Ke 9.4.2008 Otteluseurantaketju SM-liiga

  • 56 912
  • 351
Tila
Viestiketju on suljettu.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aika läppä kyllä toi "pohjoinen", mutta mikäs siinä. Maamme laulanut heebo muuten lunttasi sanoja kämmenestään, aikamoista. :P
 

Weasels

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olipas kertakaikkiaan hieno maammelaulu :) Fiilis nousee!
 

d2uce

Jäsen
Huvittavaa kyllä kuunnella kun yksi laulutaidoton yrittää vinkua Maamme laulua, vaikkei sanatkaan näyttäneet ihan hallussa olevan ja sitten sen yhden surullisen kuuluisan sanan kohdalla halli ikäänkuin herää horroksestaan. Oisitte huutaneet vaan koko veisun ajan, sen verran surkealta tuo pitkätukka kuulosti.

Mistä maasta tuo Louhela muuten on kotoisin?
 

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
Olipas onneton Maamme-laulu. Epävireisesti ja sanojakin oli pakko tarkastella kädestä :D

Noitahan on tässä vuosien mittaan vedetty monta kertaa väärinkin, sinänsä aika jännää koska sanoja nyt ei kovin montaa tuohon mahdu.

Mutta nyt pelin pariin ja tsemppiä Bluesille!
 

d2uce

Jäsen
Noitahan on tässä vuosien mittaan vedetty monta kertaa väärinkin, sinänsä aika jännää koska sanoja nyt ei kovin montaa tuohon mahdu.

Eikös se joku Idols -pissis vetänyt viime keväänä Nordiksella jotenkin poskelleen tuon rallin HIFK-HPK -ottelussa? Näin olen siis kuullut, itse en voi muistaa koska 'I was very very drunk..'
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Ymmärrän hyvin ton Pohjoinen-huudon, mutta miksi täytyy olla täysin hiljaa muun säkeistön aikana? Kuulostaisi huomattavasti paremmalta, jos kuuluisi jossakin muussakin välissä ääntä... ja ehkä korostettuna sitten toi "maaginen" sana.

Ehkä se tänään korostui vielä kun kaveri lauloi niin surkeesti.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Eikä yleisökään jeesannut kuin yhdellä.
Ja sekin meni väärin, kun siinä sanassa on vain 2 o-kirjainta, eikä kahdeksaa.

Sanokaas tilastonikkarit, millä prosentilla ottelun avauskiekon itselleen voittanut joukkue voittaa myös itse pelin?
 

d2uce

Jäsen
Antti "Ei kuulu tähän lajjiin" Aarnio on kyllä ollut Kärpiltä finaalisarjan pahimpia pelureita Bluesin puolustuksen pideltäväksi.
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät teki maalin ilman tuomarin avustusta. Mitä vittua?
 

d2uce

Jäsen
Sanokaas tilastonikkarit, millä prosentilla ottelun avauskiekon itselleen voittanut joukkue voittaa myös itse pelin?

Määrittele avauskiekko.

Sen verran kuitenkin voin tilastoja tulkittuani paljastaa, että ensimmäisen maalin tehnyt joukkue on tässä finaalisarjassa voittanut 100% otteluista. Saa nähdä muuttuvatko prosentit tänään.
 

d2uce

Jäsen
Blues tarjoaa Kärpille taas Kärppien omaa lääkettä. Edellisessä pelissä filmaaminen ei tuottanut toivottua tulosta joten nyt aletaan ilmeisesti roiskimaan pitkiä.
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sen verran kuitenkin voin tilastoja tulkittuani paljastaa, että ensimmäisen maalin tehnyt joukkue on tässä finaalisarjassa voittanut 100% otteluista. Saa nähdä muuttuvatko prosentit tänään.

Eikös sama pätenyt myös Blues-Jokerit sarjassa? Eli hyvältä näyttää mutta ei vielä nuolaista.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Määrittele avauskiekko.
Tarkoitin ottelun ensimmäistä aloitusta. Aina välillä sitä tulee otteluissa pistettyä tuo muistiin, kumpi sen vie, ja voittaako sitten sama porukka, mutta tilastot asiasta puuttuvat.
Sen verran kuitenkin voin tilastoja tulkittuani paljastaa, että ensimmäisen maalin tehnyt joukkue on tässä finaalisarjassa voittanut 100% otteluista. Saa nähdä muuttuvatko prosentit tänään.
Joo, tähän meikäläisen matematiikka kyllä pystyy, kun viimeinen arvosanakin kouluajoilta oli 9.
 

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
Eikös se joku Idols -pissis vetänyt viime keväänä Nordiksella jotenkin poskelleen tuon rallin HIFK-HPK -ottelussa? Näin olen siis kuullut, itse en voi muistaa koska 'I was very very drunk..'

Tuosta en ole varma, voi olla. Kaksi kertaa olen itse kuullut että se on laulettu väärin, toinen oli Oulussa TPS-Kärpät finaalisarjassa -04 ja toisesta en oikein muista ketkä oli vastakkain, saattoi olla juuri tuo Nordiksen peli.
 

d2uce

Jäsen
Heiskanen kyllä säästelee vetoaan turhan paljon viivassa. Edellinen veto taisi johtaa maaliin. Hieman hätäistä oli Bluesin kiekon siirtely yv:llä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös