on vain pieni loikka......sympaattiselle pieneläimel

Ääniä: 3 3,4%
  • sniper2001:Tää on aivan ryssästä koko mesta!!!"-Jari Korpisalon hieno lausahdus SaiPa-ottelun jälkim

Ääniä: 10 11,5%
  • JHag:If it ain´t HIFK, no matter who it is

Ääniä: 1 1,1%
  • 1897:"Kuka tahansa voi kannustaa Jokereita, mutta kuka tahansa ei voi HIFK:ta" Ruben Stiller

Ääniä: 7 8,0%
  • pxi:Sanon mitä ajattelen, ajattelematta mitä sanon.

• Carlos:- Ihminen on erehtyväinen & lehmä märehtiväinen -

• blues forever:"Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa!!!"

Ääniä: 13 14,9%
  • Jaska85:We are the champios=Me olemme herkkusieniä.I'm just asking=Olen vain persekuningas.

• -theref- Ei tämä mikään huutokauppa ole!

Ääniä: 5 5,7%
  • tapio:Lätkäfaneissa kuten kahveissakin on eroja, jotkut ovat nuoria ja happamia, kun taas toiset ova

Ääniä: 1 1,1%
  • JeeJee: Olen lukenut niin paljon viinan, tupakan ja iloluontoisten naisten haitoista, että olen päät

Ääniä: 6 6,9%
  • Joku muu mikä? kenen?

Ääniä: 28 32,2%

• Äänestäjiä
    87

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Eli kenen jälkiteksti on hianoin?

Nyt muuten luin Xantierin loppukirjoituksen. Se on paras.

Viimeksi muokattu:

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
REBELIN

Mihin te niitä rumpuja katsomossa tarvitsette?

Kotiin soittamiseen vai?

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Kyllä se on

Se näkyy suoraan tuossa viestini yläpuolella, eli siis Pate 00:n signature.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Nimi merkki ervatsalon signaturet ovat mielestäni nasevimpia.

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Oma ääneni menee sille signaturelle, jossa nykyinen JYP-maalivahti toteaa urheilun pilanneen monta hyvää viinanjuojaa.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nimimerkki Nikke, ehdottomasti

Eli:

* * *
"Women:You can't live with them.Now pass me the cheese."
- Homer Simpson
* * *

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Ehdottomasti Hiilen signaturet jaksavat aina naurattaa. Varsinkin ne Homerin letkautukset on loistavia.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
McBeanin "Elämäni kevät söi elämäni eväät"

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
rtvaix:n neuvo.

Kuvittelen aina neuvojaksi kuolinvuoteellaan makaavan vanhuksen, värisevällä äänellä etusormi pystyssä.

Kenelläs oli se Riku Kallioniemen(?) lohkaisu, jossa haukuttiin tappio-ottelun jälkeen maalivahdit ja muutkin, vaikka oma plus/miinus-saldo oli kuusi pistettä pakkasen puolella?
Se oli ainakin aika hauska. Jos siis oli totta.

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän se on niin, että Rebel ja Pate 00 on kaikista parhaat loppulauseet keksineet!
Otsikon avaajaa kyllä hiukan ihmettelen, että on oikein oman singnaturen laittanut yhdeksi ehdokkaaksi äänestyslistalle. Noh toisaalta onhan se tervettä itsetuntoa sekin.

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Rebelillä ja Patella ovat parhaat. Näistä kun on pakko toinen valita niin Paten Sig voittaa pienimmällä mahdollisella marginaalilla.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Never eat yellow snow

Niin, itse olen eniten nauranut "Never eat yellow snow" allekirjoitukselle, joka taisi tulla tuolta Oulun suunnasta ja tekijänä RTWAIX (?)...

Täältä tähän

w00kie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Ässät
Äänestin: Joku mikä, kenen?

Eli nuo ervatsalon sigit on kyllä hauskoja... Myös Pate 00:n signatuuri on loistava... Kyllähän näitä löytyy, mutta jos yksi pitää valita, niin sanotaan ervatsalo.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaksi tuli äkkiseltään mieleen. Rebelin rumpujuttu, jonka allekirjoitan (osuva ilmaus tässä kohdassa) täysin sekä Hiilen vaihtuvat lohkaisut.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Pitää olla itsetunto kohdallaan teidän kanssa:p :p :p

Mun mielestä se (oliko se nyt rebelin) mihin te niitä rumpuja tarvitsette juttu on paras, mutta katsoin nopeasti muutaman jutun läpi (ne joissa oli eniten sivuja) ja en löytänyt tätä edellä mainittua juttua ja en voinut sitä pistää, kun en muistanut kuka sen oli kirjoittanut. ANTEEX.

Mut hei mä en äänestäny itteeni...

Ja niille jotka eivät ole listalla, te olitte aivan sur...(assistentti: ei tuota saa sanoa, sano toi) anteeksi. siis ne jotka eivät ole listalla ymmärtänevät, että on pikkusen hommaa katsoa kaikki listat läpi

Viimeksi muokattu:

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Kyllä se jonkun 'your password isn't long enough'-signeeraus pääsee parhaimpien joukkoon. Ensimmäisen kerran sen nähtyään kyllä repesi totaalisesti nauruun.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kyllä se tuo Jaska85:n I´m just asking... vetää ykköspisteet.

Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Slavia Praha
lehmiä

Äänestin vanhana lehmäfriikkinä (ja nyttemmin Lehmisfanina) Carlosia.
Möööö

-Maila

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaska85

Viitaten signatureesi ja tahan keskusteluaiheeseen totean, etta snow life - hanki elama! :)

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Kenelläs oli se Riku Kallioniemen(?) lohkaisu, jossa haukuttiin tappio-ottelun jälkeen maalivahdit ja muutkin, vaikka oma plus/miinus-saldo oli kuusi pistettä pakkasen puolella?
Se oli ainakin aika hauska. Jos siis oli totta.
se oli meikäläisen, ja suoraan etelä-saimaasta.

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti salla
Kyllä se jonkun 'your password isn't long enough'-signeeraus pääsee parhaimpien joukkoon. Ensimmäisen kerran sen nähtyään kyllä repesi totaalisesti nauruun.

Oon samaa mieltä...se oli hyvä :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy