1-4 Espoolle.Ja se tulos?
1-4Ja se tulos?
Tuokin ainoa maali oli onnenkantamoinen kun Lajusen luistimesta kiekko ponnahti Jukurit-lapaan. Oli kyllä hyvä esitys joukkueelta. Kaasu pohjassa painettiin koko 60 min. Sitä ei tainnut tapahtua kertaakaan viime kauden aikana. Samoin pakeilta tuli vetoja siniviivan tuntumasta kahden päivän aikana enemmän kuin viimeiseen 30 Mestispeliin. Oli kyllä hienoa katseltavaa tuo jatkuva paineen antaminen. Jatkakaa samaan malliin.Joo, Rimpiseltä tosi hyvä peli kaikin puolin, vaikka tuo yksi livahti. Sen verran sivuttaisliikettä, että ei oo helppo, mutta lähellä oli harkkakauden nätein torjunta. Siitä huolimatta tosiaan erittäin vahvaa tekemistä, voiko Rimpisen jo lukita siis 1. maalivahdiksi?
Kiitos vinkistä. Liigan sivut on näissä vuoden myöhässä.Edit. Tuli ladattua tuo liiga appi puhelimeen kun siellä toimii tulospalvelu. Plussaa, että ei vaadi kirjautumisia ja Kiekko-Espoonkin saa valittua suosikkijengiksi.
Aika paljon Rimpistä epäiltiin palstalla keväällä ja kesällä.Tässä vielä illan tehot. Lämmittää kyllä mieltä nähädä näin paljon viime kauden nimiä tällä listalla.
Jotkut epäili, jotkut ei... mutta ei vielä keulita liikaa. Rimpiseen itse ainakin olen omasta mielestäni näyttänyt uskovani - myös palstan ulkopuolella.Aika paljon Rimpistä epäiltiin palstalla keväällä ja kesällä.
Eiköhän Petteri ja moni muukin Junnu hoida hommat kun Jykä vaan avaa portit.
Nyt on paikka näyttää, että se polku on totta eikä unelmahöttöä junnuille ja heidän tukijoilleen.Jotkut epäili, jotkut ei... mutta ei vielä keulita liikaa. Rimpiseen itse ainakin olen omasta mielestäni näyttänyt uskovani - myös palstan ulkopuolella.
Meillä Espoossa on junioripolku, joka tuottaa kyllä edustuksen pelaajia. Tasapaino pitää kuitenkin pitää - pelkät junnut ei riitä, mutta mahdollisuuksia pitää olla. Veskarin tontti on vielä ehkä se vaikein "antaa mahdollisuus kokeilla", kun on niin kriittinen yksilö joukkueessa. Itse kuitenkin uskaltaisin Petskulle antaa luottoa.
Tasapaino kaikessa on se juttu. Ja se, että junnuissa on usko, että mahdollisuuksia näyttää on tarjolla.
Juuri näin.Nyt on paikka näyttää, että se polku on totta eikä unelmahöttöä junnuille ja heidän tukijoilleen.
Ei Espoo kestä sellaista junnutrafiikkia kirkkaampia valoja etsimään mitä on nähty liigataipaleen jo siintäessä ikäluokkien 2003 - 2006 osalta.
Siinä meni paljon potentiaalia ja muutama melkein valmiskin.
Myös SaiPa-pelin tehoja oli mukava katsella. 8 hyökkääjää teki vähintään 2 pistettä ja tämän lisäksi Leppänen teki maalin. -Edit: kahteen peliin 10 eri pelaajaa teki 2 pistettä tai enemmän yhdessä pelissä.- Kyllähän tuollainen varmasti lisää luottoa omaan tekemiseen ja koko projektiin.Tässä vielä illan tehot. Lämmittää kyllä mieltä nähädä näin paljon viime kauden nimiä tällä listalla.
Liedes on ollut 2 kertaa kolmessa pelaamassaan ottelussa ykkösessä Hilliksen ja Quennevillen kanssa. Hämäläinen samat 2 kertaa, mutta toisella kertaa Liedes ei ollut kokoonpanossa.Jos jotain voi päätellä harkkapeleistä niin 1.kenttä tulee olemaan muodossa Hillis-Quenneville ja kolmatta lenkkiä haetaan. Kuka se kolmas sitte on? Ikonen taitaa alottaa kauden laidalla. Rimpinen haastaa tosissaan Hellgren-Smedin ykköskassarin paikasta.
Taasko joudutaan kuuntelemaan muiden joukkueiden valmentajien itkua espoolaisten miljoonajoukkueesta?Niin siinä kävi että ensimmäisellä Liigakaudella nosteltiin pokaalia. Ei olisi uskonut.
Käsittääkseni ei. Lippukaupoille vaan rohkeasti.Striimataanko ensi viikon Tingryds AIF matsi jotain kautta?
Kyllä pääsee.Anteeksi tyhmä kysymys, mutta ihan äkkiä en netistä varmistusta löytänyt: pääseehän kausikortilla harkkamatsiin?