Moderaattorit
Jäsen
Kolmas finaalipeli ja seurantaa hyvien tapojen mukaisesti, olkaa hyvä.
Moderaattorit
Moderaattorit
Eikä yleisökään jeesannut kuin yhdellä.sanojakin oli pakko tarkastella kädestä :D
Olipas onneton Maamme-laulu. Epävireisesti ja sanojakin oli pakko tarkastella kädestä :D
Noitahan on tässä vuosien mittaan vedetty monta kertaa väärinkin, sinänsä aika jännää koska sanoja nyt ei kovin montaa tuohon mahdu.
Ja sekin meni väärin, kun siinä sanassa on vain 2 o-kirjainta, eikä kahdeksaa.Eikä yleisökään jeesannut kuin yhdellä.
Jee neljäs pitkä Kärpille. Näyttää jatkuvan siitä mihin Espoossa jäätiin.
Sanokaas tilastonikkarit, millä prosentilla ottelun avauskiekon itselleen voittanut joukkue voittaa myös itse pelin?
Sen verran kuitenkin voin tilastoja tulkittuani paljastaa, että ensimmäisen maalin tehnyt joukkue on tässä finaalisarjassa voittanut 100% otteluista. Saa nähdä muuttuvatko prosentit tänään.
Tarkoitin ottelun ensimmäistä aloitusta. Aina välillä sitä tulee otteluissa pistettyä tuo muistiin, kumpi sen vie, ja voittaako sitten sama porukka, mutta tilastot asiasta puuttuvat.Määrittele avauskiekko.
Joo, tähän meikäläisen matematiikka kyllä pystyy, kun viimeinen arvosanakin kouluajoilta oli 9.Sen verran kuitenkin voin tilastoja tulkittuani paljastaa, että ensimmäisen maalin tehnyt joukkue on tässä finaalisarjassa voittanut 100% otteluista. Saa nähdä muuttuvatko prosentit tänään.
Eikös se joku Idols -pissis vetänyt viime keväänä Nordiksella jotenkin poskelleen tuon rallin HIFK-HPK -ottelussa? Näin olen siis kuullut, itse en voi muistaa koska 'I was very very drunk..'