Keskustelua ottelusta KalPa-HPK. Ottelu alkaa klo 18.30.
29.09.2021 klo 08.03 #1 Y Ylläpito Administrator Keskustelua ottelusta KalPa-HPK. Ottelu alkaa klo 18.30.
29.09.2021 klo 15.28 #2 M Mazoo78 Jäsen Suosikkijoukkue KalPa Joskohan kotijoukkue olis edellisen pelin myötä saanu palauteltua muistiin miten pelejä voitetaan varsinaisella peliajalla - tai no, ylipäätään voitetaan. Helppoo ei oo ollu. KalPa 3,4 - HPK 2,3
Joskohan kotijoukkue olis edellisen pelin myötä saanu palauteltua muistiin miten pelejä voitetaan varsinaisella peliajalla - tai no, ylipäätään voitetaan. Helppoo ei oo ollu. KalPa 3,4 - HPK 2,3
29.09.2021 klo 15.42 #3 R rolston Jäsen Suosikkijoukkue KalPa Kertoimet on aikalailla kotijoukkueen voiton kannalla. Nepä ei veikkauksella tiedäkään että minä olen tulossa hallille.
Kertoimet on aikalailla kotijoukkueen voiton kannalla. Nepä ei veikkauksella tiedäkään että minä olen tulossa hallille.
29.09.2021 klo 17.34 #4 V vastaantulija Jäsen Suosikkijoukkue Määrätietoisesti HPK Mazoo78 kirjoitti: HPK 2,3 Laajenna klikkaamalla Nyt on aika villit odotukset joukkueelta, joka ei ole tehnyt vielä kertaakaan yli yhtä maalia varsinaisella peliajalla Ei vaan, vitsit sikseen. Tänään Niiralaan laskeutuukin sellainen Ryan Air, jonka siivellä koko jengi pääsee nauttimaan kolmen pisteen makupalan
Mazoo78 kirjoitti: HPK 2,3 Laajenna klikkaamalla Nyt on aika villit odotukset joukkueelta, joka ei ole tehnyt vielä kertaakaan yli yhtä maalia varsinaisella peliajalla Ei vaan, vitsit sikseen. Tänään Niiralaan laskeutuukin sellainen Ryan Air, jonka siivellä koko jengi pääsee nauttimaan kolmen pisteen makupalan
29.09.2021 klo 17.35 #5 M Mazoo78 Jäsen Suosikkijoukkue KalPa vastaantulija kirjoitti: Nyt on aika villit odotukset joukkueelta, joka ei ole tehnyt vielä kertaakaan yli yhtä maalia varsinaisella peliajalla Ei vaan, vitsit sikseen. Tänään Niiralaan laskeutuukin sellainen Ryan Air, jonka siivellä koko jengi pääsee nauttimaan kolmen pisteen makupalan Laajenna klikkaamalla Hei pelaatte meitä vastaan. nothing is impossible!
vastaantulija kirjoitti: Nyt on aika villit odotukset joukkueelta, joka ei ole tehnyt vielä kertaakaan yli yhtä maalia varsinaisella peliajalla Ei vaan, vitsit sikseen. Tänään Niiralaan laskeutuukin sellainen Ryan Air, jonka siivellä koko jengi pääsee nauttimaan kolmen pisteen makupalan Laajenna klikkaamalla Hei pelaatte meitä vastaan. nothing is impossible!
29.09.2021 klo 17.37 #6 V vastaantulija Jäsen Suosikkijoukkue Määrätietoisesti HPK Mazoo78 kirjoitti: Hei pelaatte meitä vastaan. nothing is impossible! Laajenna klikkaamalla Paitsi oman kyynärpään nuoleminen
Mazoo78 kirjoitti: Hei pelaatte meitä vastaan. nothing is impossible! Laajenna klikkaamalla Paitsi oman kyynärpään nuoleminen