Ja ollaanhan me jo kertaansa tällä kaudella Ipa voitettu. Tuomarit nyt tänäänkin taas ovat pääosassa.Samaa mieltä. Ei teilläkään näytä Ipaa vastaan mitään jakoa olevan .
Mutta vetäkää vaan takki tyhjäksi huomista ajatellen :)
Periaatteessa näin. Sivussa taitaa olla 14 pelaajaa ja vahvuudessa tänään 15 + maalivahdit.On kyllä surullista, kun Jukurit ottaa näytöstyyliin turpaan, vaikka vastustajalta puuttuu tyyliin joukkueellinen pelaajia. Taitaa kausi perinteisesti Mikkelissä olla ohi näin marraskuussa.
Kuin myös. Ja apujen häivyttyä voitetaan ehkä taas :)Ja ollaanhan me jo kertaansa tällä kaudella Ipa voitettu. Tuomarit nyt tänäänkin taas ovat pääosassa.
Edit. Katso Ilves fanien kommentteja
Periaatteessa näin. Sivussa taitaa olla 14 pelaajaa ja vahvuudessa tänään 15 + maalivahdit.
Ollakseen Liigan huonoin AV-joukkue, Ässät ottaa kyllä aivan järkyttävän paljon jäähyjä...
Semmonen loikka lässiltä.
No nyt lähti Raijan itse boksiin :) Oikeus toteutui?Nti Lasch. Aika heppoinen pyllähdys
Näin Espoon kannattajana toki voin sanoa, että työtä on edessä ja paljon Mestiksessäkin pärjäämisen suhteen monessa asiassa, saati sitten Liigassa. Mutta pakko yhtyä tähän väitteeseen, että Jukurit ei ole kyllä tuonut Liigaan mitään, mikä lähti Jokerien ja Bluesin mukana kun puhutaan menestyksestä tai playoff-paikan metsästyksestä. Avauskaudella oli lähellä, sen jälkeen ei ole paljoa tarvinnut jännitellä.Jukurit ei ole kyllä oikein vieläkään todistanut miksi juuri se kuuluu Liigaan. Voi olla että parin vuoden sisään, jos mikään ei muutu niin kunnianhimoisempi Kiekko-Espoo nostetaan Mikkelin tilalle.
No nyt lähti Raijan itse boksiin :) Oikeus toteutui?
No nyt lähti Raijan itse boksiin :) Oikeus toteutui?