Sehän nähdään :).Areena täyteen ja Ipa jatkoon seuraavassa pelissä. Ilves kiittää.
Toivottavasti teidän jäänne on mintissä.
Eikös NHLssä ole suhteellisen surkea jää monessa paikkaa. Muistelen näin ainaki Selänteen kertoneen ;) nojoo vitsit vitseinä, helevetin hieno on tuo Tampereen uus areena. Kumpa ouluunki joskus saatas nykyaikainen areena ja tuo nykyinen lato maan tasalle.NHL-tason jääksi sitä on tituleerattu..
NHL-tason jääksi sitä on tituleerattu..
Kyllähän näistä kotijoukkue useimmin on jatkoon kairannut tiensä, jos puhtaasti tilastoja tuijottaa.Sellainen muistikuva on, ettei vierasjoukkue kovin usein oli seiskapelistä voittajana poistunut. Siihen uskon tänäänkin.
Kärpillä on vastassa paitsi Ilves, myös Anti-midas Aleksi Valavuoren kosketus joka on jo Twitterissä tekemässä Kärpistä Suomen Mestaria.
Ilves on yleensä voittanut silloin kun olen odottanut tappiota, ja päin vastoin.Karsea pettymys olisi tappio. Ja taas saisi kuunnella viikko kaupalla mouhijärveläisten vittuilua. Itsellä on kovin epävarma olo ja henkisesti lataudun jo tappioon. Joukkue kuitenkin varmasti pistää parastaan, eikä ole tappio mielialalla, niin se on sama mitä itse käyn läpi fiiliksissäni.
Ei tarvi olla kummoinen ennustaja että käsittää,Tapparan haastaa tässä tällä hetkellä vain Hifk tai Tps. Muu on provoa.Kärpillä on vastassa paitsi Ilves, myös Anti-midas Aleksi Valavuoren kosketus joka on jo Twitterissä tekemässä Kärpistä Suomen Mestaria.
Kyllähän näistä kotijoukkue useimmin on jatkoon kairannut tiensä, jos puhtaasti tilastoja tuijottaa.
Olisiko syytä ottaa varman päälle ja jäädä himaan....Neljästoista kerta kun menen katsomaan Ilveksen peliä halliin, ja yhden ainoan ottelun Ilves on näistä voittanut.
Juu luit. Eli siinä mielessä taas puntit olisi tilastollisestikin tasan.Luinko oikein tuota tilastoa, että juuri näin pelatuissa matseissa on 1-1 tilanne historiallisesti. Siis VVHHVHX ja HHVVHVX.
Ei taitaisi Galimov pelata. Marjamäki vihjaisi aiemmin, että Kasik on vielä kokeilematta.Kärppien Blommalla saisi olla tänään pientä nuhaa, jotta Marja joutuisi laittamaan Galimovin maaliin.
Mun "saldo" tällä hetkellä on se, että kun muutin Ouluun, Kärpät tippui liigasta, kun muutin Kuopioon, Kalpa tippui liigasta, kun muutin Espooseen, Blues tippui liigasta(*). Olen joskus vitsaillut, että paljoko Kärpät maksaisi mulle, etten muuta takaisin, tai paljonkohan saisin joukkorahoitusta muuttaakseni Turkuun :)Neljästoista kerta kun menen katsomaan Ilveksen peliä halliin, ja yhden ainoan ottelun Ilves on näistä voittanut.
Mun "saldo" tällä hetkellä on se, että kun muutin Ouluun, Kärpät tippui liigasta, kun muutin Kuopioon, Kalpa tippui liigasta, kun muutin Espooseen, Blues tippui liigasta(*). Olen joskus vitsaillut, että paljoko Kärpät maksaisi mulle, etten muuta takaisin, tai paljonkohan saisin joukkorahoitusta muuttaakseni Turkuun :)
(*) No, totta, jos ihan yksityiskohtia viilaillaan ja ollaan tarkkoja vuosista, niin ei aivan mene yksi yhteen, mutta ei kuitenkaan kauaksikaan heitä :)
Mulla tämä kausi toisin päin. Vähiin jääny pelit Koronan ja reissujen takia. Mutta viisi peliä tällä kaudella hallissa ja kaikki voitettu. Siispä tänäänkin kohti Tamperetta. Olo on kieltämättä luottavainen.Neljästoista kerta kun menen katsomaan Ilveksen peliä halliin, ja yhden ainoan ottelun Ilves on näistä voittanut.