Ke 11.9.2019 Severstal Tšerepovets - Jokerit

  • 10 514
  • 168

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Sulle voitaisiin pistää joku kausari jääkaapille. Kaikki menestyksen eteen ja joukkue on yksilöä tärkeämpi?

:)
Miten minä sitten voisin juhlia Jokereiden maaleja, kun en niitä livenä näkisi?

Tulee ihan minä mieleen näistä kuvioista.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitääkö Anttilan joka kerta takakarvauksen aikana kun tulee vastustajan maalin takaa ruveta kiristämään kypärän remmiä?
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Miten minä sitten voisin juhlia Jokereiden maaleja, kun en niitä livenä näkisi?

Juuri tässä kohdin joukkueen etu menee yksilön edun edelle. Sinänsä ikävää jos maalit jäävät livenä näkemättä, mutta voi ne jälkilähetyksestä katsastaa. Ja jos esimerkiksi roudaat jääkaapin torin oikeaan paikkaan, on sulla mestaruusjuhlissa aivan ykköstontti. Voittanee livenä nähnyt maalit ja pettymyksen pleijarien päättymisestä ensimmäiselle tai toiselle kierrokselle?
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Juuri tässä kohdin joukkueen etu menee yksilön edun edelle. Sinänsä ikävää jos maalit jäävät livenä näkemättä, mutta voi ne jälkilähetyksestä katsastaa. Ja jos esimerkiksi roudaat jääkaapin torin oikeaan paikkaan, on sulla mestaruusjuhlissa aivan ykköstontti. Voittanee livenä nähnyt maalit ja pettymyksen pleijarien päättymisestä ensimmäiselle tai toiselle kierrokselle?
Voidaan näin tehdä. Itse sen verran nuorta verta olen, että vielä 2002 en mestaruutta juhlinut joten ei ole tietoa missä Jokerit juhlii mestaruutta. Vai juhliiko enää samassa paikassa kuin tuolloin?

Heitän kaappini sinne.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ihan järkyttävää paskaa tämä peli tällä hetkellä
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit ei tänään saa ylivoimaa
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Eemeli "seuraava Numminen" Räsänen ehdottomasti päivän paras Jokeri. Hankala ymmärtää ettei miksei häntä peluuteta enempää.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
On vähän tylsää peliä. Toivoisi Jokereille ylivoimaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös