Näyttäisi silti olevan nelosen sentterinä teillä. Pehmeä lasku ehkä?Toivolan potkujen jälkeen Kerho ei ole vielä hävinnyt ja kulkee vakuuttavalla 2 p/o tahdilla eteenpäin.
Nelosen sentteri on em Toivolan poika.Näyttäisi silti olevan nelosen sentterinä teillä. Pehmeä lasku ehkä?
Näyttäisi silti olevan nelosen sentterinä teillä.
Ei ollut. Lähellä oli kuitenkin.Toivolan potkujen jälkeen Kerho ei ole vielä hävinnyt ja kulkee vakuuttavalla 2 p/o tahdilla eteenpäin.
Onko sarjajumbona olevasta SaiPasta pysäyttämään tämä juna?
Luultavasti.
Ei ollut. Lähellä oli kuitenkin.
Katsoin nyt tuon pressitilaisuuden.Nyt on tultava tänne kommentoimaan. Kaikki ottelutallenteet ja lehdistötilaisuudet aina katson. Nyt tuli vitutus pintaan. SaiPa saa 2-8 köniin ja paikallinen lehtimies kiristää Hämäläistä, senkin jälkeen, kun Ville on sanonut "johan mä vastasin tohon" Senkin jälkeen alkaa grillaaminen ja Pikkaraisestakin näkyy, että tekisi mieli sanoa lehtimiehelle, "suksi vittuun". Mä jos olisin valmentaja, nuorempi, vahvempi ymm. Tossa tilanteessa vetäisin nokkaan tollasta lehtimiestä.
Ymmärrän täysin, että he tekee juttuja lehteensä, mutta kun vastaus on annettu ja toista vituttaa muutenkin, niin onko ihan pakko vielä vittuillakseen grillata?
Nyt on tultava tänne kommentoimaan. Kaikki ottelutallenteet ja lehdistötilaisuudet aina katson. Nyt tuli vitutus pintaan. SaiPa saa 2-8 köniin ja paikallinen lehtimies kiristää Hämäläistä, senkin jälkeen, kun Ville on sanonut "johan mä vastasin tohon" Senkin jälkeen alkaa grillaaminen ja Pikkaraisestakin näkyy, että tekisi mieli sanoa lehtimiehelle, "suksi vittuun". Mä jos olisin valmentaja, nuorempi, vahvempi ymm. Tossa tilanteessa vetäisin nokkaan tollasta lehtimiestä.
Ymmärrän täysin, että he tekee juttuja lehteensä, mutta kun vastaus on annettu ja toista vituttaa muutenkin, niin onko ihan pakko vielä vittuillakseen grillata?