Mainos

Kehitysideoita ottelutapahtumaan ja muuhun toimintaan

  • 400 792
  • 2 178

BLG#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Detroit Red Wings
Onhan tuon fanipaidan hinta todella korkea, oli siinä mainoksia tai ei. Ei minulla ainakaan ole heittää 134e fanipaitaan, ehkä 70e max voisin maksaa.
Samaa mieltä. Sitten tuo 10€ (vai 20€?) ero lasten ja aikuisen paidassa on aivan liian vähän. Pojalle pitäisi olla ostamassa fanipaita joka vuosi ja nimellä ja numerolla se maksaa yli 100€! Lasten paidasta ehdottomasti liikaa.

Ps. Mukana mainoksettoman paidan tilauksessa, jos se toteutuu.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Laittakaa vaikka Yv:llä tietojanne (nimi ja sähköposti) niin jos saadaan yli 10 kiinnostunutta niin kyselen toimistolta asiaa. Olisi aika jo itselläkin päivittää Ujcikin paidasta!
 
Laittakaa vaikka Yv:llä tietojanne (nimi ja sähköposti) niin jos saadaan yli 10 kiinnostunutta niin kyselen toimistolta asiaa. Olisi aika jo itselläkin päivittää Ujcikin paidasta!
Muistakaa nyt vaatia logo isommaksi jne. Pelkkä mainokseton Kärppien pelipaita on aika köyhän näköinen, kun se on käytännössä pelkkä lakana pikkuruisella logolla.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Muistakaa nyt vaatia logo isommaksi jne. Pelkkä mainokseton Kärppien pelipaita on aika köyhän näköinen, kun se on käytännössä pelkkä lakana pikkuruisella logolla.
Ehdottomasti. En usko kylläkään että toimistolta tähän mitään vastattaisiin vaan jätettäisiin ihan täysin huomiota. Joku nettiadressi tai muuta voisi kanssa toimia.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Sellainen perstuntuma on, että Kärpät on tehnyt paitasponsorien kanssa sopimukset, joissa luvataan, että myös fanipaitoihin painetaan tietyt sponsorit. Ja vaikka näin ei olisikaan, niin en jaksa uskoa että siltikään onnistuisi. Toimisto ei välitä juuri ollenkaan fanien mielipiteistä, se on käynyt kyllä selväksi.
 

Yeap

Jäsen
Lasten paidat 30e ja aikuisten noin 50e luokkaa niin alkaisi menemään kaupaksi. Mielestäni sen ei tarvitse olla priimaa tuolla hintaa mutta kuitenkin niin ettei tarvitse varoa tippuuko sinappi rinnuksille ja meneekö lapsella paita puhki pihapeleissä. Kuitenkin sen voi vetäistä hyvällä omatunnolla päälle hallille tultaessa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kieltämättä erikoista että esim. pre-season paitoja ei saa fanituotteena. Esimerkiksi IFK:lla on tuo kokopunainen (ja valkoinenkin taitaa olla) fanipaita myynnissä ja siinä ei ole niitä vähiäkään mainoksia. Vastaavia taitaa olla myös Tapparalla myynnissä.

Pistäisivät edes CHL-paidat myyntiin, siitäkin huolimatta että niissä on se punainen "hihanauha".
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onko ihan mahdottomuus saada erätaukoinfoa hallin käytäville ? Käytävillä olevissa monitoreissa voisi vaikkapa kuvaruudun alakulmassa juosta aika josta näkee paljonko on taukoa jäljellä. Ei voi olla monimutkaista järjestää. Viikonloppuisin ovat tauot pidempiä, olisi hyvä tietää ajan kulku ja kun on enemmän kaljaveikkoja liikenteessä, voisi olla hyvä info heillekkin että tietävät lopettaa törpöttelyn, koska nykyisin he ryntäilevät katsomoon ekoilla pelikatkoilla eikä se kivaa ole.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: tii

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko ihan mahdottomuus saada erätaukoinfoa hallin käytäville ? Käytävillä olevissa monitoreissa voisi vaikkapa kuvaruudun alakulmassa juosta aika josta näkee paljonko on taukoa jäljellä. Ei voi olla monimutkaista järjestää.
Tätä olen itsekin ihmetellyt usein. Toki ainahan sen voi kurkkia hallin jumbotronilta, mutta helpottaisihan se sitä, että ehtiikö vielä jonottamaan, vai pitäiskö piipahtaa vaikkapa vessassa. :) . Mutta iso puute mielestäni.
 

HockeyBoy66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Taas kerran putkahti sama ajatus mieleen, kun katselin yksittäisiä lippuja syksyn peleihin. Eli keskikatsomoissa vapaiden paikkojen vähyys ja etenkin jos olet ostamassa kaksi tai enemmän lippuja, niin keskilohkoista todella hankala saada vierekkäisiä paikkoja jos et halua istua heti pleksin takana tai yläriveillä. Kausipaikat ilmeisesti tähän syynä ja sama homma esiintyy vuodesta toiseen. En ymmärrä mitä siinä kukaan häviää, jos Suomeen tulisi sama systeemi kuin esim. NHL:ssä, että kausipaikan omistava voi myydä lippunsa yksittäisiin peleihin, jos ei itse ole menossa paikalle. Siinä voittaisi kaikki. Sekä kausarin omistaja, että yksittäiseen peliin haluava katsoja. Joukkue saisi kuitenkin sen paikan myytyä ja mitä väliä sillä Kärppien kannalta on kuka siinä istuu. Kunhan paikka menee ja hallissa on väkeä. On siitä täälläkin keskusteltu monesti, että ottelun ilmoitettu yleisömäärä on suurempi mitä hallissa oikeasti on väkeä. Eikö myös itse bisneksen kannalta olisi parempi, että hallin täyttöaste olisi aina suurempi? Enemmän väkeä, enemmän meteliä ja sitä kautta enemmän tunnelmaa.

Vai kieltääkö tämänkin joku Suomen byrokraattinen lakipykälä, jolla pyritään estämään mustanpörssin lippukauppa. Veikkaan, että aika minimaalista olisi trokaaminen 5.5 miljoonan asukkaan maassa, jossa marraskuun tiistai-iltojen kiekkopeleihin ei muutenkaan löydy liikaa tulijoita.

Sanokaa jos tiedätte, onko tätä koskaan otettu puheeksi isojen herrojen kabineteissa?
 

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
Taas kerran putkahti sama ajatus mieleen, kun katselin yksittäisiä lippuja syksyn peleihin. Eli keskikatsomoissa vapaiden paikkojen vähyys ja etenkin jos olet ostamassa kaksi tai enemmän lippuja, niin keskilohkoista todella hankala saada vierekkäisiä paikkoja jos et halua istua heti pleksin takana tai yläriveillä. Kausipaikat ilmeisesti tähän syynä ja sama homma esiintyy vuodesta toiseen. En ymmärrä mitä siinä kukaan häviää, jos Suomeen tulisi sama systeemi kuin esim. NHL:ssä, että kausipaikan omistava voi myydä lippunsa yksittäisiin peleihin, jos ei itse ole menossa paikalle. Siinä voittaisi kaikki. Sekä kausarin omistaja, että yksittäiseen peliin haluava katsoja. Joukkue saisi kuitenkin sen paikan myytyä ja mitä väliä sillä Kärppien kannalta on kuka siinä istuu. Kunhan paikka menee ja hallissa on väkeä. On siitä täälläkin keskusteltu monesti, että ottelun ilmoitettu yleisömäärä on suurempi mitä hallissa oikeasti on väkeä. Eikö myös itse bisneksen kannalta olisi parempi, että hallin täyttöaste olisi aina suurempi? Enemmän väkeä, enemmän meteliä ja sitä kautta enemmän tunnelmaa.

Vai kieltääkö tämänkin joku Suomen byrokraattinen lakipykälä, jolla pyritään estämään mustanpörssin lippukauppa. Veikkaan, että aika minimaalista olisi trokaaminen 5.5 miljoonan asukkaan maassa, jossa marraskuun tiistai-iltojen kiekkopeleihin ei muutenkaan löydy liikaa tulijoita.

Sanokaa jos tiedätte, onko tätä koskaan otettu puheeksi isojen herrojen kabineteissa?
[/QUO

Ainakin vieruskaverini on sopinut siten, että seuraa myy uudelleen hänen kausikorttipaikkansa yksittäisiin otteluihin kun ei ole itse paikalla eli mahdollista on myydä paikka uudelleen. Näinpä hänen paikallaan on ollut ajoittain sitten joku irtolipun ostanut. Ilmeisesti tämä järjestely onnistuu kuitenkin vain harvoille ja valituille.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kannatan edellä esitettyä ajatusta. Tuo nyt oli jo pieni askel eteenpäin kun saatiin tuo mobiilikausikortti, niin periaatteessahan voit nyt helpommin itse kaupitella kausikorttipaikkaasi eteenpäin peleihin, joihin et pääse. Mutta vielä jos ottaisi siitä askeleen eteenpäin ja saisi sovelluksen kautta itse vapautettua paikan myyntiin ja jos saadaan myytyä niin kausikorttilainen saisi siitä rahallisen hyvityksen. Seurallekin jäisi jokunen euro lisää käteen, kun irtolipun ja kausikortin yhden pelin hintahan ei ole sama.

Toki asiaa vaikeuttaa se, että taitaa olla aika iso siivu noista areenapenkkien kausikorteista firmojen omistamia. Mutta yksityisasiakkaiden kohdalla voitaisiin ottaa vielä askel eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kannatan edellä esitettyä ajatusta. Tuo nyt oli jo pieni askel eteenpäin kun saatiin tuo mobiilikausikortti, niin periaatteessahan voit nyt helpommin itse kaupitella kausikorttipaikkaasi eteenpäin peleihin, joihin et pääse. Mutta vielä jos ottaisi siitä askeleen eteenpäin ja saisi sovelluksen kautta itse vapautettua paikan myyntiin ja jos saadaan myytyä niin kausikorttilainen saisi siitä rahallisen hyvityksen. Seurallekin jäisi jokunen euro lisää käteen, kun irtolipun ja kausikortin yhden pelin hintahan ei ole sama.

Toki asiaa vaikeuttaa se, että taitaa olla aika iso siivu noista areenapenkkien kausikorteista firmojen omistamia. Mutta yksityisasiakkaiden kohdalla voitaisiin ottaa vielä askel eteenpäin.
Tuo on hyvä idea. Itselläkin kaudessa monta peliä ettei pääse paikan päälle.
Pitäis löytyy keino, millä ilmoittaisi Kärpille oman paikkansa myytäväksi tiettyyn peliin ja jos Kärpät saa paikan myydyksi, se tilittäisi pankkiin, vaikkapa 75 % irtolipun hinnasta. Kaikki voittaisivat. Kuka saa tämän kärppätoimiston tietoon ?
 

HockeyBoy66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuo on hyvä idea. Itselläkin kaudessa monta peliä ettei pääse paikan päälle.
Pitäis löytyy keino, millä ilmoittaisi Kärpille oman paikkansa myytäväksi tiettyyn peliin ja jos Kärpät saa paikan myydyksi, se tilittäisi pankkiin, vaikkapa 75 % irtolipun hinnasta. Kaikki voittaisivat. Kuka saa tämän kärppätoimiston tietoon ?

Väitän, että Kärppien tehdessä ekana tämän mahdolliseksi, seuraisi myös muut liigajengit ennen pitkää perässä. En keksi äkkiseltään mitään muuta huonoa puolta tuosta, kun sen lippujen trokaamisen, joka tuskin näkyisi Suomen tasolla edes finaaleissa jos sielläkään. Siihenkin voisi puuttua Amerikan malliin, eli rajoitetaan yksittäisen lipunostajan osto-oikeutta esim. 10 lippuun per henkilö. Suomessa on jääkiekon lippuhinnat muutenkin niin maltillisia, että mitään suurta rikastumista ei mustanpörssin kaupalla voisi edes saavuttaa.

Joku joka on kärppätoimiston sisäpiirissä, niin ideaa sisään vaan. Se ei kummoista softaa vaadi, jolla tuo kausipaikan eteenpäin myynti mahdollistetaan.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
En tiiä kehitysideoista, mutta näin entisenä suurkuluttajana ja nykyisin satunnaiskäyttäjänä jääkiekkopelissä tänään Oulussa. Halliin sisään poijaan kanssa. Same old same old. Heti pitää käydä tsekkaamassa ja biisonin saa seittemällä oravannahkalla.....ei mitään kaikki muutkin tuotteet hinnoiteltu 2019 mukaan, mutta ottelutapahtuma edelleen sieltä vuosilta kun hallilla asuttiin.

Väkeä kivasti alle 4k. Tunnelma oli jostain muistotilaisuuteen viittaavasta. Jotenkin on niin jääty junasta. Nyt kun ei hallilla tulee käytyä harvoin, niin tämä ei kyllä sitä intoa mennä uudestaan nosta ei yhtään. Kertoisinko tästä jollekkin, en.

Jotain tarttis toimistolla varmaan tehdä, Telian takana puuttuva väki ei ole. Sekin on testattu. Siellä viedään viestiä eteenpäin vieläkin hitaammin.

Joku tapahtumista kokemusta omaava aktiivinen järjestelijä vois olla hyvä lisä lätkäjätkien ja rahapussin vartijoiden jatkeeksi. Onhan Kärpät mukana Qstokissakin, luulis olevan jotain kokemuspohjaa siellä että pannaan tapahtumaa pystyyn ja laitetaan halli ja lätkän seuraajat nauttimaan tapahtumista.

Kotiopäin sano Rajamäki Jukurimaalilla. Hieno ilta Rajulta.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Väkeä kivasti alle 4k. Tunnelma oli jostain muistotilaisuuteen viittaavasta. Jotenkin on niin jääty junasta.
Syksyisen keskiviikon Jukurit-peli ehkä vähän huono verrrokki keskimääräiselle tunnelmalle hallissa nykyään. Liekö tuo nyt pitkään aikaan ollut tuosta parempi vastaavissa peleissä. Mitä tarkoitat junasta jäämisellä tässä kontekstissa?
 

Speller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja HIFK
Tuo on hyvä idea. Itselläkin kaudessa monta peliä ettei pääse paikan päälle.
Pitäis löytyy keino, millä ilmoittaisi Kärpille oman paikkansa myytäväksi tiettyyn peliin ja jos Kärpät saa paikan myydyksi, se tilittäisi pankkiin, vaikkapa 75 % irtolipun hinnasta. Kaikki voittaisivat. Kuka saa tämän kärppätoimiston tietoon ?
30×50×15x15%
Eli 30 peliä 50 edelleen myytyä lippua a hinta 15 ekee ja 15 pinnaa Kärpille on n. 3500 ekee. EVVK jos tulos 750 k kausi. Idea hyvä ei ole kustannustehokas. Ois kyllä kiva päästä parhaille paikoille jällleenmyynti markkinoille.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jotain tarttis toimistolla varmaan tehdä,
Paljon pieniä asioita, joista tärkein olisi:
- alansa asiantuntijoita oikeisiin tehtäviin (some, ottelutapahtuma, markkinointi, fanituotteet), seuraikonit vain keulakuviksi, ei oikeasti vastuuseen mistään ja esiintymäänkin vain, jos joku ammattilainen on asettanut sanat suuhun.

Täällä on tullut ilmi toinen toistansa loistavampia ideoita ja ehdotuksia tai ideoitten "aihioita", joista osa olisi toteuttamiskelpoisia sellaisenaan ja osa pienin muutoksin, mutta Kärpät ei korvaansa lotkauta suuntaan eikä toiseen. Siellä omassa kuplassa ei edes tajuta, että on vuosi 2019, vaan eletään talkoohengessä edelleen vuotta 1981.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
30×50×15x15%
Eli 30 peliä 50 edelleen myytyä lippua a hinta 15 ekee ja 15 pinnaa Kärpille on n. 3500 ekee. EVVK jos tulos 750 k kausi. Idea hyvä ei ole kustannustehokas. Ois kyllä kiva päästä parhaille paikoille jällleenmyynti markkinoille.
No joo pointtinsa tässäkin, mutta entäpä jos se olisikin 200 lippua enemmän, Kärpille 25 %, ja uudet tulijat ostaisivat käydessään keskimäärin vitosella hallin tuotteita? Viivan alle jäisi jo 50.000 € enemmän.
 

Ermine#10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina
Koko tapahtumaa. Tulin nykymaailmasta ja astuin halliin ja suoraan kuin muistoihin. Ei siinä, jonkun täytyy kohta herätä ennen kuin paikalla on vain jääkiekkoa hengittävät.
En tiedä millaista show:ta kukin odottaa. Omasta mielestäni ihan ok tuo sisääntulo, kuten jään alla paistava komea Kärppä-logo sekä mainostauluissa kiertävät keltamustat "rannut". Bonuksena toki vielä nuo savut joita tupsautellaan pitkien sivujen sisääntuloista kotimaalien merkiksi. Ottelun aikainen musiikki ei kaikkia miellytä, kuten ei minuakaan, mutta kai ne ovat suurimman yleisön suosiossa. Mitä sinä odotat puitteilta kun astut nykymaailmasta halliin tai Raksilan latoon?
 

Yeap

Jäsen
Jos yleisö ei syty Jukuri-peleihin ja saavu paikalle, ei saavu seuraavallakaan kerralla häntäpääjoukkueita vastaan jos saadaan juuri ja juuri kaivettua kaksi sarjapistettä.-Tuo vajaa 4000 katsojaa odotti näkevänsä Kärpiltä vähintään viisi maalia. Veikkaan että kukaan ei saanut rahoilleen vastinetta. Varmaan makkaranmyyntikin meni tappioksi sillä biojätteeseen meni todennäköisesti puolet.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
En tiedä millaista show:ta kukin odottaa. Mitä sinä odotat puitteilta kun astut nykymaailmasta halliin tai Raksilan latoon?

Lyhentelin. En odota mitään kummempaa showta. Ei siihen mitään jäätanssia ja näytelmää ehkä tarvita. 1971 luetteli tuossa aikaisemmin miten hommaa vois laitta kuntoon ja käyntiin. Kyllä tuolta hallilta jotain puuttuu kun vuodesta toiseen tavallaan poljetaan paikoillaan. Kärpillä on käsittääkseni oma appikin, miksi sitä ja ihmisten älytöntä puhelimen näpyttelyn tarvetta ei käytetä hyväkseen Jumbon kanssa, eli tuo somehomma jne. Kyproc lätkäkisa. Jotain. Jos tällaisessa ke jukuri pelissä on alle 4000 niin se kielii kyllä siitä että jos on vaan jotain muuta niin miksi lähtisin hallille.

Mitä odotat puitteilta? Raksila on elänyt elämänsä ja Ouluun pitäisi saada uusi moderni halli, muullakin kuin nakkikopit miehitettynä vanhemmilla jotka yrittävät kustantaa lastensa harrastuksen. Moderni halli, modernit palvelut. Tuollakin lois viihtyvyyttä jo.

Eiköhän tämä nyt riitä tästä. Kärppä on aina sydämessä, oli paikka ja aika mikä tahansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös