Väärin tehtyAnsaittu
Väärin tehtyAnsaittu
Jep, oli kyllä aika kujalla nelosvitja.Junnut kävi ottamassa sen pakollisen miinuksen.
Tuo menee nykyään näin: Kun itse pidät kiekkoa kolme minuuttia saamatta paikkaa, niin kaveri tekee.No niin.
Kun et itse teen niin....2-1.
Jep, pipalätkässähän tuo on erikivaa.Onhan Sportilla ollut ne paikat tässä erässä. Jypiltä hieno pitkä pyöritys mutta ei oikein kuitenkaan maalipaikkoja
Ei ole riittävän hyvää muistikuvaa, mutta kauan siitä on. Yleensä orastava pyöritys on munittu heti johonkin huonoon yksilösuoritukseen. Tuota katseli ilokseen vaikka ei tulosta maalin muodossa tuottanutkaan.Marko Virtasen valmennusaikana?
Pitkillä hyökkäyksillä väsytetään vastustajaa ja hankitaan ylivoimaa, sekä maalipaikkoja. Tilanne oli erittäin hyvin pelattu JYPiltä lukuunottamatta katkon aiheuttanutta viimeistä ratkaisua. Sport toki puolusti tiiviisti ja täten JYP ei saanut maalia tehtyä.Ja 0 vetoa maalia kohden. Wow. Torille
Oliko kuitenkin pelipaikatonta?Ai että…
Toiset pelaa kiekkoa maalille ja toiset pyörittää kiekkoa laidoilla tehottomasti kuin menneiden aikojen KalPa.
Onneksi löin helpon livevedon kiinni.
Kalpamainen tehoton pyöritys. Hyi.Näin siinä käy kun itse ei tee. Hyvä pitkä mylly, mutta ei mitään saatu aikaan.
Pulkkiselle tulee paljon noita. Tällä hetkellä menee pahasti miinuksen puolelle Jessen pellailu.Pulkkisesta lähti tuo hässäkkä. Huono syöttö ja sport väliin. Huolimatonta tekemistä.
Oli.Oliko kuitenkin pelipaikatonta?
Heikkoa on ollut. Vaikuttaako vamma vielä noin paljon vai onko vaan yläkerran juttuja, että ei kiinnosta antaa satasta, kun haluaa selvitä vähemmällä.Tällä kertaa olisi jopa aihetta penkittää Pulkkinen. Tosi heikkoa tekemistä