Osanottoni. Valitettavasti en itse pääse tv:n ääreen vaan annan läpsyttimelle kyytiä hallilla.Ja meidän kaikkien TV:stä ottelua seuraavien iloksi ja riemuksi tähän jännitysnäytelmään on kaivettu kultakurkku Antero Mertaranta selostamaan.
Pitäisi viedä Anterolle läpsytin.Mertsi osaa kuitenkin luoda peliin tunnelmaa.
Allekirjoitan täysin.Pitäisi viedä Anterolle läpsytin.
Toivottavasti tänään on viimeinen kerta tälle keväälle, kun Ilves vierailee Niiralan montussa. Muutoin ei lopputuloksella mitään väliä.
Jos peliin ei saa tunnelmaa ilman Mertsiä kannattaa miettiä lajin vaihtoaMä en kyllä tuota Mertarannan mollaamista ymmärrä. Joo, ei ole mkn paras asiantuntija ja täynnä maneereja, mutta ei lähimainkaan niin ärsyttävä kuin Saukkonen! Mertsi osaa kuitenkin luoda peliin tunnelmaa.
Oma lompakko taas kevenee kun joutuu nyt lyömään KalPaa koko rahalla nollatakseni nämä sinun sabotaasi yritykset.Olen pahoillani, mutta pilasin juuri Ilveksen mahdollisuudet ottamalla sieltä pari pelaajaa lisää Liigapörssi-joukkueeseeni. Mäntykivi minulla on alusta asti ollut, sen takia hän on ollut ihan paska, nyt sitten myös Nyman ja veljensä Fri-man tulevat olemaan aivan sysipaskoja miinusautomaatteja.
Saa toki ilman Mertsiäkin.Jos peliin ei saa tunnelmaa ilman Mertsiä kannattaa miettiä lajin vaihtoa
Oma lompakko taas kevenee kun joutuu nyt lyömään KalPaa koko rahalla nollatakseni nämä sinun sabotaasi yritykset.
Mertarantahan on aivan änäritason selostaja, jos häntä verrataan suoraan Saukkoseen...Mä en kyllä tuota Mertarannan mollaamista ymmärrä. Joo, ei ole mkn paras asiantuntija ja täynnä maneereja, mutta ei lähimainkaan niin ärsyttävä kuin Saukkonen! Mertsi osaa kuitenkin luoda peliin tunnelmaa.
Ei kyllä millään ainakaan tänne tuoksahda!Jotenkin tuoksuu ulospuhallus KalPan osalta. Ehkä se on ikkuna tuossa vieressä joka puhaltaa ja ottelusta tuleekin mukavan tasainen koitos.