Ei saa kiusata! Kun Ruutu.fi ei enää mulla pelitä, niin luulin että voittivat!SaiPa voittaa!
Ei saa kiusata! Kun Ruutu.fi ei enää mulla pelitä, niin luulin että voittivat!SaiPa voittaa!
SaiPa voittaa!
Harmi, kun tuomarit ei voi noita kelailla videolta. Ihan kauheasti ei muuten Sipiläinenkään protestoinut.
Sorry :)Mulukku!
SaiPa voittaa!
Joko tänään nähtäisiin kaksi erilaista matsia, sillä ihmeellisellä tavalla joka pelipäivänä molemmat pelit ovat olleet kuin samasta muotista veistettyjä.
Aika kuvaavaa on, että ei minua Kärppien tappio tänään niinkään harmittaisi, mutta se, että näitä monien SaiPa-fanien vitun tuomarit sitä ja tätä ja oululaisyleisö huutaa -jankkauksia joutuisi sitten lukemaan muutaman päivän lisää.
No olisi voinut "linjan mukaan" jättää Lukon vikan YVnkin viheltämättä. Ei jätetty. Peli on tasan - vielä on mahkut!Eikö kannattaisi jättää viheltämättä, jos ei ole täysin varma? Vähän vaikutti siltä, että aiempi tilanne, yleisön paine ja Nieminen helpottivat aika paljon tehtävää tuossa tilanteessa.
Kyllähän Lukko sitä protestoi, mutta minkäs teet, tarttis olla sellainen NFL tyyppinen videohaasto mahdollisuus.
Aika kuvaavaa on, että ei minua Kärppien tappio tänään niinkään harmittaisi, mutta se, että näitä monien SaiPa-fanien vitun tuomarit sitä ja tätä ja oululaisyleisö huutaa -jankkauksia joutuisi sitten lukemaan muutaman päivän lisää.
Mie romaha. Katson tämän pelin jälkeen Pulttiboisin Tommy Ekblom -sketsit.
Ei tarttis. Vittu tota kukaan jaksaisi enää katsoa sen jälkeen. Vai olisiko hienoa, jos myös viheltämättä jääneet voisi haastaa?
Aika selvä koukkuhan se oli. Vielä kun tapahtui suoraan tuomareiden edessä, niin oli helppo vihellys. Toki siellä jäi muutama muukin koiruus viheltämättä, mutta tuossa kohtaa oli aika vaivatonta tasoitella jäähymääriä.No olisi voinut "linjan mukaan" jättää Lukon vikan YVnkin viheltämättä. Ei jätetty. Peli on tasan - vielä on mahkut!
Mitäs kummaa tuossa oli? Sipiläinen laukoi selvästi kiekon suoraan yli laidan.
Kalliiksi kävi tämä epäonnistuminen paineettomassa tilanteessa...
Kuka sellaista on ehdottanut? Mielestäni olisi ihan hyvä uudistus, että ainakin loppuhetkillä olisi mahdollisuus haastaa tuomio. Esim. NFL:ssä ja NBA:ssa tiukat tilanteet tarkistetaan videolta, enkä näe siinä mitään ongelmaa.Ei tarttis. Vittu tota kukaan jaksaisi enää katsoa sen jälkeen. Vai olisiko hienoa, jos myös viheltämättä jääneet voisi haastaa?
Ei tarvita. Jos grillijonossa joku tulkuttaa ja siinä olet, niin kyllä se tulkutus vaan jatkuu. Jos sanot sille, että en minä sun naista yrittänyt viedä, kuten et yritänytkään sitä pubiamisruusua, niin se vaan jatkaa, että kyllä yritit. Ja sitä rataa.Kyllä noihin vääntöihin tarvitaan aina kaksi puolta.
Ville Pokka, mitä vittua ihan oikeasti? Näillä näytöillä Islandersiin seuraavaksi kaudeksi? Kaukana, kaukana.