Kausarihaaste 2019 – 99 eurolla Kaukaanpäätyyn

  • 17 279
  • 76

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
SaiPa ilmoitti tänään Ison-Kristiinan pelaajajulkistustilaisuudessa kausarihaasteesta. Toukokuun ajan olevassa kamppiksessa voi kausikortin ostaa, tai tehdä ostovarauksen, seisomakatsomoon hintaan 99 euroa. Kamppishinta edellyttää, että kausareita menee Toukokuussa kaupaksi 700 kappaletta.

Tähän hintaa mie olen mukana, oli joukkueen nimilista mitä vaan. Jos kamppanja toteutuu, tarkoittaa se että Kisapuistossa näkee livenä lätkää hintaan euron erä. Ketä muita lähtee tähän völjyyn?
 
Viimeksi muokattu:
Allekirjoittanut on haaveillutkin tästä, satkulla koko kausi stondaillen. Noita kausarikamppiksia on nähty aiemminkin ja fakta on se, että kaikki tuossa voittaa - jos vain toimisto on hinnoitellut kausarin oikein. Iso peukku! Mukana ollaan.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ostan. Millon varaus alkaa ja missä?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Niin ruokottoman huonosti on tullut peleissä livenä käytyä, että tässä olisi hieno tilaisuus antaa jotain takaisin seuralle... ja hyvä syy lähteä matsiin.
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Miekin lähen mukaa. Mites tää homma toimii ja millo alkaa ?
 

Saipamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mukana ollaan. Toisin ostin jo pleijari kausarin, et miun tarvitse maksaa tuosta mitään. Vaimolle ja lapsille myös pitää ostaa. Ääntä reilusti lisää ensi kaudeksi tarvitaankin halliin et mennään päätyyn asti!
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tuolla hinnalla tulee menemään vaadittu määrä kaupaksi. Lappeenranta on kuitenkin lätkäkaupunki.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ensin anteeksi huutelu naapuriin.

Sitten asiaan.

Tämä olisi kyllä kova KooKoollakin. Näissä vaan on se, että ensimmäiset kausikortin ostajat ovat ne, jotka ostaisivat aika kovallakin hinnalla. Tämä kampanja pitäisi olla esim heinäkuussa, kun innokkaimmat ovat jo ostaneet. Siinä sitten taas käytännössä kustaan silmään niitä, jotka sen 300(?)€ ovat jo käyttäneet.

Ei todellakaan käy kateeksi Liiga-seurojen toimistoja, kun voitot pitää maksimoida, löytää lisää kävijöitä ja fanit pitää tyytyväisinä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ahal

PePo_17

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Itse aion ostaa kaksi tällä hintaa. Yhteishinta sama kuin viime kaudella yhden. Kannatuksen vuoksi nääs.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Itse aion ostaa kaksi tällä hintaa. Yhteishinta sama kuin viime kaudella yhden. Kannatuksen vuoksi nääs.
Samaa miettinyt, että ostaisin käytettäväksi muille. Mikään ei vaan oikeen käy sinne suuntaan. Ostaa kausikortin, niin se on elvistelyä ja samalla vaan seisomakatsomoon. Olen aiemmin ostanut noin 600 euron kausarin ja sitä ei käyttänyt kuin yksi ihminen, minun lisäksi. Kyllä niille korteille haluaisi käyttöäkin.
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat
Ostan. En usko pääseväni yhteenkään peliin paikalle
Tarviitko? Kysy.

Zabo 2v oli häränsilmä, Sippe kotia siihen hyvä bonus. Seuraavia torijuhlia odotellessa.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Onpa hieno idea! Ei meillä täällä pohjoisessa vaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös