Kehitysideoita ottelutapahtumaan ja muuhun toimintaan

• 300 415
  • 1 682

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muutama parannusehdotus mitä tulee ottelumusiikkeihin..
*Paljon toivotaan 90-luvulta kirkonkelloja takaisin ja sehän hoituisi tietenkin niin, että laitetaan AC/DC:n Hells Bells soimaan silloin kun vastustajajoukkue luistelee jäälle.
*Vastustajan saadessa jäähyn voisi tunnelman nostattajana soida Scooterin Fire.
*Kärpät Hock "N" Rollersin CD:ltä löytyvä Masters On Ice kappaletta olisi kiva kuulla Raksilassa esimerkiksi ennen 2 tai 3 erän alkua.

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Ei nyt erityisesti juuri Kärppiin liity, mutta Käärijän Cha Cha Cha mielestäni sopii hyvin urheilutapahtumien musiikiksi.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes
On kyllä todella hiljaista ollut somessa kauden päättymisen jälkeen. Harjoituksista, fysiikkatesteistä, ei mistään mitään materiaalia missään. Tai no joo, olihan siellä se yksi vuokatti-yhteistyö sekä "kannattajakatsomo laajenee!" Ja toki myös joitain haastatteluja. Itse haluaisin nähdä pätkiä itse arjesta ja harjoituksista.

Kaipa siellä on edittipöydällä taas joku care & compete -hehkutusvideo.

Lemé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh, Caroline, NHL-suomalaiset
On kyllä todella hiljaista ollut somessa kauden päättymisen jälkeen. Harjoituksista, fysiikkatesteistä, ei mistään mitään materiaalia missään. Tai no joo, olihan siellä se yksi vuokatti-yhteistyö sekä "kannattajakatsomo laajenee!" Ja toki myös joitain haastatteluja. Itse haluaisin nähdä pätkiä itse arjesta ja harjoituksista.

Kaipa siellä on edittipöydällä taas joku care & compete -hehkutusvideo.
Tätäpä juuri itsekkin haluaisin nähä! Vähä pientä videoo, miten mennään harkoissa ja niin päin pois. Ei vaadi paljoo, mutta iso juttu meille kannattajille.

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Mika Pyörälä, David Rundblad
Ei nyt erityisesti juuri Kärppiin liity, mutta Käärijän Cha Cha Cha mielestäni sopii hyvin urheilutapahtumien musiikiksi.
Soitettiin muutaman kerran jo viimekauden kotipeleissä. Käärijässä ja meissä Kärppäfaneissa on muuten hiukan samoja asioita mistä ollaan jouduttu kärsimään. Intohimolla suhtaudutaan asioihin ja ollaan mielestäni myös asiantuntevia, mutta asiantuntijat/päättäjät ei meitä arvosta pätkääkään.

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Cha Cha Cha soinee myös ensi kaudella about joka ikisessä Liigahallissa, en ihan sen takia tuota biisiä ottaisi miksikään muuksi, kun satunnaiseksi peli/mainoskatko -kappaleeksi

Löppönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,AcOulu,Frölunda,LuleåHF
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy