Ke 11.9.2019 Severstal Tšerepovets - Jokerit

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Sulle voitaisiin pistää joku kausari jääkaapille. Kaikki menestyksen eteen ja joukkue on yksilöä tärkeämpi?

:)
Miten minä sitten voisin juhlia Jokereiden maaleja, kun en niitä livenä näkisi?

Tulee ihan minä mieleen näistä kuvioista.

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitääkö Anttilan joka kerta takakarvauksen aikana kun tulee vastustajan maalin takaa ruveta kiristämään kypärän remmiä?

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Lostedt, Ben-Amor, Todd
Miten minä sitten voisin juhlia Jokereiden maaleja, kun en niitä livenä näkisi?
Juuri tässä kohdin joukkueen etu menee yksilön edun edelle. Sinänsä ikävää jos maalit jäävät livenä näkemättä, mutta voi ne jälkilähetyksestä katsastaa. Ja jos esimerkiksi roudaat jääkaapin torin oikeaan paikkaan, on sulla mestaruusjuhlissa aivan ykköstontti. Voittanee livenä nähnyt maalit ja pettymyksen pleijarien päättymisestä ensimmäiselle tai toiselle kierrokselle?

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Juuri tässä kohdin joukkueen etu menee yksilön edun edelle. Sinänsä ikävää jos maalit jäävät livenä näkemättä, mutta voi ne jälkilähetyksestä katsastaa. Ja jos esimerkiksi roudaat jääkaapin torin oikeaan paikkaan, on sulla mestaruusjuhlissa aivan ykköstontti. Voittanee livenä nähnyt maalit ja pettymyksen pleijarien päättymisestä ensimmäiselle tai toiselle kierrokselle?
Voidaan näin tehdä. Itse sen verran nuorta verta olen, että vielä 2002 en mestaruutta juhlinut joten ei ole tietoa missä Jokerit juhlii mestaruutta. Vai juhliiko enää samassa paikassa kuin tuolloin?

Heitän kaappini sinne.

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Räsäseltä viisi avausta/syöttöä kaverin lapaan yhden vaihdon aikana.

Ruutu8

Jäsen
The Nelonen ollut tänään aika purjeessa.
Muutenkin kyllä aika väsynyttä läpsyttelyä. Tapelkaa edes saatana!

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Roman Goffman on meidän kesto-ongelma heikon pelaamisen lisäksi. Yhtä paha ku Favorin.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Eemeli "seuraava Numminen" Räsänen ehdottomasti päivän paras Jokeri. Hankala ymmärtää ettei miksei häntä peluuteta enempää.

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pahalta näytti mutta kestettiin av. Kalinka soi, ehkä hirvein versio ever.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
On vähän tylsää peliä. Toivoisi Jokereille ylivoimaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös Pohja