Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset, nykyinen ja entinen
Perustetaanpa kokonaan oma ketju menneen kauden plussille ja miinuksille. Aika kaksijakoiset fiilikset itselläni. Varsinkin pelillisesti - mutta myös kannatuskulttuurin osalta - runkosarja ja play offit olivat kuin yö ja päivä.
Plussia:
- Kärppäkirouksen murtaminen
- Play offit kokonaisuudessaan (finaalisarjasta huolimatta)
- Jere Karalahti ja Oskari Korpikari
- Camilo Miettisen ja Toni Kähkösen play off-pelaaminen
- Hankinnat siirtorajalla (vaikkeivat onnistuneetkaan, peukku yritykselle)
- Sosiaalisen median käyttö (facebook-päivitykset, parantuneet nettisivut)
- Tietyt fanaattiset fanit, jotka jaksoivat kannustaa tilanteesta riippumatta. Erityismaininta #26 Lehtinen, on toki muitakin.
- Iiro Tarkki
- Valmennus
- Jatkuvuuden turvaaminen (laadukas junnutyö)
Miinuksia:
- Peliesitykset runkosarjassa
- Kauden yleisömäärät
- Tunnelma hallissa runkosarjassa
- Organisaation "puuhastelu"
- Ottelutapahtumat yleisesti
- Tiedotus
- Fanimaailma
- Espoon omien kasvattien peliesitykset runkosarjassa
- Stefan Öhmanin kausi
- IFK:ta vastaan pelaaminen
Yleisesti voisi sanoa, että joukkue ja sen valmennus pääsevät kaudesta kirkkaasti plussan puolelle. Bluesin byroon osalta on vähän niin ja näin.
Lopuksi vielä kiitos Bluesin kanssafanittajille! Olen itse ollut vähän kaudesta riippuen enemmän tai vähemmän aktiivinen K-Espoon/Bluesin seuraaja jostain 90-luvun loppupuolelta alkaen. Noin vuosi sitten tulin mukaan tänne Jatkoajalle ja viime syksystä lähtien olen istunut (kevätkaudella pääasiassa seissyt) mukana fanikatsomossa. Tämä kokemus oli kokonaisuutena sen verran positiivinen ja vieläpä kun uskon joukkueen ensi kaudelle vielä vahvistuvan niin aion hankkia kaudelle 2011-12 elämäni ensimmäisen kausikortin.
Plussia:
- Kärppäkirouksen murtaminen
- Play offit kokonaisuudessaan (finaalisarjasta huolimatta)
- Jere Karalahti ja Oskari Korpikari
- Camilo Miettisen ja Toni Kähkösen play off-pelaaminen
- Hankinnat siirtorajalla (vaikkeivat onnistuneetkaan, peukku yritykselle)
- Sosiaalisen median käyttö (facebook-päivitykset, parantuneet nettisivut)
- Tietyt fanaattiset fanit, jotka jaksoivat kannustaa tilanteesta riippumatta. Erityismaininta #26 Lehtinen, on toki muitakin.
- Iiro Tarkki
- Valmennus
- Jatkuvuuden turvaaminen (laadukas junnutyö)
Miinuksia:
- Peliesitykset runkosarjassa
- Kauden yleisömäärät
- Tunnelma hallissa runkosarjassa
- Organisaation "puuhastelu"
- Ottelutapahtumat yleisesti
- Tiedotus
- Fanimaailma
- Espoon omien kasvattien peliesitykset runkosarjassa
- Stefan Öhmanin kausi
- IFK:ta vastaan pelaaminen
Yleisesti voisi sanoa, että joukkue ja sen valmennus pääsevät kaudesta kirkkaasti plussan puolelle. Bluesin byroon osalta on vähän niin ja näin.
Lopuksi vielä kiitos Bluesin kanssafanittajille! Olen itse ollut vähän kaudesta riippuen enemmän tai vähemmän aktiivinen K-Espoon/Bluesin seuraaja jostain 90-luvun loppupuolelta alkaen. Noin vuosi sitten tulin mukaan tänne Jatkoajalle ja viime syksystä lähtien olen istunut (kevätkaudella pääasiassa seissyt) mukana fanikatsomossa. Tämä kokemus oli kokonaisuutena sen verran positiivinen ja vieläpä kun uskon joukkueen ensi kaudelle vielä vahvistuvan niin aion hankkia kaudelle 2011-12 elämäni ensimmäisen kausikortin.