Ke 21.9.2016 Otteluseuranta

  • 33 445
  • 401
Tila
Viestiketju on suljettu.
Tulipa katottua tuo Kanada vs Eurooppa uusintana ja jäi ihmetyttään tuo Thortonin kampitus ja Sekeran korkea maila. Eikö nuo ole niitä tilanteita missä tuomarin tulisi käyttää sitä kovasti mainostettua harkintaa. Eihän tuossa ole nyt mitään ideaa, että rikot pelaajaa ja sen seurauksena kaverin maila osuu rikkojan naamaan ja alunperin rikottu saa suuremman rangaistuksen. Sama kun nostaisi / huitoisi vastustajan mailan suoraan omaa päähän ja kaveri saa jäähyn.
Myös Ruotsi vs NA pelissä oli erikoinen tuo tilanne missä ruotsalainen jalkakampittaa Gaudreaun mutta tuomarit eivät viheltäneet rangaistusta. Jälkikäteen kun tuota videolta katselee niin ruotsalainenhan itse asiassa meilkeimpä potkaisee Gaudreauta. Pitäisi tuollaiset kyllä viheltää aina pois.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Mä en tiedä tarkalleen mitä on tapahtunut, mutta muija kovaa väittää toista. Aika nifty fifty heittää faktaa pöytään.
Jep, muistelisin että Varly jatkoi vielä saman naisen kanssa ja että nainen halusi tuomiota pienemmäksi. En mene takuuseen. Eri keskustelu on se mitä mieltä olen jenkkien oikeusjärjestelmästä... Ainos hyvä puoli siinä on että rangaistukset on jotain muuta kun Suomessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös