Espoon Siniset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Two Degrees of Mike Sillinger
2002-03 oli eka kausi Who Let The Dogs Out maalibiisinä.
Millä sävelasteikolla se muuten menikään?Potvin sucks
Tällain kerran/kaksi kaudessa menettelee. Orgelsson veti kyllä mielestäni paremmin kuin ekalla kerralla. Silti tuntui, että urut eivät kauheesti villinneet yleisöä vaan jopa hieman saivat hiljentymään.Urkurit on aina kivoja, mutta varsinkin retropeleissä kaipaisin sekaan myös ne klassisimmat lätkätilutukset: nousevat asteikot, Potvin sucks, ym.
Tämän illan soitto oli toki laadukasta ja olihan siellä Brass Bonanza traditionalistin iloksi.
Tästä hyvin samaa mieltä. Myös Brass Bonanzasta, siitä minä nautin!Urkurit on aina kivoja, mutta varsinkin retropeleissä kaipaisin sekaan myös ne klassisimmat lätkätilutukset: nousevat asteikot, Potvin sucks, ym.
Tämän illan soitto oli toki laadukasta ja olihan siellä Brass Bonanza traditionalistin iloksi.
Ihan järkevä ja hyvä kysely. Hieman alkoi hymyilyttämään kyseisen kysymyksen kohdalla: ”Valitse alla esitetystä listasta kaikki asiat, joihin käytät säännöllisesti rahaa.” Listalla oli sitten ihan kaikki mahdollinen mitä voi ostaa.Tänään tuli sähköpostiin kysely missä udeltiin parannuksia ottelutapahtumiin. Varmaan tulee hyvin ideoita ensikaudelle.
Tähän pystyi vastata myös "en mitään", siinä vähän hymähdin.Ihan järkevä ja hyvä kysely. Hieman alkoi hymyilyttämään kyseisen kysymyksen kohdalla: ”Valitse alla esitetystä listasta kaikki asiat, joihin käytät säännöllisesti rahaa.” Listalla oli sitten ihan kaikki mahdollinen mitä voi ostaa.
Tässä omasta mielestä parhaat mitä listassa oli ja jäi mieleen:
-Maitotuotteet.
-Hotellimajoitus.
-Piha tai puutarha.
-Vedonlyönti tai rahapelit muiden kuin Veikkauksen kautta (Veikkaus oli omana).
-Kasvipohjaiset elintarvikkeet.
-Alkoholijuomat.
-Mobiilipelaaminen.
-Energia- tai urheilujuomat.
-Liikuntavarusteet.
Jep. Itse tykkäsin ruoka-aiheisista kysymyksistä, jos vaikka sais kiskoilta jotain ruokaa jonka pohjaväri ei ole ruskea. Voisivat nakkimukit heittää jorpakkoon mun puolesta, toki saatan olla yksin tämän mielipiteen kanssa.ihan viaton kysymys kulutuksesta, vähän voi auttaa sponssikartoituksessa kun on kättä pidempää, että mihin asiakkaat rahaa tunkevat ja miten paljon.
Juuri näin. Luvut voi konkreettisesti esittää yhteistyöneuvotteluissa, kun haetaan yhteistyökumppaneita.ihan viaton kysymys kulutuksesta, vähän voi auttaa sponssikartoituksessa kun on kättä pidempää, että mihin asiakkaat rahaa tunkevat ja miten paljon.
Itse kerran kauden aikana päädyn ravintolaa käyttäneenä huomasin että homma toimi näppärästi. Kausikortin omistajana paikat sai -20% hintaan kauden alussa sähköpostiin tulleen linkin kautta. Toki jokainen paikka kannattaa lunastaa, ellei halua ottaa riskiä jossa joku tuntematon ottaa paikan samasta pöydästä.Olen kausikorttilainen ja olisin kauden aikana muutamaan kerran halunnut varata pöydän päädyn ravintolasta.
Ravintolapalvelut on kuitenkin bundlattu yhteen ottelulippujen kanssa, enkä löytänyt mitenkään helposti nettisivuilta ohjetta pöytävarauksen tekoon, joten jäi ravintolapalvelut käyttämättä.
Pahin mahdollinen tilanne. Ei sovi ollenkaan espoolaiseen elämäntapaan. *virn*Toki jokainen paikka kannattaa lunastaa, ellei halua ottaa riskiä jossa joku tuntematon ottaa paikan samasta pöydästä.
Itse kerran kauden aikana päädyn ravintolaa käyttäneenä huomasin että homma toimi näppärästi. Kausikortin omistajana paikat sai -20% hintaan kauden alussa sähköpostiin tulleen linkin kautta. Toki jokainen paikka kannattaa lunastaa, ellei halua ottaa riskiä jossa joku tuntematon ottaa paikan samasta pöydästä.
Oli siellä mainittu yhteyshenkilöt Kiekko-Espoon sovelluksessa, joilta voi kysellä ravintolapaikoista.Juuri näin. Mielestäni tuo homma toimi hyvin. Toki se vaatii sen että muistaa joskus saaneensa sen meilin.