Keiden jatkoaikalaisten suosikkiseurat sekoitat?

  • 3 435
  • 27

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Niin, jatkoaikalaisia on paljon. Myös suosikkiseuroja. Keiden suosikkijoukkueet menevät sinulla sekaisin?

Muutama itsellä:
- @R & L on pakko olla Raum Boja, vaan ei ole, kun on Ilveksen miehiä
- @Nännimäinen on Tapparan, eiku JYPin, eiku hetkinen...
- @Mängimies ei taida itsekään olla varma, minkä liigajoukkueen fani. HPK?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ässät- ja HIFK-fanit menee usein sekaisin. Molemmat huutaa vaan 2010-luvun alun meriitteihin ja nimimerkeissä on jotain isoapunaistaacecatstms.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nimimerkki Arnoldia olen aina pitänyt Lukon miehenä.

Mulla meinaa ihan oikeasti monesti käydä näin. Olisikonhan jopa joskus jonkun visailun pistetaulukossa mennyt laskemaan Arnoldin pisteitä raumalaisten laariin. Ehkä Arnold on ainakin kaappilukkofani?
 
Mulla meinaa ihan oikeasti monesti käydä näin. Olisikonhan jopa joskus jonkun visailun pistetaulukossa mennyt laskemaan Arnoldin pisteitä raumalaisten laariin. Ehkä Arnold on ainakin kaappilukkofani?

Mulla taasen on monesti käynyt niin, että olen lokeroinut @Everton sinut Jukureiden kannattajaksi. Pitkän linjan Mestis-joukkueen fani ja nimimerkki tuo mieleen tuon sinipaitaisen liverpoolilaisseuran, josta taas mielleyhtymä Jukureiden väreihin. Olen pahoillani.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mulla meinaa ihan oikeasti monesti käydä näin. Olisikonhan jopa joskus jonkun visailun pistetaulukossa mennyt laskemaan Arnoldin pisteitä raumalaisten laariin. Ehkä Arnold on ainakin kaappilukkofani?

Muistan tämän! Perhana...

@Everton ei ihan heti luulisi KooKoon faniksi, johtuen tietysti nimestään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jostain syystä sekoitin @arvee aikaisemmin SaiPa-faniksi, vaikka taitaa olla ihan puhdasverinen jokerikannattaja.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samanlaisten seurojen fanit sekoittuvat helposti. Esim. Ässät ja Lukko -kannattajat tai KooKoo ja Jukurit.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Lert ei ole enää vähään aikaan tykännyt edes pyydettäessä. Odottanee jo vimmalla seuraavia MM-kisoja. Säästelee peukkulihaksiaan siihen.

Valmistauduin keväällä kaikkien aikojen pudotuspeleihin liigassa ja sitten MM-kisoihin mutta kun ne kaikki peruuntuivat, enkä saanut edes valtion koronatukea, niin olen joutunut sopeuttamaan toimintaani. Mutta en lopettamaan kuten kohta saatte nähdä!
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Jostain syystä sekoitin @arvee aikaisemmin SaiPa-faniksi, vaikka taitaa olla ihan puhdasverinen jokerikannattaja.

Hihi, pitääpä perehtyä Saipan kannattajien tyyliin paremmin, sitten joskus rauhallisina talvi-iltoina eli ehkä löydän itseni.

Olen vereltäni lähinnä Sportin kannattaja, mutta silti Jokerit jostain Nallipyssyistä jäi ytimeen.
Kiva kun pääsin mainituksi tässä ketjussa ja siispä hyödynnän tilanteen näin:
Olen muuten sitä mieltä, että Jokerien olisi aika palata Liiga-kiekkoiluun. Juurilleen vaikka divarin kautta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lihavointi oma. Olisi mielestäni aika järjetöntä pistää Jokerit Mestikseen, vaikka nippunsa heikentyisikin siirron yhteydessä. Kärpät voitti kahden päivän sisään kaksi Mestis-joukkuetta yhteismaalein 18-3. Saattaisi olla samanlaista kuin Ässillä kasarin ja ysärin vaihteessa.
Äläs sa. Alkaa tuntua siltä, että Jokereista kun on kyse, niin kaikki on mahdollista.

Elton oli muinoin salaa aivan varmasti HPK-fani.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Loppujen lopuksi ei kiinnosta. Kuitenkin yleisesti fiksuilla ihmisillä lukee tossa vasemmalla että HIFK ja ääliöillä Jokerit. Joku juttu siinä on.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Loppujen lopuksi ei kiinnosta. Kuitenkin yleisesti fiksuilla ihmisillä lukee tossa vasemmalla että HIFK ja ääliöillä Jokerit. Joku juttu siinä on.
Anna ku arvaan; loput on sit vissiin sit vaan juntteja?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sie se jaksat. Hanki ammatti tai harrastus.
Ei mut ku sua kuitenki kiinnosti sen verran että kommentoit aihetta, ni mietin vaan että mitäs ne sitte on jotka ei kannatakaan tsadilaisia jengejä vaan esim. Mikkelin Jukureita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös