Mainos

Kaukana poissa...

• 2 553
  • 25

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
...olen minä koko seuraavan viikon ma-pe.

Nyt on siis jokaisella mahdollisuus joko antaa minulle täällä haleja, nyrkkiä, kukkia, rahaa, mitä vaan.

Kiitän saamistani äänistä tuossa kuvitellussa HIFK:n johtoporras ketjussa. Olisin varsin mainio kaveri puolustamaan hankkimaani goonia jostain mutasarjasta jonka saldot ovat 60. 1+4=5 452pim, etenkin sen jälkeen kun hän on "vahingossa" hakannut jonkun kovan pojan mallia Tomi Yli-Jäminki:

"well, it's only a part of the game you know. Stuff happens and it's a physical game."

Mutta että kurinpitopäälliköksi?

:p

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hali-hali ja pusi-pusi. Kuinka voitkaan jättää noin kylmäverisesti meidät kaikki sydänystäväsi? Minnekäs muuten menet? Muistahan tuoda tuliaisia! ;)

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Cairns
Kiitän saamistani äänistä tuossa kuvitellussa HIFK:n johtoporras ketjussa. Olisin varsin mainio kaveri puolustamaan hankkimaani goonia jostain mutasarjasta jonka saldot ovat 60. 1+4=5 452pim, etenkin sen jälkeen kun hän on "vahingossa" hakannut jonkun kovan pojan mallia Tomi Yli-Jäminki:

"well, it's only a part of the game you know. Stuff happens and it's a physical game."

Mutta että kurinpitopäälliköksi?

Siis Cairns ymmärsit ihan oikein.Voin jo nähdä sinut lausuvan tuon sitaatin kun Helkovaara & Tervonen raivoavat sinulle Suvi Lindenin säestyksellä.Mutta myönnettäköön että se kurinpitopäälliköläppä olisi ehkä joillekin liikaa :D

railwayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (& Devils)
Nyt ois kyllä käytännön pilan paikka. Siirretään koko Jatkoaika.com uudelle palvelimelle ja sitten sieltä piilosta seurataan kuinka Cairns epätoivoisesti yrittää löyttää missä muut ovat. Kyllä me sitten kaikki naurettas, kun Cairnskin lötäs kotio.

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Cairns edestä, Cairns takaa...

Kun kerran makuun päästiin, niin tässä toinen tiukka kannanotto mr. Cairnsilta.
Tuo DDR:n ergonomisen istuimen peittämä sana taisi olla "p****a".

Nuorissa on tulevaisuus. :D

Tämänkin viestin tarkoitus oli yksinomaan suunnattoman ikävän poistaminen. :p

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Re: Cairns edestä, Cairns takaa...

Viestin lähetti McBean
Kun kerran makuun päästiin, niin tässä toinen tiukka kannanotto mr. Cairnsilta.
Tuo DDR:n ergonomisen istuimen peittämä sana taisi olla "p****a".

Hei, kuvassahan mukana mun hiha, ja Stidin kuula :D

Enivei, tässä sylillinen "mitä vaan" Cairns! Pidähän lusthia...

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Voi, vitsi Cairns... mun piti just ottaa sunhun yhteyttä, että oltais vähän.........

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hahaha, ever get the feeling you've been cheated?

BUHAHAA!

Täällä ON nettiyhteydet, ette pääse minusta eroon. :rolleyes:

Jumalauta mikä meno täällä on, kävelin perkele 40minsaa Lapinjärven "keskustaan" ja vittu siellä ei ollut mitään.

Yllättäen sekä Noutaja-paitani että Cairns-paitani tunnistettiin, ja nyt oon sitten saanut julistaa jääkiekottoman väkivallan...tai jotain.... puolesta aikalailla ;) *itserakkaus vain kasvaa*

Todella söpö kiekkoilija, vai mitä?

Te olette kaikki todella ihania ja lutusia... JTTJ!

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vapaa ihminen. Oma tahto.

Vapaa maa?

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Re: Hahaha, ever get the feeling you've been cheated?

Viestin lähetti Cairns
BUHAHAA!

Täällä ON nettiyhteydet, ette pääse minusta eroon. :rolleyes:

Niinpä. Pitäähän sivarikoulutuskeskuksessa olla nettiyhteys ja peli ja vehkeet ettei vaan vahingossa ole liian vaikeat ja rankat oltavat. Sinänsä mielenkiintoista että väkivaltaisen pelin ystävä vastustaa väkivaltakoneistoa eikä halua suorittaa asepalvelusta. :mad: :confused:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huhhuh, kuinka syvää paskaa. Jääkiekkotappelut ja aseellisen palvelun suorittaminen eivät liity kovinkaan läheisesti toisiinsa. Olen kovasti kiinnostunut myös itsepuolustuslajeista, mutta aseet eivät ole koskaan kiehtoneet. Jos joku ottaa herneen nenään niin ihan rauhassa, ei ole minun ongelma tai horjuta mun omaatuntoa.

Käytän todellakin ne palvelut hyväkseni joita minulle täällä suodaan. Tietenkin voisin olla suomalainen mies ja sulkeutua punttisalille rautaa pumppaamaan, kun aivojen kapasiteetti ei muuhun riittäisi. Sitäpaitsi, pari "kovaa" inttijätkää vuosien aikana nähneenä ja heidän kanssaan ongelmiin joutuneena (heidän mukavasta provosoinnista, ryhmässä, ei koskaan yksin. paskahousut) olen huomannut että vaikka he kuinka osaisivat käyttää aseitaan ja raivata miinoja, niin kumman helposti hekin kaatuvat kun sivaripellen nyrkki osuu tai jalkapotku/kamppi. Aijai, itsetuntoon taitaa kolhasta ja pahasti...

Jännää, että Suomi on vanhan mantereen ainoita maita joissa on pakollinen asepalvelusjärjestelmä. Kuka uskaltaa tunnustaa että hiihdämme muiden maiden kehitystä perässä?

Jos tästä aiheesta joku jaksaa vielä kiukutella, niin avatkoon oman ketjunsa.

vilpertille viestiä että laita se katuosoittees mulle sähköpostiin, niin paita lähtee viikonloppuna.

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Re: Re: Hahaha, ever get the feeling you've been cheated?

Viestin lähetti teemu_s
Sinänsä mielenkiintoista että väkivaltaisen pelin ystävä vastustaa väkivaltakoneistoa eikä halua suorittaa asepalvelusta. :mad: :confused:
Ei mun mielestä. Eihän ne liity paskan vertaa toisiinsa. Jokanen saa olla mitä haluaa, eikä siinä ole mitään pahaa. Miks olis? Kunhan ei ole totaalikieltäytyjä.

P.S Lukeeko siinä Cairnsin takissa myös "Fucking faggots!" ?

G

Guest

olen täysin samaa mieltä cairnssin kanssa,ja senpä vuoksi aion itsekkin mennä sivariin,jos en saa vapautusta intistä "selkäkipujen"takia.inttin käyneet ei todellakaan ole mitenkään parempia ihmisiä kuin muutkaan.
cairns saisinko vielä tiedustella että minkälaisiin hommiin olet menossa?

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tsemppiä, bodycheck!

Viestin lähetti Cairns
Jännää, että Suomi on vanhan mantereen ainoita maita joissa on pakollinen asepalvelusjärjestelmä. Kuka uskaltaa tunnustaa että hiihdämme muiden maiden kehitystä perässä?
Minä. Armeijan kävin, koska en laiskuuttani halunnut mennä 13 kk viettämään sivarissa, mutta en ole pakollisen asepalvelusjärjestelmän kannalla, niinkuin eräästä aiemmasta ketjusta varmasti kävi ilmi. :rolleyes:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oh my...

Takissani luki "fucking faggots", yeah ;)

Well, toivottavasti kukaan täällä (tai muualla) valitse ystäviään sen perusteella että onko intti- vai sivarihomo, onko teknopelle vai tyhmä punkkari tms. Halleluja ja case closed.

Prkl, osaisikohan joku neuvoa että miten helvetissä mä saan netscapen kautta tilattua noita "njyysejä"? Tumpelo kun olen ja joka koneella rajoitettu käyttöaika niin en ehdi prkl paljon "säätämään".

Hmm....huomenna 12.4 km lenkille, ilmoittauduin vielä vapaaehtoisesti, ensi kaudella olen sitten tulessa ja jaksan luistella prkl vaikka kuinka kovaa ja paljon ;) Tänään tosin lähellä olevan hotellin karaokeiltaan ja parille tuopille. :D

punk on paskaa.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Cairns

Kuka uskaltaa tunnustaa että hiihdämme muiden maiden kehitystä perässä?

Mä en ainakaan hiihdä. Kehityksen perässä tulen kyllä omalla autolla, mutta älä rupea mua hemohessaajaksi väittämään. ;) Nii. Älä rupea väittämään tollasta.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Cairns, olisit hakkeroinut www-namiskasta mun kotisivuille ja kattonu sieltä missä asun (oon rohkea, kaikki saa tietää kuka mä oon)...

Pistän YV:nä...

Muokkaus:

Niin ja minä olin kanssa hieman yllättynyt kun kuulin Cairnsin suorittavan asepalveluksensa siviilipalveluksena. Mutta ei siinä mitään, jokainen suorittaa omalla tavallaan, olin vain olettanut että tällainen "väkivaltaihminen" on heti ensimmäisten joukossa harmaissa. Kuka meistä omaa tarpeeksi tietoa kertoakseen mikä on oikea tapa kaikille muille? En minä ainakaan.

Viimeksi muokattu:

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Hän puolestaan tekee paluunsa palstalle... Hanhi rulz!!1 Mutta varo horoja, niiltä saa syfiliksen. Hei, mitä täällä oikein meuhkataan!? Saahan siellä Lapinjärvellä sentään ensiaputunteja, notta osaa sitoa ja lastoittaa pieksämänsä ihmiset oikein.

Tuli mieleen: onko Cairns törmännyt jo muuan legendaariseen Jari Mattilaan ja hänen tupakkamylly- ja kaivinkonejuttuihinsa? Entäs Markku "Make" "Naitvissi" Lautamäkeen? Maailman flegmaattisimmat (ja samalla ainoat) leggarit varmaan olet nähnytkin jo... Muistot tulvivat mieleeni kuin suihkulähde Monrepos'sa, ooh.
nimim. "Aevavvarmasti, no iliimammuuta, sinne meni kissat ja koerat"

P.S. Jotenkin oli semmoinen tunne jo lauantaina jäähallilla mesoamassa nähtynä, että tuon kaverin on pakko olla Cairns... oli ilmeisesti.

pykli

Jäsen
Viestin lähetti rapster
Entäs Markku "Make" "Naitvissi" Lautamäkeen?

Herra isä. Jos se oli se tyyppi jonka johdolla vietimme elämämme tylsimmät kolme tuntia niin eih. Ei niin monotonista ääntä voi ihmisellä ollakaan. Oikeasti ihmiset nukahtelivat siellä Sikalassa...

--- pykli

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hellou girls,

Lautamäen johdolla selvitimme eilen parisen tuntia sekä sivarin että inttijätkien oikeuksia sekä etuja.

Tänään "kirkonkylälle" pelaamaan salibandya paikallisia vastaan, voin jo kuvitella että kaupunkilaispojasta ei pidetä, etenkään kun naamani ei ole kaunis tai "normaali" ;) Pidetään ne sikailut nyt kuitenkin poissa, haha =)

Niin...minusta kun on saanut "väkivaltaihmisen" kuvan...ehkä syystäkin, niin antaumuksella kirjoitan ja tiedän lätkätappeluista... uskooko joku että olin noin 6kk. invalidin avustajana (en hakannut häntä edes kertaakaan), tai että olen ollut töissä hetkellisesti lastentarhassa ja pari vuotta nuorisotalolla... uskookohan kukaan että kuuluisaa episodia Sport's Academyn edessä lukuunottamatta en ole juurikaan innokas "nyrkkipetteri" siviilissä? :D

Jokainen meistähän on "syvällisempi" kuin monet uskaltavat tai ehtivät tutustumaan. Kyllä se vilperttikin oikeasti tsekeistä pitää.... krhm

:cool:

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Viestin lähetti Rebel

Mä en ainakaan hiihdä. Kehityksen perässä tulen kyllä omalla autolla, mutta älä rupea mua hemohessaajaksi väittämään. ;) Nii. Älä rupea väittämään tollasta.

Samma anser Rahikainen, liki vuosi surffattiin Hyrylä beachillä,
mutta suksiin ei reissulla koskettu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy