Kunhan ei koe mitään Sauna-Timon kohtaloa. Sitä en Penalle halua.Lisää saunomista ja löylyä vaan jos tietää JYPin maaleja ja sitä ettei Kärpät kuittaa.
Sekin parempi kuin veli venäläisen, se ei toki minua harmita.Kunhan ei koe mitään Sauna-Timon kohtaloa. Sitä en Penalle halua.
Jossa JYPin sentterit häviävät aloituksen.Kun vastustaja trapitta, niin Honka pelaa todella monesti kiekon päin maalivahtia, joka sulkee sen ja saa siten aloituksen vastustaja päähän.
Olen iloinen puolestasi, että missasit ekan erän :)Ekan erän missasin ja tokassa ihan hyvä hönkä päällä. Kolmannessa mennään ohi
Täytyy myöntää että katsomo huus vieressä, kun ajelin maateitä pitkin.. mietin jo hetken, että jaksaako katsoa loppupeliä.Olen iloinen puolestasi, että missasit ekan erän :)
Spoiler alert: se oli hirveä.
Tämäkin osa-alue ihme kyllä meillä oli kunnossa kauden alussa, nyt hajottua aloituksien osaltakin samaan apatiaan kuin aina ennenkin?..JYPIn ykkössentterin aloitusprosentti 19 aloituksen jälkeen peräti 31,6. Hiukan annetaan tasoitusta tuolla osastolla.
Yhteensä sentterit kellottaneet kaksi laukausta. Pelote on vahva.
JYPIn ykkössentterin aloitusprosentti 19 aloituksen jälkeen peräti 31,6. Hiukan annetaan tasoitusta tuolla osastolla.
Yhteensä sentterit kellottaneet kaksi laukausta. Pelote on vahva.
Tämä on totta, mutta johtuu paljon siitä että ei paljoa saa apuja nykyiseltä sentteriltä tai puustiselta. Pakit kyllä tarjoilee.Turkulainen vetelee ihan omia latujaan vaikka kyllä yritystä on ihan hirveästi.
Osa meni Veinin piikkiin kyllä noista.Saiko se Vehviläinen kiinni rantapalloakaan, vai oliko kaikki tekemättömiä paikkoja kenttäpelaajien ollessa teillä tietämättömillä? Reilu 12 minuuttia ja viisi päästettyä ei paperilla näytä hyvältä.
Siellä joku ravimies (Antti-Roiko) kiskaissut pari osumaa, on muuten tehopisteitä kaudella tuplat mitä esim. muuan Rooballa.
Osa meni Veinin piikkiin kyllä noista.