Ke 10.2.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 16 398
  • 387

Nemonieminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Isles
Hauska kuitenkin, kun toisessa lauseessa heti kumosit oman väitteesi. Että semmonen huomio vaan!


Tummennus oma.
Kerro mulle mielenkiinnosta että miten kumosin oman väitteeni.

Sanoin vaan että yleisesti otettuna ipafanit porisee eniten yksittäisistä jäähyistä. Kuitenkin toi kyseinen jäähy oli kyseenalainen mun mielestä
 

Yabada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onkai noita tuomarivirheitä Tepsikin kärsinyt mutta ei niistä hirveästi jaksa ruveta itse kitisemään.

Ei siinä joudu kun itse naurunalaiseksi. Parempi tyytyä siihen mitä tarjotaan ja mennä eteenpäin.
Näinhän se menee. Kyllä tämä silti korpeaa paljon, vaikka uskon TPS:n pelin ilman sitä jalkakampista aiheutunutta korkeaa mailaa vieneenkin. Ehkä ne vihellykset, sitten vaan alkukaudella käänty enemmän ja nyt tasottuu siinä pitkässä juoksussa. Hyvät joukkueet yleensä sen onnenkin ansaitsee.

E:
Kerro mulle mielenkiinnosta että miten kumosin oman väitteeni.

Sanoin vaan että yleisesti otettuna ipafanit porisee eniten yksittäisistä jäähyistä. Kuitenkin toi kyseinen jäähy oli kyseenalainen mun mielestä
Mielestäni oli huvittavasti ilmaistu, että Ipan porukat porisee eniten jäähyistä, mutta sitten kuitenkin poristaan aiheesta mm. tästä jäähystä.

Kai tää on niitä "Näin ne asiat koetaan" -juttuja.
 

Maski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Varmaan kuitenkin huomasit, että maali peitti tuomarin näkökentän jään pinnasta sen kampituksen suhteen ja näki+vihelsi vain sen korkean mailan?

Eli eihän tuommoiselle mitään voi. Bad beat.
Nykyään on muuten kaks päätuomaria kentällä, joista ainakin toisen vois olettaa näkevän oikein.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Onneksi tuomari kävi kuitenkin vielä varmuuden vuoksi tarkastamassa vaihtoaitiolla tuleeko TPS:n pelaajalta visiiristä verta. Tepsin pelaaja näytti itsekin häpeissään että haloo mene nyt vittuun siitä mulla on tää akvaario päässä.

Josh Kestneriltä muuten todella tyylikästä toimintaa tuulettaa voittomaalia vastustajan vaihtoaitioon päin kun ei onnistunutkaan filmaamaan 5 minuutin ylivoimaa. Soittais vaikka Kaapo Kakolle että miten se vitosen ylivoima makoillaan paljon heppoisemmasta tuuppaisusta.
 

Pr. Winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki rehdit
Onneksi tuomari kävi kuitenkin vielä varmuuden vuoksi tarkastamassa vaihtoaitiolla tuleeko TPS:n pelaajalta visiiristä verta. Tepsin pelaaja näytti itsekin häpeissään että haloo mene nyt vittuun siitä mulla on tää akvaario päässä.

Josh Kestneriltä muuten todella tyylikästä toimintaa tuulettaa voittomaalia vastustajan vaihtoaitioon päin kun ei onnistunutkaan filmaamaan 5 minuutin ylivoimaa. Soittais vaikka Kaapo Kakolle että miten se vitosen ylivoima makoillaan paljon heppoisemmasta tuuppaisusta.
No johan nyt tuntuu harmittavan tuomarien toiminta. Niiden yksi tehtävä nyt vaan on pitää pelaajien terveydestä huolta, joten mikä vitun häpeä se nyt on jos dumari käy kyselemässä että ootko kunnossa? Täysin naurettavaa kitinää tuosta tilanteesta.

Kestneriin kohdistunut taklaus oli ihan samaa tasoa mitä Seppälän taklaus siihen Ilveksen pelaajaan Lauantaina. Nyt vaan jännästi Kestner filmas ja Ilveksen pelaaja lähes noudettiin :) Tuuletuksen suunnasta suuttuminen nyt on taas ihan täyttä itkua.
 

Pr. Winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki rehdit
Nykyään on muuten kaks päätuomaria kentällä, joista ainakin toisen vois olettaa näkevän oikein.
Luulisi, että tännekkin palstalle kirjoittelevilla henkilöillä olisi jokin tietämys pelistä nimeltä jääkiekko? Molemmat päätuomarit ei oikestaan ikinä seuraa samaa tilannetta, esim. tässä tilanteessa toinen seurasi kiekkoa ja siinä "lähellä" tapahtuvaa toimintaa, toisen tehtävä on seurata muiden pelaajien toimintaa. Mitäs luulet tapahtuisi jos molemmat päätuomarit seuraisivat pelkkää kiekkoa? Mitään koiruuksia tuskin tapahtuisi tilanteiden ulkopuolella?
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Eikö palvelutalossa ole jo nukkumaanmenoaika?
Vähän ikävää tuollainen, onnittelin sentään vuosikymmenien - ja kohta vuosisatojen - tuomarivääryydestä kärsivää suosikkijoukkuettasi. Mitalipelit teillä sitten taas 2030-luvulla, 100-vuotisjuhlien kunniaksi, ehkäpä?
 

Maski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Luulisi, että tännekkin palstalle kirjoittelevilla henkilöillä olisi jokin tietämys pelistä nimeltä jääkiekko? Molemmat päätuomarit ei oikestaan ikinä seuraa samaa tilannetta, esim. tässä tilanteessa toinen seurasi kiekkoa ja siinä "lähellä" tapahtuvaa toimintaa, toisen tehtävä on seurata muiden pelaajien toimintaa. Mitäs luulet tapahtuisi jos molemmat päätuomarit seuraisivat pelkkää kiekkoa? Mitään koiruuksia tuskin tapahtuisi tilanteiden ulkopuolella?
Täytyypä alkaa keräämään tietämystä
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös