Keksi oikeasti huono nicki!

  • 20 644
  • 157

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuossa juuri näitä juttuja lukeneena kävin työpaikan keittiössä ja pöydällä oli sokeripakkaus, jossa luki kyljessä "Sirkku palasokeri".

Mikäli nyt lähtisin tätä usealla palstalla käyttämääni nimimerkkiä vaihtamaan, tuo olisi yksi vahvimmista ehdokkaista, ainoastaan muodossa"Sirkku Palasokeri".

Miksi muuten ruoille tai ruoka-aineille pitää ylipäänsä antaa ihmisten nimiä?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse arvostaisin aidosti mm. seuraavan tyylisiä nickejä, koska palstahan kaipaa hieman särmää.

SexBoy89
BigRedCocks
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Sattuipas silmiin osuva ketju, olen nimittäin pitänyt omaa nickiäni helvetin huonona (edit: no way..?!!) tyyliin päivän vajaa sen ajan kun täällä olen kirjoilla ollut. Helvetin huono nimenomaan nickinä.

No, minkäs teet, näillä mennään sitten.
 

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Cookies, right?

- Kirurgi
- Ismo Alanko
- Nahkaparturi
- Alkuräjähdys
- Ikihiki
- Tasapumppu
- CMX
- Vaskiperse
- Lodju
- Takia
- Poiskauaksiarjesta
- Huulet
- Swingi
- Kiekkoritari
- Dägädää78

hmm...
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Joo, se on kumma miten päässä vain kohisee ja katse lasittuu kun pitää kiiruusti keksiä nicki palstalle.

Huonoja nickejä on palstat pullollaan mutta yksi poikkeuksellisen hauska tulee mieleen eräältä toiselta palstalta: ketjupökäle

Toimii, ajatteli sitä sitten miten vaan :D
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
kettu666
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti bystander
Rokkareista puheen ollen, Tommi Liimatta ei liene rekisteröitynyt Jatkoaikaan, mutta miehen mielikuvituksesta saattaisi löytyä Markku Mallinuken, Ahkerien Simpanssien sekä *Jerusalem Kebabin (!) lisäksi muitakin huonoja bändinnimiä.

...Joista yksi on ainakin Hiton vammaiset.
 

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Olipa hassun hauska viestiketju päivän polttavasta aiheesta. Oma nickini on itselle rakas, mutta näyttää muille typerältä, ainakin vaimoni mielestä. Nickin takana on (yllätys, yllätys) tarina menneisyydestä ja käytän sitä kaikkialla, missä nickiä yleensäkään tarvitsee. Ja hyvä puoli on, ettei ainakaan vielä toista vastaavaa ole tullut vastaan.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Viestin lähetti hansonbrother
"JAMI"

Siinä olisikin erikoinen käyttäjänimi. Varsinkin, kun on niin harvinaislaatuinen etunimi. Isoveljeni on nimeltään Jami, joten hän on yksi harvoista. Nykyään tuo nimi tosin taitaa olla hieman yleisempi, kuin aikoinaan.

Mutta, sitten itse aiheeseen. Itse käytin JYPin virallisten sivujen keskustelupalstalla (Petr Tonin pelatessa JYPissä) käyttäjänimeä ton#87. Siinä ei kovin paljoa mielikuvitusta kanssa käytetty. Aika huono..
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Leiska
Mutta, sitten itse aiheeseen. Itse käytin JYPin virallisten sivujen keskustelupalstalla (Petr Tonin pelatessa JYPissä) käyttäjänimeä ton#87. Siinä ei kovin paljoa mielikuvitusta kanssa käytetty. Aika huono..

Kyllä. Kaikki nimimerkit, joissa on jollain tavalla pelaajan nimi, ovat mielestäni erittäin huonoja. Erityisen tyhmältä sellainen nimerkki näyttää silloin, jos kyseessä on pelaaja, joka nykyään pelaa toisessa liigaseurassa kuin silloin, kun tämän entisen seuran fani on ottanut pelaajan nimen nimimerkiksi itselleen. Eli esimerkiksi jollain Ässät-fanilla olisi nyt nimimerkkinään vaikkapa "Markku Tähtinen". Ainakin minä kun kannatan joukkuetta, tässä tapauksessa JYPiä, enkä sen yksittäisiä pelaajia. Olkoonkin, että ilman pelaajia ei olisi joukkuetta.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Anadigi
Oma nickini on itselle rakas, mutta näyttää muille typerältä, ainakin vaimoni mielestä. Nickin takana on (yllätys, yllätys) tarina menneisyydestä ja käytän sitä kaikkialla, missä nickiä yleensäkään tarvitsee. Ja hyvä puoli on, ettei ainakaan vielä toista vastaavaa ole tullut vastaan.
Tuosta tarinastasihan en mitään tiedä, mutta sen tiedän, että Lapualla on firma nimeltään Ana-Digi Automaatio Oy.

Oma nimimerkkini on edelleen kaikist paras. Nii vittu ettäs sen tiedätte.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Tuolla oli puhetta bändienki nimistä ja englannissa vaikutti aikoinaan sen niminen hevibändi, kuin Toad The Wetsprocket . Toivottavasti muistin ny oikein.

Mielestäni säälittääviä nikkejä ovat sellaiset, jotka otetaan jonkun bändin maskotin mukaan. Mun nikki o paras.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Eddie
Tuolla oli puhetta bändienki nimistä ja englannissa vaikutti aikoinaan sen niminen hevibändi, kuin Toad The Wetsprocket . Toivottavasti muistin ny oikein.
Et muistanut juuri mitään oikein. Bändin nimi meni melkein oikein, mutta kaikki muu on väärin. Toad the Wet Sprocket ei soita lähellekään heviä ja on kotoisin Santa Barbarasta, Californiasta. Ja ihan varmuuden vuoksi: Ei, California ei ole Englannissa. Ainoa side Englantiin (kielen lisäksi) on bändin nimi, joka on peräisin Monty Pythonin sketsistä.

Nickeistä: en keksinyt huonompaakaan, siksi kirjoitan tällä nimimerkillä.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Viestin lähetti Ossi
Et muistanut juuri mitään oikein. Bändin nimi meni melkein oikein, mutta kaikki muu on väärin. Toad the Wet Sprocket ei soita lähellekään heviä ja on kotoisin Santa Barbarasta, Californiasta. Ja ihan varmuuden vuoksi: Ei, California ei ole Englannissa. Ainoa side Englantiin (kielen lisäksi) on bändin nimi, joka on peräisin Monty Pythonin sketsistä.

Nickeistä: en keksinyt huonompaakaan, siksi kirjoitan tällä nimimerkillä.

Ahas no joo.. Mää vedin tuon bändin siitä, kun sen biisi on Metal for Muthas albumilla. Bändi lisäksi soitti aikanaan mm. Iron Maidenin kanssa kyseisen levyn tiimoilta tehdyllä kiertueella. Se oli sitä new wave of british metal aikaa. Voisiko olla, että on ollut olemassa 2 samannimistä bändiä? Kuulostaa aika oudolta, että tuolla albumilla olisi ollut californialainen bändi.. no pitänee tarkistaa ja kyllä se biisikin muistakseni aika hevin kaltaista oli. En ole kuullut tuota levyä pitkkiin aikoihin.

Meinasin tarttua jo tuohon näsäviisasteluprovoiluun:P

Äsken törmäsin karmeaan nikkiin:

Äänittäjä - Esko
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaikki z-alkuiset nickit ovat suoraan aunuksen Karjalasta.

Bändin nimistä, Network cable olisi oivallinen bändin nimi. Se voisi soitella aina akustisesti, hihii...
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Gellner
Hehehhehehehehhhhehhh! Tuo on oikeasti hyvä nicki. Jo pelkkä nimen näkeminen saa aikaan naurunpyrskähdyksiä ja verkkokalvolle piirtyy kuva P. Peteliuksesta puuskuttamassa: mie ne jaksa, mie en kertakaikkiaan jaksa! Tiedä sitten jos oikea nimi olisi Tommy Ekblom...

Tekisi mieli kysyä miten petelius liittyy Ekblomiin. Itse muistan Ekblomin siitä, että hän oli ainoa suomalainen estejuoksija sitten Tapio Kantasen. Ei maailmanluokkaa, mutta hyvä esim. maaotteluihin. Lisäksi tomppa muistetaan kestävyysjuoksijoiden pomona ja Keskisalon koutsina.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Boston Bruins
Kaverin bändillä oli silti kuninkaallinen nimi. Aulis & The Gerlanders. Valitettavasti hajosi heti ensimmäisen keikan jälkeen.

Nämä Sexboy89:t saavat kyllä minunkin kannatukseni aivan ehdottomasti omani lisäksi. Samaten nikit joissa on nimen edessä esim. ^*-<> merkkejä.
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
IFK4ever

Minkäs teet, kun ei muuta tullut silloin mieleen kun rekisteröidyin tänne.

"Näillä mennään", ei se vaihtamalla parane ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös