ketjuruletti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- yks jengi Stadista
Onkos Ketterer muuten mukana näillä vierasreissuilla?
Miten minä sitten voisin juhlia Jokereiden maaleja, kun en niitä livenä näkisi?Sulle voitaisiin pistää joku kausari jääkaapille. Kaikki menestyksen eteen ja joukkue on yksilöä tärkeämpi?
:)
Miten minä sitten voisin juhlia Jokereiden maaleja, kun en niitä livenä näkisi?
Voidaan näin tehdä. Itse sen verran nuorta verta olen, että vielä 2002 en mestaruutta juhlinut joten ei ole tietoa missä Jokerit juhlii mestaruutta. Vai juhliiko enää samassa paikassa kuin tuolloin?Juuri tässä kohdin joukkueen etu menee yksilön edun edelle. Sinänsä ikävää jos maalit jäävät livenä näkemättä, mutta voi ne jälkilähetyksestä katsastaa. Ja jos esimerkiksi roudaat jääkaapin torin oikeaan paikkaan, on sulla mestaruusjuhlissa aivan ykköstontti. Voittanee livenä nähnyt maalit ja pettymyksen pleijarien päättymisestä ensimmäiselle tai toiselle kierrokselle?
Ei yllätä. Siellä taitaa olla se meidän lempituomari taas askissa.Jokerit ei tänään saa ylivoimaa
Tuomarit haluaa säilyttää Jokereiden kasvot edes ylivoiman osaltaJokerit ei tänään saa ylivoimaa
Kaukaa näki ainakin Kivistön rikkeen.Toinen tuomari taitaa olla uus Tshekki joka tuli tälle kaudelle
Oli se selvä kamppi, mutta yhtä selvä jäi Goffmanilta viheltämättä puoli minuuttia aiemmin Severstalin maalin takana.Kaukaa näki ainakin Kivistön rikkeen.