Ke 16.2.2022 SaiPa - Lukko

• 1 244
  • 18

Ferris

Jäsen
SaiPa tänään:

Okuliar-Metsävainio-Lipiäinen
Vainikainen-Petman-Ojantakanen
Karvinen-Loimaranta-Kautiainen
Monakhon-Hokkanen-Sinkkonen

Maalahti-Olkkonen
Hietala-Viitasalo
Rikkilä-Haarti

Niclas Westerholm (Porter)

npc

Jäsen
Toiveissa jotain muuta kuin yksipuolinen arkinäytös lukemin 0-6. Kunhan ei nollille jäädä.

Viime ottelun jälkeen Pexi puhui jotain että tältä näyttää ero sarjan kärkeen. "...tai eivät ole vielä kärjessä, mutta tulee olee." Olihan se murskaavaa isät vastaan pojat ja helppo yhtyä Pexin sanomaan ilman että vähättelisi omia soturinpoikasia.

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko tänään:

Nyman-Haga-Skalicky
Repo-Päivärinta-Hakulinen
Tammela-Markkula-Säkkinen
Hämäläinen

Piipponen-Saarijärvi
Pietilä-Gregoire
Slovacek-Almari

Lehtinen

Kyllä on pisteet tiukassa Lukolla tänään.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lisää miehiä tippuu näköjään kokoajan. Tiukkaa tulee kun puoli joukkuetta on pois. Voi voi.

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Otin itse Saipan 4,45 kertoimen kiinni, kun Lukon kokoonpano on nyt tänään valitettavan surullinen. Panos kuitenkin sellainen, että omien voittoa toki vielä silti toivotaan :)

Hakulinen, Skalicky, Repo ja kumppanit urakoi tänään valtavat minuutit hyökkäyksessä.

npc

Jäsen
Lisää miehiä tippuu näköjään kokoajan. Tiukkaa tulee kun puoli joukkuetta on pois. Voi voi.
SaiPalla myös puoli joukkuetta pois. Tosta kokoonpanosta sopparit on seuraavalle kaudelle kaikille muille paitsi Monakhov, Haarti ja (Iso)Hietala, jolle toivoisi jatkoa lähes kaikki saipahenkiset. (Porter optio)

Luotto on, että nuo on ens kaudella kato vuoden kokeneempia ja täten parempia. Eipä siinä, kyllä tuossa on ihan oikeastikin hyvää runkoa ja suuri osa on myös tyytyväinen. Minä myös. Nämä virret on tosin laulettu lukemattomina keväinä.

Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Haluaako SaiPa pelata? Ihan Pekan takia saattaisi olla järkevää jättää peli pelaamatta. Lukko on istunut bussissa tiistaista lähtien niin pidän todennäköisenä että siellä on kokoonpanossa pelaajia joilla on korona.

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Luotto on, että nuo on ens kaudella kato vuoden kokeneempia ja täten parempia. Eipä siinä, kyllä tuossa on ihan oikeastikin hyvää runkoa ja suuri osa on myös tyytyväinen. Minä myös. Nämä virret on tosin laulettu lukemattomina keväinä.

Joo, luotto on että nykykokoonpanon kaverit kehittyvät riittävän hyviksi että heidän myynnillään saadaan vuoden päästä varmistettua kilpailukykyinen budjetti Virran kolmannelle kaudelle. :^)

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
Haluaako SaiPa pelata? Ihan Pekan takia saattaisi olla järkevää jättää peli pelaamatta. Lukko on istunut bussissa tiistaista lähtien niin pidän todennäköisenä että siellä on kokoonpanossa pelaajia joilla on korona.
Kinkki kysymys. Pelaamalla ppg laskee, mutta toisaalta varmaan pelaajat haluaa pelata ja minä kattoo pelin nenä kiinni näytössä.

E: Tietysti Pexi voisi mennä johonkin autioon aitioon radiopuhelimen kanssa ja ottaa varman päälle. Aikaisemminkin ollut "katsomovalmentaja".

Viimeksi muokattu:

Reinhart

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
SaiPalla myös puoli joukkuetta pois. Tosta kokoonpanosta sopparit on seuraavalle kaudelle kaikille muille paitsi Monakhov, Haarti ja (Iso)Hietala, jolle toivoisi jatkoa lähes kaikki saipahenkiset. (Porter optio)

No siellä on SaiPalla lähes pari ketjua U20 pelaajia ja yksi pakkiparikin junnuja. Toki Lukollakin on ohut rosteri mutta silti on selvää, että Lukko on selvä ennakkosuosikki. SaiPa voisi kenties pelastua jos Lukolta putoisi vielä lisää pelaajia ja peli ja potku hyytyisi sitä kautta mutta normaalilla pelisuorituksella Lukolla ei liene tänään suurta hätää.

npc

Jäsen
No siellä on SaiPalla lähes pari ketjua U20 pelaajia ja yksi pakkiparikin junnuja. Toki Lukollakin on ohut rosteri mutta silti on selvää, että Lukko on selvä ennakkosuosikki. SaiPan voisi pelastua jos Lukolta putoisi vielä lisää pelaajia ja peli ja potku hyytyisi sitä kautta mutta normaalilla pelisuorituksella Lukolla ei liene tänään suurta hätää.
Eihän tässä oikeesti voitosta pelata. Toisaalta silloin usein SaiPa aina yllättää.

Seurataas kaikki saipalaiset nyt tuota Lukon ykkösvitjankaveri Nymania - Nyt olisi silläkin mahdollisuus antaa näyttöjä kun kaikki saipalaiset eivät siitä ole ollut niin innoissaan huhuissa että olisiko ykkösketjun mies saipantasoiseen jengiin. Monella on vaatimustaso ihan eri leveleillä.

Jackie Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karjala
Näköjään mennyt SaiPan 1. Maalin kakkossyöttäjä väärin (#90 syötti, ei #80), tai sitten mun pitää tarkastaa näköni…

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Toinen peli putkeen kun olen moukaroinut vetoja SaiPan vastustajalle. Saa pelikassan nopeasti tyhjäksi.

npc

Jäsen
Toinen peli putkeen kun olen moukaroinut vetoja SaiPan vastustajalle. Saa pelikassan nopeasti tyhjäksi.
Voittihan Santasen SaiPakin yhden pelin keväällä. Ikinä ei vain tiedä mikä se peli on.

Jos sulla viisi kivitaloa niin lyö seuraavista viidestä matsista yksi per peli niin lopuksi sulla on joku 5-7 kivitaloa.

(Minä en kyllä löisi, sillä SaiPan voittoputki alkoi just!)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy