Ke 5.1.2022 Jokerit - Dynamo Moskova

  • 9 597
  • 178

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Stouni tarjoaa vähän keppiä. Noin pitääkin pelata.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hänmän!

Upea maali.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Hänman iskee. Liittokansleri tarjoaa. Joskus näitä tylyjä maaleja on meitä vastaan tehty.
 

Randalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
HÄNNIKÄINEN!

Edellisen matsin päätteeksi tuli vähän parjattua miehen kiekollisia otteita, mutta todettava on sekin, että onhan noita syöttöjä napsinut hiljattain hyvin ja nyt sitten komea osuma.

Ei hitto, on tämä CAPSin arvoinen.

KOMEA OSUMA.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Täällä jengi puhuu paljon Marjamäestä ja taskujen koosta, mutta tossa Kettererin haastattelua katsellessa ja kuunnellessa erätauolla tuli mieleeni, että miehen kädenjäljellä lienee jonkinsortin osuus Juvosen alkukauden rämpimisen jälkeen tapahtuneeseen tasonnostoon, joten näpräsin tilastojen kanssa huvikseni tovin:

Ensimmäiset 8 peliä: 160 torjuntaa, 24 päästettyä (3,00 per ottelu KA), prosentit 86,9.

Parin viikon treenitauko tähän väliin, ei pelannut yhtään peliä. Seuraavat 12 peliä sen jälkeen tähän saakka: 197 torjuntaa, 18 päästettyä (1,5 per ottelu KA). prosentit 91,6. 3 nollapeliä.

Varsin kiitettävää toimintaa.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on sopiva biisi päämajaan. "Anna mulle tähtitaivas, anna valo pimeään. Anna mulle aamurusko, anna usko elämään. Anna mulle rohkeutta, että jaksan huomiseen..."
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Frimanko siellä söi kiekkoa ja torjui tyhjän maalin?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No niin, tehtaan takuuta taas luvassa. No nyt on jo hyvä jos tuhlataan 2min ilman merkintöjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös