Mainos

Ke 20.11.2024 JYP - Sport

• 11 449
  • 485

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Salmisen SaiPa varusteista ollut puhetta, mutta kypärä taitaa vieläkin olla AHL kuosilla. Ei kyseistä henkilöä liiemmin kiinnosta miltä näyttää, kunhan koppi tarttuu. Käsittääkseni hänelle on tullut uudetkin varusteet, mutta syystä tai toisesta ei koe niitä omikseen kuin nykyisiä. Minua ei sikäli kiinnosta mitkä varusteet, jos koppi tarttuu.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Huovilan syöttötaito on upeaa katsottavaa. Tuollaisia raipelättyjä viereen ja tyhjään tilaan.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Miten näin paskalla ja haluttomalla pelillä voidaan olla 2-0 johdossa
Ollaan oltu kohtuullisia viimeistelemään, maalivahti pelaa hyvin ja toki vastustajan päivän kuntokin osasyynä, eli aika klassiset asiat. Ei tarvitse olla hyvä, riittää että parempi paikalla olijoista, niinhän se kaikkien janoisten sankari RDkin sanoi.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Salminen näyttää maalilla paljon varmemmalta kuin Vehviläinen ja Vitols. Vitols oli Vehviläistä edellä, mutta ei mitään epäselvää siitä, että Salminen ottaa itselleen selvän ykkösen roolin ja Vitols tarjoaa tarvittavia breikkejä.

Suosikkijoukkue
JYP
Hyvä myllynpoikanen. Ei maalia tullu, mutta tuskin vastustajan vaihtorytmin sekoittaminen ainakaan haittaa. Taktisesti luisteltu pitkä vielä siihen päätteeksi.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Korkki-Korhonen Svobodan tilanteesta, oli jutellut Sportin videovalmentajan kanssa (ei ole siis taruhahmo): Ei mitään vakavampaa kuulemma, mutta ei pysty pelaamaan.

Suosikkijoukkue
JYP
Oliko eka hyvä peli Tohilalta tällä kaudella. Metrin korkunen syöttö hanskalla haltuun, kiekko päätyyn, ja ihana taklaus perään.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Yksi lisämaali olisi JYPin ainakin hyvä saada, tämä 2-0 kääntyy kääntyessään erittäin nopeasti. JYPin peli muutenkin hieman rauhoittunut, toki luonnollista kun on johto mutta ei pitäisi liikaa alkaa löysäämään.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Salminen napsii kyllä hyvin. Toivottavasti vire kestää loppuun saakka.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Oliko eka hyvä peli Tohilalta tällä kaudella. Metrin korkunen syöttö hanskalla haltuun, kiekko päätyyn, ja ihana taklaus perään.
Tohila pelannut tällä kaudella mestis komennuksensa jälkeen jo useamman hyvän pelin, vaikka viime peli taisi heikko ollatkin.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yksi lisämaali olisi JYPin ainakin hyvä saada, tämä 2-0 kääntyy kääntyessään erittäin nopeasti. JYPin peli muutenkin hieman rauhoittunut, toki luonnollista kun on johto mutta ei pitäisi liikaa alkaa löysäämään.
3-0 olisi kyllä livevedon paikka jo.

Suosikkijoukkue
JYP
Tohila pelannut tällä kaudella mestis komennuksensa jälkeen jo useamman hyvän pelin, vaikka viime peli taisi heikko ollatkin.
Itse en ole huomannut. Hyviä tilanteita kyllä, mutta en kokonaisia otteluita. Vai tarkoititko nyt "pelillä" play eikä game, kuten minä edellisessä?

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Eipä ollu kummonen ratkasu Puustiselta, pientä apinaa on.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Itse en ole huomannut. Hyviä tilanteita kyllä, mutta en kokonaisia otteluita. Vai tarkoititko nyt "pelillä" play eikä game, kuten minä edellisessä?
Kyllä tilanteita, ehkä myös joku ottelu voidaan hyväksi laskea, mutta JYPin nelonen varsinkin ollut sellainen että ei oikein kellekään voi sanoa hirveän helpolla, että hyviä otteluita olisi tullut. Useampia hyviä tilanteiden peluita kyllä. Tohila ollut paljon parempi kuin viime kaudella, vaikka aika paljon rapaa saakin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy