No juurikin tämä. Ei löytänyt Rautakorpi sitä keskitietä ja välllä puolustettiin 0-0:aa ja välillä verkko heilui molemmissa päissä oikein kunnolla. Eipä ole paljon odotuksia peliin, tuskin mitään mullistavaa tässä on ehtinyt tapahtua.Joku identiteetti JYPin pitäisi kyllä löytää. Ollaanko hurlumhei maalintekokilpailujoukkue vai panostetaanko enemmän siihen millä pelejä yleensä voitetaan, eli puolustamiseen. Katsotaan kuinka käy. Heräämisiä odottaisin etenkin herroilta Smith, Rooba ja Christoffer.
Pieni..?JYPillä taas pieni tuloksenteon tuska.
Onpahan kamala kokoonpano… Voitto olisi iso ihme mutta onneksi ihmeitä tapahtuu.
Täh? Tuolta meidän osiosta oon lukenut, että tää on kova rosteri, ja padot murtuu heti kun saadaan oikea koutsi ja pelikirja kuntoon… Kenties tänään räjähtää?2 huumoriketjua, ykkösen keskellä mestis-Malinen ja kakkosessa peliä hidastamassa Rooba. Ilmeisesti näin juhla vuonna ei ole tarve kunnon pelaajille tai sarjasijoituksille.
Onko tämä joku Oulun oma juttu, että laitetaan pakit ensin ja hyökkääjät siihen alle?Kärpät tänään:
Karhunen (Westerholm)
* * * *
Paaso - Ohtamaa
Koivunen - Kemppainen - Turunen
* * * *
Jandus - Koivisto
Gunler - Bunnaman - Junttila
* * * *
Berglund - Kivistö
Korpimäki - Tiivola - Hermonen
* * * *
Juusola
Anttila - Hyry - Antti-Roiko
Kärpät tänään:
Karhunen (Westerholm)
* * * *
Paaso - Ohtamaa
Koivunen - Kemppainen - Turunen
* * * *
Jandus - Koivisto
Gunler - Bunnaman - Junttila
* * * *
Berglund - Kivistö
Korpimäki - Tiivola - Hermonen
* * * *
Juusola
Anttila - Hyry - Antti-Roiko
Onko jossain standardisoitu tämä, että miten kentälliset laitetaan, häh? Ethän mennyt vaan sekasin?Onko tämä joku Oulun oma juttu, että laitetaan pakit ensin ja hyökkääjät siihen alle?
Ihme ettei ole nelosketju ensin.
Kertoo jaoista joitain, että Kärppien jokainen sentteri päivän kokoonpanossa olisi selvästi JYPin ykkössentteri.
Pojat vastaan isät peli tulossa, toivotaan, että isillä on oho päivä ja pojat pitää kotivoiton.
Huumorillahan tässä vain ollaan liikenteessä. En muista oikeastaan koskaan nähneeni, että olisi noin päin laitettu kokoonpanot, niin kyllähän se vähän huvittavalta näyttää.Onko jossain standardisoitu tämä, että miten kentälliset laitetaan, häh? Ethän mennyt vaan sekasin?
Minä ainakin laitan nuo miten minä tykkään, niin.
Itse kun joskus istun hallissa siinä päässä mihin Kärpät hyökkää eka ja vika erässä, niin noita kokoonpanoja olen pyöritellyt tuohon malliin. On tuntunut luontevalta, mutta kai nuo on sitten ns. katsojan silmässä.Huumorillahan tässä vain ollaan liikenteessä. En muista oikeastaan koskaan nähneeni, että olisi noin päin laitettu kokoonpanot, niin kyllähän se vähän huvittavalta näyttää.
Aika epälooginen selitys, ellei Kärpät sitten hyökkää pakit edellä?Itse kun joskus istun hallissa siinä päässä mihin Kärpät hyökkää eka ja vika erässä, niin noita kokoonpanoja olen pyöritellyt tuohon malliin. On tuntunut luontevalta, mutta kai nuo on sitten ns. katsojan silmässä.