Ke 5.10.2022 KalPa - HIFK

• 1 222
  • 4

tzuiz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Manchester Broilers, IPK
Villen viime kauden myöhempi vierailu Kuopioon oli aivan KalPan näytöstä vaikka päättyikin vain 2-0 KalPalle. Tänään odotettavissa samanlaista.

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Minä taas ennustan että Koivistoinen lurittaa kuin Kuhta konsanaan viimeisellä sekunnilla kolme pistettä Helsinkiin. Sen jälkeen nähdään vielä muodollinen keskialoitus jossa joku turhautunut keltapaita alkaa pullistelemaan niin että Melart on pakotettu pistämään körttösen nippuun, ja senkkaa tulee kuin Henri Laurilalta Kankaanperän käsittelyn jälkeen. Lähes tuhatpäinen kotiyleisö huutaa hetken rytmikkäästi "säälittävä hifki!" kunnes sisäistää oman noloutensa ja poistuu jättäen jälkeensä risoja lärpsyttimiä.

Suosikkijoukkue
Old time hockey, Hamilton Mustangs
Minä taas ennustan että Koivistoinen lurittaa kuin Kuhta konsanaan viimeisellä sekunnilla kolme pistettä Helsinkiin. Sen jälkeen nähdään vielä muodollinen keskialoitus jossa joku turhautunut keltapaita alkaa pullistelemaan niin että Melart on pakotettu pistämään körttösen nippuun, ja senkkaa tulee kuin Henri Laurilalta Kankaanperän käsittelyn jälkeen. Lähes tuhatpäinen kotiyleisö huutaa hetken rytmikkäästi "säälittävä hifki!" kunnes sisäistää oman noloutensa ja poistuu jättäen jälkeensä risoja lärpsyttimiä.
Snadilaiset... huumorj miehiä.

Mazoo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
tarpeetonta liioittelua; yhdeksansataapäinen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy