Sitä 3-0 minä toivoin ja jopa vähän uskoin, mutta taas mua koijataan JYPin toimesta.Vaikea uskoa, arvelin pelin olevan 0-3 tässä vaiheessa.
Sitä 3-0 minä toivoin ja jopa vähän uskoin, mutta taas mua koijataan JYPin toimesta.Vaikea uskoa, arvelin pelin olevan 0-3 tässä vaiheessa.
Kyllä tää vahvasti sinne menee taas. Oman pään töhöilylle ei näy loppua niin Salmisen loistava pelikään ei näytä riittävän.Jokohan nega- ja vitutusketjut ovat aktivoituneet? En ole katsonut, mutta nyt näyttää sille, että joudutaan taas sille osastolle.
Vähemmästäkin tulee mustelmia!Veti käteen perkele!
Pelaa ihan väärässä sarjassa. Kentän ylivoimaisesti dominoivin yksilö.Atro Leppänen nousi syötöllä Liigan pakkien pistepörssin ykköseksi. Viime kaudella 28 pistettä, nyt kasassa 21
Sehän se. Noita maaleja ei ois torjunu kukaan.Kyllä tää vahvasti sinne menee taas. Oman pään töhöilylle ei näy loppua niin Salmisen loistava pelikään ei näytä riittävän.
Keuruulle joutaisi takaisin.Pelaa ihan väärässä sarjassa. Kentän ylivoimaisesti dominoivin yksilö.
Pari heikkoa peliä ennen Karjalaa, mutta sen jälkeen on ollut taas kentän kuningas.Atro Leppänen nousi syötöllä Liigan pakkien pistepörssin ykköseksi. Viime kaudella 28 pistettä, nyt kasassa 21
Onneksi vieraissa kulkee.Miten kotona voi olla näin aneemista?
Alku oli hyvä, ei haluttu jatkaa syystä tai toisesta, paria hajavaihtoa lukuunottamatta.Onneksi vieraissa kulkee.