SaiPalla myös puoli joukkuetta pois. Tosta kokoonpanosta sopparit on seuraavalle kaudelle kaikille muille paitsi Monakhov, Haarti ja (Iso)Hietala, jolle toivoisi jatkoa lähes kaikki saipahenkiset. (Porter optio)Lisää miehiä tippuu näköjään kokoajan. Tiukkaa tulee kun puoli joukkuetta on pois. Voi voi.
Luotto on, että nuo on ens kaudella kato vuoden kokeneempia ja täten parempia. Eipä siinä, kyllä tuossa on ihan oikeastikin hyvää runkoa ja suuri osa on myös tyytyväinen. Minä myös. Nämä virret on tosin laulettu lukemattomina keväinä.
Kinkki kysymys. Pelaamalla ppg laskee, mutta toisaalta varmaan pelaajat haluaa pelata ja minä kattoo pelin nenä kiinni näytössä.Haluaako SaiPa pelata? Ihan Pekan takia saattaisi olla järkevää jättää peli pelaamatta. Lukko on istunut bussissa tiistaista lähtien niin pidän todennäköisenä että siellä on kokoonpanossa pelaajia joilla on korona.
No siellä on SaiPalla lähes pari ketjua U20 pelaajia ja yksi pakkiparikin junnuja. Toki Lukollakin on ohut rosteri mutta silti on selvää, että Lukko on selvä ennakkosuosikki. SaiPa voisi kenties pelastua jos Lukolta putoisi vielä lisää pelaajia ja peli ja potku hyytyisi sitä kautta mutta normaalilla pelisuorituksella Lukolla ei liene tänään suurta hätää.SaiPalla myös puoli joukkuetta pois. Tosta kokoonpanosta sopparit on seuraavalle kaudelle kaikille muille paitsi Monakhov, Haarti ja (Iso)Hietala, jolle toivoisi jatkoa lähes kaikki saipahenkiset. (Porter optio)
Luotto on, että nuo on ens kaudella kato vuoden kokeneempia ja täten parempia. Eipä siinä, kyllä tuossa on ihan oikeastikin hyvää runkoa ja suuri osa on myös tyytyväinen. Minä myös. Nämä virret on tosin laulettu lukemattomina keväinä.
Eihän tässä oikeesti voitosta pelata. Toisaalta silloin usein SaiPa aina yllättää.No siellä on SaiPalla lähes pari ketjua U20 pelaajia ja yksi pakkiparikin junnuja. Toki Lukollakin on ohut rosteri mutta silti on selvää, että Lukko on selvä ennakkosuosikki. SaiPan voisi pelastua jos Lukolta putoisi vielä lisää pelaajia ja peli ja potku hyytyisi sitä kautta mutta normaalilla pelisuorituksella Lukolla ei liene tänään suurta hätää.
Tuskin haluaa, mutta pakko tässä on vielä 15 ottelua rimpuilla ennen kuin päästään keskittymään seuraavaan kauteen.Haluaako SaiPa pelata?
Molemmat on näköjään siinä hollilla. Itte en osaa sanoa noista klipeistä kuka sohii missäkin järjestyksessä. Jos väärin niin toivottavasti oikaistaan.Näköjään mennyt SaiPan 1. Maalin kakkossyöttäjä väärin (#90 syötti, ei #80), tai sitten mun pitää tarkastaa näköni…
Voittihan Santasen SaiPakin yhden pelin keväällä. Ikinä ei vain tiedä mikä se peli on.Toinen peli putkeen kun olen moukaroinut vetoja SaiPan vastustajalle. Saa pelikassan nopeasti tyhjäksi.